search
menu

هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

[ پنهان کردن ]
درباره هتل های پارسیان
هتل پارسیان آزادی تهران
هتل پارسیان یزد
هتل پارسیان استقلال تهران
هتل پارسیان خزر
هتل پارسیان بوعلی
هتل پارسیان صفاییه
هتل پارسیان کرمانشاه
هتل پارسیان کوثر اصفهان
هتل پارسیان اوین تهران
هتل پارسیان آبادان
هتل پارسیان انقلاب تهران
هتل پارسیان کوثر تهران
هتل پارسیان رامسر
هتل پارسیان همدان
هتل پارسیان شیراز
هتل پارسیان شهرکرد
هتل پارسیان بم
هتل پارسیان یاسوج
هتل پارسیان سوئیت
هتل پارسیان قلعه گنج
هتل پارسیان عالی قاپو
هتل پارسیان توچال
باشگاه تفریحی جماران
مجموعه هتل‌های پارسیان از ۲۲ هتل در سطح کشور تشکیل شده است. این مجموعه یکی از بزرگترین هتل‌های زنجیره‌ای در ایران است. هلدینگ پارسیان که به عنوان یک شرکت بین‌المللی در زمینه هتلداری فعالیت می‌کند، با هدف ترویج هتل‌داری ایرانی، ارتقاء سرمایه انسانی، ارتقاء خدمات و کیفیت هتلداری و گسترش بوم‌گردی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
در بسیاری از شهرهای ایران هتل پارسیان در حال فعالیت است و مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما به این شهرها سفر کرده‌اند، می‌توانند به رزرو هتل اقدام کنند و در آن اقامت داشته باشند. اگر می‌خواهید در یکی از زیرمجموعه‌های شرکت پارسیان اقامت داشته باشید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به معرفی مجموعه هتل‌های پارسیان خواهیم پرداخت.
هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

درباره هتل های پارسیان


شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان یکی از بزرگترین شرکت‌های ایران است که به عنوان یک هلدینگ تخصصی در زمینه هتلداری فعالیت می‌کند. این شرکت مالک ۲۲ هتل در سراسر کشور است که این هتل‌ها سه، چهار و پنج ستاره هستند. تمامی این هتل‌ها زیرمجموعه هلدینگ پارسیان هستند. این شرکت در نهم آذرماه سال ۱۳۷۸ با نام شرکت‌های بین‌المللی آزادی تاسیس شد و در سال ۱۳۸۰ با برند تجاری و نام شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان ثبت شد.
مجموعه هتل‌های پارسیان بزرگترین و اولین هتل‌های زنجیره‌ای در ایران هستند. این هتل‌ها با نسبت پراکندگی بسیار مناسب در اغلب شهرهای ایران قرار گرفته‌اند. در شهرهای گردشگری، زیارتی و سیاحتی همچون اصفهان، تهران، شیراز، بم، چالوس، یزد و رامسر می‌توانید هتل‌های پارسیان را برای اقامت خود در نظر بگیرید.
هلدینگ پارسیان برپایه رضایت مصرف کنندگان و رفع نیازهای بازار گردشگری روزبه روز در حال توسعه خدمات خود است. علاوه‌بر خدماتی پیرامون اقامت، این مجموعه به خدماتی همچون پذیرایی، تفریح، ورزش و دیگر خدمات می‌پردازد. به همین دلیل شرکت هتل‌های پارسیان نقش تعیین کننده‌ای را در صنعت هتلداری و رزرواسیون هتل در ایران ایفا می‌کند. به طوری که سهم عمده بازار گردشگری و صنعت هتلداری ایران به این مجموعه هتل‌ها اختصاص یافته است.
در ادامه به معرفی زیرمجموعه‌های هلدینگ پارسیان خواهیم پرداخت.

هتل پارسیان آزادی تهران


هتل پارسیان آزادی تهران یک هتل بین‌المللی و ۵ ستاره است که از محبوب‌ترین هتل‌های تهران به شمار می‌رود. این هتل در منطقه خوش آب و هوای اوین و در شمال تهران واقع شده است. هتل پارسیان آزادی در مکان برخورد دو بزرگراه اصلی تهران یعنی بزرگراه شهید چمران و بزرگراه یادگار امام (ره) قرار گرفته است.
این هتل چشم انداز زیبایی دارد و همواره مورد توجه گردشکران خارجی قرار می‌گیرد. هتل پارسیان آزادی در گذشته هتل هایت نیز نام داشته است و از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل آزادی پارسیان یکی از بلندترین هتل‌های ۵ ستاره و بین‌المللی در ایران است و در سال ۱۳۹۱ با بودجه‌ای معادل ۸۰ میلیارد تومان بازسازی و نوسازی شد.
این هتل ۴۷۵ اتاق جهت اقامت در ۲۶ طبقه دارد که هرکدام دکوراسیون زیبا و امکانات بسیار خوبی دارند. واحد‌های اقامتی این هتل به صورت توئین (دوتخته با تخت مجزا)، دبل (دونفره با یک تخت بزرگ)، اتاق ویژه کم توانان، سوئیت جونیور، سوئیت رویال، سوئیت دوبلکس و سوئیت پرزیدنتال است.
از امکانات این مجموعه می‌توان به سالن ورزشی، کافه و رستوران، صندوق امانات، استخر، سونا، پارکینگ مسقف و روباز، پزشک مقیم و فروشگاه اشاره کرد.
هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

هتل پارسیان یزد


این هتل یکی از اولین و بزرگترین هتل‌های شهر یزد است که با امکانات رفاهی بسیار خوبی پذیرای مسافران است. این هتل در فضایی سرسبز و باغی باصفا واقع شده است و همانند یک قطعه از بهشت است که در کویر جای مانده است. این هتل در سال ۱۳۵۲ به بهره‌برداری رسیده است و نام پیشین آن اسپین زر به معنای طلای سفید بوده است.
این هتل ۲۵ هزارمتر مربع مساحت دارد و در منطقه‌ای آرام و دنج واقع شده است. فاصله این هتل تا راه آهن و فرودگاه ۲۰ دقیقه است و تا مراکز گردشگری تقریباً ۱۵ دقیقه فاصله دارد. بسیاری از مسافران داخلی به رزرو هتل پارسیان یزد اقدام می‌کنند. زیرا این هتل قیمت مقرون بصرفه‌ای دارد.
هتل پارسیان یزد ۲۳ واحد اقامتی دارد که ۱۳ واحد آن در فضای باغ قرار گرفته است. این اتاق‌ها منظره بسیار خوبی دارند و درب آن‎ها روبه‌روی باغ باز می‌شود. از امکانات این مجموعه می‌توان به رستوران، تالار، استخر روباز، پارکینگ شبانه‌روزی و سرویس تاکسی اشاره کرد.

هتل پارسیان استقلال تهران


هتل پارسیان استقلال یک هتل ۵ ستاره و بین‌المللی است، عنوان بزرگترین هتل زنجیره‌ای هلدینگ پارسیان را از آن خود کرده است. این هتل اولین هتل مدرن در تهران به شمار می‌رود و می‌توان گفت یکی از نمادهای پایتخت است. این هتل در تقاطع دو خیابان اصلی ولیعصر (عج) و بزرگراه شهید چمران قرار گرفته است.
زمین این هتل وسعتی به اندازه ۷۰ هزار متر مربع دارد و نام سابق آن هتل رویال هیلتون بوده است. هتل پارسیان استقلال تهران از سال ۱۳۴۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. برج غربی در همان سال و در ۱۵ طبقه ساخته شد. این هتل در سال‌های بعد توسعه یافت و برج شرقی نیز در ۱۵ طبقه احداث شد. این هتل به عنوان معتبرترین نشان تجاری و صنعت هتل و هتلداری شناخته شده است. به همین دلیل استانداردها و گواهینامه‌های بین‌المللی بسیار زیادی دریافت کرده است.
این هتل ۵۵۲ واحد اقامتی دارد و تمامی سوئیت‌ها بسیار مجهز و لوکس هستند. سوئیت‌های برج غربی ۲ اتاق خواب دارند و چشم انداز بسیار زیبایی از تهران ارائه می‌دهند. سوئیت‌های شرقی نیز یک اتاق خواب دارند و چشم انداز زیبایی از شمال تهران در طبقات بالایی ارائه می‌دهند.
از امکانات این هتل می‌توان به سیستم تهویه مناسب، سیستم اطفای حریق، صندوق امانات، رستوران ایرانی و فرنگی، آکادمی تنیس، کلوپ ورزشی، استخر، خدمات تشریفات خودرو، فروشگاه، پارکینگ، دستگاه خودپرداز و صرافی اشاره کرد.
هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

هتل پارسیان خزر


یکی از بهترین هتل‌های پارسیان در خارج تهران هتل خزر پارسیان است که در کیلومتر ۱۲ جاده چالوس به رامسر واقع شده است. این هتل درست مابین آب‌های نیلگون و آبی رنگ دریای خزر و در سواحل شمالی قرار گرفته است. این هتل در حاشیه جنگل‌های سرسبز شمالی همچون یک نگین می‌درخشد. می‌توان گقت این هتل در بهترین موقعیت آب و هوایی واقع شده است و دورتا دور آن را جنگل‌های هیرکانی فراگرفته است. این هتل در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار و در سال ۱۳۵۵ تاسیس شده است.
هتل پارسیان خزر دارای ۱۶۴ واحد اقامتی است که در دو بخش شرقی و غربی قرار گرفته است. واحدهای غربی در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده‌اند. تمامی این هتل‌ها بالکن دارند و چشم انداز بسیار زیبایی ارائه می‌کنند.
از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به رستوران، خدمات اقامتی، صندوق امانات، اینترنت، کانال‌های ماهواره‌ای، طرح شنای آقایان و بانوان، تفریحات ساحلی، آلاچیق ساحلی، سرگرمی‌های مختلف و دیگر خدمات اشاره کرد.
هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

هتل پارسیان بوعلی


از سری هتل‌های چهار ستاره این مجموعه می‌توان به هتل بوعلی اشاره کرد. این هتل قدمت طولانی برابر با ۶۰ سال دارد و از سال ۱۳۳۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل چهار ستاره بوعلی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و در شهر همدان تاسیس شده است. این هتل در نزدیکی خیابان بوعلی واقع شده است و نام خود را از همین خیابان گرفته است. این هتل به مراکز خرید، اداره‌ها، سازمان‌ها، اماکن تاریخی، تفریحی و دیگر موارد نزدیک است به همین دلیل برای اقامت گزینه مناسبی است. این هتل دارای فضای باغ مصفای بوعلی است که منظره بسیار زیبایی به هتل بخشیده است.
این هتل دو ساختمان مجزا دارد و روی هم ۳۶ واحد اقامتی در خود جای داده است. این واحدها دو نفره و سوئیت‌های سه الی چهار نفره هستند. از امکانات هتل بوعلی می‌توان به سیستم امنیتی، صندوق امانات، مینی بار، رستوران، کافه، اسخر روباز و دیگر موارد اشاره کرد.

هتل پارسیان صفاییه


هتل پنج ستاره صفائیه یزد یکی از بهترین هتل‌های زیر مجموعه شرکت پارسیان است که در خوش آب و هواترین منطقه یزد قرار گرفته است. این هتل دسترسی ساده‌ای به جاهای دیدنی یزد دارد و امکانات رفاهی و تفریحی آن بسیار خوب است. این هتل از سه قسمت هتل جدید، قدیم و فاز تشکیل شده است. بخش جدید این هتل دارای معماری بسیار خوبی است و از تلفیق مدرن و سنتی به کار گرفته شده است.
بخش جدید در سه طبقه و در سال ۱۳۸۶ و در قسمت ورودی ساخته شد. هتل قدیم نیز در فاصله ۵ دقیقه‌ای از این هتل واقع شده است و به آن هتل باغ نیز می‌گویند. هتل باغ قدمت طولانی‌تری دارد و از سال ۱۳۳۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. این بخش از هتل صفاییه در سال ۱۳۹۲ بازسازی شده است. بخش دیگر این هتل در سال ۱۳۷۸ در بین دو بخش قدیم و جدید ساخته شده که یک حیاط مرکزی و دایره‌ای شکل نیز دارد.
این هتل ۱۰۵ واحد اقامتی دارد و هتل باغ نیز به ۴۶ ویلا مجهز شده است. فازهای هتل دارای ۲ طبقه با ۲۲ واحد هستند. از خدمات دیگر این هتل می‌توان به صندوق امانات، اینترنت، رستوران مجلل، فروشگاه صنایع دستی، سالن همایش، اتاق ویژه معلولین، تاکسی سرویس و دیگر خدمات اشاره کرد.
هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

هتل پارسیان کرمانشاه


هتل پارسیان کرمانشاه مساحتی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع دارد و یک هتل پنج ستاره و لوکس به شمار می‌رود. این هتل از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و تنها هتل پنج ستاره غرب کشور است. این هتل در مرکز شهر و درست در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه واقع شده است. این هتل تا فرودگاه ۱۰ دقیقه فاصله دارد بنابراین اگر بلیط هواپیما به کرمانشاه خریداری کرده‌اید و به این شهر سفر کرده‌اید، می‌توانید با خیال راحت در این هتل اقامت داشته باشید.
این هتل به ۱۰۰ واحد اقامتی مجهز شده است که در انواع یک تخته، دو تخته و سوئیت‌های جونیور و رویال عرضه شده‌اند. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، سیستم‌های اعلام و اطفا حریق، رستوران و کافه، مجموعه ورزشی، استخر، سونا، پارکنیگ مسقف و مرکز تجاری اشاره کرد.
هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

هتل پارسیان کوثر اصفهان


یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره و بین‌المللی اصفهان هتل پارسیان کوثر است که زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع دارد. این هتل در حاشیه رودخانه زیبای زاینده رود واقع شده است و در جوار پل تاریخی و دیدنی سی و سه پل قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۵۰ تاسیس شد و در ابتدا زیر نظر گروه هتل‌های شرایتون فعالیت خود را آغاز کرد و بعدها به هتل پارسیان کوثر تغییر نام داد.
این هتل اولین هتل ۵ ستاره ایران با نشان استاندارد ملی است و ۲۲۵ واحد اقامتی دارد و عنوان بزرگترین هتل شهر اصفهان را از آن خود کرده است. این هتل اتاق‌های دوتخته، جونیور سوئیت، سوئیت فروزه، رویال سوئیت و سوئیت دوبلکس مجلل دارد.
از امکانات هتل کوثر اصفهان می‌توان به اینترنت، صندوق امانات، سیستم تهویه، سیستم اطفاء حریق، رستوران مجلل، کلوپ ورزشی، استخر، آرایشگاه، سالن ماساژ، سونا، فوشگاه و دیگر موارد اشاره کرد.
هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

هتل پارسیان اوین تهران


یکی از هتل‌های چهار ستاره مجموعه پارسیان، هتل اوین تهران است که از بهترین هتل‌های ۴ ستاره تهران به حساب می‌آید این هتل در شمال تهران و منطقه اوین تقاطع بزرگراه شهید چمران و یادگار امام واقع شده است. این هتل به بزرگراه نزدیک است و دسترسی ساده‌ای به نقاط مختلف شهر دارد. به دلیل نزدیکی این هتل به نمایشگاه بین‌المللی تهران، هتل پارسیان اوین تهران همواره پذیرای گردشگران ایرانی و خارجی بسیار زیادی است و بسیاری از افراد به رزرو آنلاین هتل می‌پردازند.
این هتل دارای ۱۴۶ واحد اقامتی است که تمامی آن‌ها امکانات و خدمات بسیار خوبی دارند. از امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، سیستم‌های امنیتی، تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت، رستوران، سالن چند منظوره، تالار عروسی، استخر، مرکز خرید، قنادی، گل فروشی، دستگاه خودپرداز و لاندری اشاره کرد.
هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

هتل پارسیان آبادان


شرکت هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان یک هتل در جنوب کشور و شهر آبادان دارد. این هتل از سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را آغاز کرده است و در ابتدا پرشین هتل نام داشت. این هتل در زمان جنگ تحمیلی مقر فرماندهی سپاه پاسداران بوده است. پس از جنگ در سال ۱۳۷۲ به طور کامل بازسازی شد و در سال ۱۳۷۴ به بهره‌برداری رسید. در سال ۱۳۸۳ این هتل از لحاظ کیفی مجداً بازسازی شد و ۴ ستاره دریافت کرد.
مجموعه پارسیان آبادان ۴۶ واحد اقامتی دارد که این واحدها به صورت اتاق‌های دوتخته توئین، دبل و سوئیت‌های رویال و معمولی هستند.
این هتل امکانات بسیار زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم‌های امنیتی، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، رستوران باکیفیت، کافی‌شاپ، مجموعه استخرها، اورژانس و پارکنیگ اشاره کرد.

هتل پارسیان انقلاب تهران


یکی از بهترین هتل‌های مرکز شهر، هتل پارسیان انقلاب است که در سال ۱۳۵۶ تاسیس شده است. این هتل در ابتدا رویال گاردن نام داشته است و مساحتی معادل ۵۸۰۰ متر مربع دارد. هتل پارسیان انقلاب که یک هتل چهار ستاره است، در خیابان طالقانی و در نزدیکی مراکز کسب و کار، خرید و تفریحی تهران قرار گرفته است. این هتل به ۲۵۱ واحد اقامتی مجهز شده است که این اتاق‌ها در انواع یک و دو تخته و سوئیت‌های کوچک و بزرگ عرضه شده‌اند. این هتل لوازم لوکس و مجللی دارد و پرسنل آن همگی کاربلد و مجرب هستند.
از بهترین امکانات این هتل می‌توان به سیستم امنیتی قوی، سیستم اعلام حریق، اینترنت، صندوق امانات، رستوران مجلل، مجموعه ورزشی، استخر روباز، سونا، مرکز فروشدگاهی، قنادی، پارکینگ و تاکسی سرویس اشاره کرد.
هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

هتل پارسیان کوثر تهران


هتل کوثر یکی از هتل‌های چهار ستاره و باکیفیت در تهران است که در سال ۱۳۴۱ و در ۵ طبقه تاسیس شده است. این هتل مساحتی معادل ۳۳۰۶ مترمربع دارد و تاکنون چندین بار بازسازی و نوسازی شده است. این هتل موقعیت بسیار خوبی دارد و در میدان ولیعصر واقع شده است. این هتل دسترسی خوبی به مراکز اداری، تجاری، تفریحی، آموزشی و دیگر بخش‌ها دارد به همین دلیل با وسایل نقلیه عمومی که پایانه آن‌ها در نزدیکی هتل واقع شده است، می‌توانید در شهر تردد کنید.
این هتل به طولانی‌ترین خیابان تهران یعنی ولیعصر نزدیک است و می‌توانید لذت پیاده‌روی در این خیابان زیبا را تجربه کنید. اگر به رزرو هتل کوثر اقدام کرده‌اید نیازی نیست نگران از دست دادن پرواز خود باشید. این هتل تا فرودگاه مهرآباد ۳۰ دقیقه فاصله دارد و فرودگاه امام خمینی نیز در فاصله ۴۵ دقیقه‌ای این هتل قرار گرفته است.
این هتل ۹۶ واحد اقامتی دارد که از اتاق‌های آن می‌توان به اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت معمولی و سوئیت آپارتمان اشاره کرد. این هتل دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سالن تشریفات، رستوران، مجموعه ورزشی، استخر، خدمات ماساژ، آموزش شنا و سونا است.

هتل پارسیان رامسر


از بهترین زیرمجموعه‌های هتل پارسیان می‌توان به هتل پارسیان رامسر اشاره کرد. این هتل از سه بخش جدید، قدیم و متل ساحلی تشکیل شده است. این هتل در سال ۱۳۳۷ توسط فردی به نام مهندس اسکودا ساخته شد. این هتل معماری کلاسیک و زیبا شبیه به آرت دکو اروپا دارد و در سه طبقه ساخته شده است. چشم انداز این هتل بسیار زیبا است و بخشی از اتاق‌های آن چشم انداز کوه و بخش دیگر چشم انداز دریا دارند. این هتل در سال ۱۳۴۰ به بهره برداری رسیده است.
در ساخت این هتل انگلیسی‌ها و آلمانی‌ها نقش بسیار زیادی داشتند. هتل پارسیان رامسر دارای ۱۷۸ واحد اقامتی است که تمامی آن‌ها امکانات بسیار خوب و چشم انداز فوق‌العاده‌ای دارند. از امکانات این هتل می‌توان به سیستم امنیتی، اتاق ویژه ماه عسل، سیستم اعلام حریق، اینترنت، سالن سینما، تالار، سالن همایش، استخر روباز، سونا و فروشگاه اشاره کرد.
هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

هتل پارسیان همدان


از دیگر هتل‌های زیرمجموعه شرکت پارسیان هتل چهارستاره پارسیان همدان است که یکی از مجلل‌ترین هتل‌های همدان محسوب می‌شود. این هتل مساحتی به اندازه ۵۰۰۰ متر بنا دارد و در نزدیکی بلوار زیبا و بوستان ارم واقع شده است. این هتل به شهربازی استان، نمایشگاه دفاع مقدس، تپه‌های عباس آباد، آبشار و کتیبه‌های گنجنامه نزدیک است. این هتل ۴۵ واحد اقامتی دارد که بخشی از آن‌ها دو تخته و بخش دیگر حالت سوئیت دارند. از امکانات این مجموعه می‌توان به اینترنت، رستوران، تالار پذیرایی و دیگر موارد اشاره کرد.

هتل پارسیان شیراز


یکی از بهترین هتل‌های شیراز، هتل پارسیان چهار ستاره است که در سال ۱۳۷۱ تاسیس شده است. این هتل در همسایگی مراکز تاریخی و تجاری شهر واقع شده است. این هتل در خیابان رودکی و در مرکز شهر قرار گرفته است و در پنج طبقه ساخته شده است. این هتل فاصله بسیار کمی با بازار وکیل دارد.
هتل پارسیان شیراز ۶۲ باب واحد اقامتی دارد که این اتاق‌ها از نوع دو تخته توئین و دبل هستند و سوئیت‌های جونیور و رویال خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهند.
از امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، اینترنت، سرویس امنیتی، سالن تشریفات چند منظوره و دیگر امکانات اشاره کرد.
هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

هتل پارسیان شهرکرد


هتل شهرکرد پارسیان در سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل چهار ستاره دارد و در زمینی به وسعت ۶ هکتار واقع شده است. ۳ هکتار از این زمین فضای سبز و باغ است. این هتل در بالاترین نقطه شهر واقع شده است و این موضوع سبب شده است تا هتل چشم انداز بسیار زیبایی داشته باشد. این هتل تنها ۵ دقیقه با موزه‌ها، مراکز دیدنی، مراکز درمانی، ترمینال، مراکز آموزشی و دیگر مناطق مهم فاصله دارد و دسترسی آن بسیار خوب است.
هتل پارسیان شهرکرد ۵۳ اتاق و سوئیت مجلل و کلاسیک دارد که همگی امکانات بسیار خوبی ارائه می‌کنند. از خدمات این هتل می‌توان به سیستم امنیتی، صندوق امانات، کانال‌های ماهواره، سالن تشریفات، تالار عروسی، رستوران، سالن ورزشی و پارکنیگ اشاره کرد.

هتل پارسیان بم


این هتل در سال ۱۳۷۸ تاسیس شده است و در سابق با نام هتل آزادی شناخته می‌شد. این هتل در سال ۱۳۸۲ مورد بازسازی قرار گرفت و برخی از بخش‌های آن توسعه یافت. این هتل در فاصله ۷ کیلومتری از ارگ بم واقع شده است و به دانشگاه آزاد بم نیز نزدیک است. به طور کلی هتل پارسیان بم دسترسی آسانی دارد. فضای سبز این هتل بسیار زیبا است و نخل‌های باشکوهی در آن واقع شده است که از تمامی سوئیت‌ها قابل مشاهده است. این هتل دو طبقه دارای ۸۳ واحد اقامتی است که ۶۳ اتاق در فضای داخلی هتل و ۲۰ سوئیت در محوطه هتل واقع شده‌اند.
این هتل امکانات بیشماری دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به رستوران، کافه، سرویس امنیتی، صندوق امانات، کلوپ ورزشی، زمین اسکیت، زمین اسب سواری، باغ پرندگان و دیگر موارد اشاره کرد.

هتل پارسیان یاسوج


از بهترین هتل‌های شهر یاسوج می‌توان به هتل چهار ستاره پارسیان اشاره کرد. این هتل برفراز تپه‌های جنوبی واقع شده است و اطراف آن با کوه‌های زیبا پوشانده شده‌اند. کوهستان، درختان بلوط و باغ‌های انگور سبب شده است تا این هتل چشم انداز بسیار زیبایی داشته باشد. هتل یاسوج به ۷۲ واحد اقامتی مجهز شده است که این واحدها دو تخته، سه تخته، سوئیت معمولی، سوئیت پرزیدنتال و سوئیت پرنسس هستند.
این واحدها امکانات بی‌نظیری دارند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به اینترنت، سرویس امنیتی، سیستم اطفاء حریق، رستوران، سالن سمینار، پارکینگ و سرویس تاکسی اشاره کرد.
هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

هتل پارسیان سوئیت


یکی از هتل‌های سه ستاره باکیفیت، هتل سوئیت پارسیان است که در سال ۱۳۵۵ تاسیس شده است. این هتل در بلوار آئینه خانه نزدیک به مراکز گردشگری و مراکز خرید قرار گرفته است. سوئیت در سه طبقه ساخته شده است و به سی و سه پل بسیار نزدیک است. این هتل دسترسی ساده‌ای دارد و به بخش‌های مختلف شهر نزدیک است زیرا وسایل نقلیه عمومی نیز در نزدیکی آن مستقر شده‌اند.
هتل پارسیان سوئیت دارای ۵۲ واحد اقامتی از نوع دو تخته، سه تخته، چهارتخته و سوئیت مجهز است. از امکانات این هتل می‌توان به سیستم تهویه، سیتسم اطفاء حریق، صندوق امانات، رستوران لوکس، کافه و سیتسم امنیتی اشاره کرد.

هتل پارسیان قلعه گنج


این هتل در سال ۱۳۹۵ به عنوان اولین هتل کپری آغاز به کار کرد. این هتل سنتی در منطقه قلعه گنج کرمان واقع شده است و هم‌مرز با هرمزگان و در حاشیه تالار جازموریان است. این هتل در استاندارد هتل‌های چهار ستاره قرار گرفته است و خانه‌های آن به شکل خانه‌های روستایی طراحی شده است. آفرود در کویر و شنزارهای اطراف می‌تواند تجربه بسیار لذت بخشی باشد که پس از رزرو هتل می‌توانید آن را امتحان کنید.
فاصله منطقه قلعه گنج تا کرمان ۴۰۰ کیلومتر و تا بندرعباس ۱۲۰ کیلومتر است. این هتل کادر بسیار مجرب و حرفه‌ای دارد. این هتل ۵ راهرو سنتی دارد و هر راهرو ۶ واحد کپری جهت اقامت دارد. تمامی ۳۰ اتاق این هتل معماری تلفیقی به شکل مدرن و سنتی دارند.
از امکانات این مجموعه می‌توان به سیستم گرمایش و سرمایش، آبگرم‌کن، سیستم اعلام حریق، اینترنت، رستوران سنتی، موزه، نمایشگاه صنایع دستی و دیگر امکانات اشاره کرد.
هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

هتل پارسیان عالی قاپو


هتل عالی قاپو یک هتل چهار ستاره است که در سال ۱۳۴۶ در زمینی به وسعت ۱۵۳۰ مترمربع تاسیس شده است. این هتل در قلب خیابان چهار باغ عباسی و در نزدیکی آثار تاریخی بی‌نظیری همچون سی و سه پل، نقش جهان و دیگر جاذبه‌ها قرار گرفته است. ظرفیت این هتل در اغلب روزهای سال تکمیل است و بهتر است به رزرو آنلاین هتل عالی قاپو اقدام کنید.
این هتل به ۱۰۶ واحد اقامتی مجهز شده است که این اتاق‌ها دو تخته به صورت توئین یا دبل، سه تخته، سوئیت جونیور و سوئیت رویال هستند.
این هتل دارای رستورانی با طرفیت ۱۵۰ نفر است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می‌شود. این مجموعه سالن ورزشی، اسخر، پارکینگ شبانه‌روزی و سرویس تاکسی نیز دارد.

هتل پارسیان توچال


هتل پارسیان توچال یکی از محبوبترین مجموعه هتل‌های این شرکت است که در ارتفاع ۳۵۴۵ متری از سطح دریا ساخته شده است. این هتل از لحاظ ارتفاع، اولین هتل کوهستانی در دنیا است و در مساحتی به اندازه ۲۴۳۰ مترمربع دارد.
هتل پارسیان توچال ۳۰ اتاق دارد که ۱۶ عدد آن‌ها دو تخته و ۴ اتاق آن سوئیت رویال است. در میان باقی اتاق‌ها ۴ مورد دیگر سوئیت نرمال و ۶ اتاق آن یک تخته است.
امکانات این هتل کامل است و همانند سایر هتل‌های پارسیان کیفیت بسیار خوبی دارد. هتل توچال یک لابی بسیار مجهز دارد که منظره‌ای روبه پیست دارد و برخی از تفریحات همچون پینگ‌پنگ، بیلیارد و فوتبال دستی در آن قرار داده شده است.
هرآنچه باید از گروه هتل های پارسیان بدانید

باشگاه تفریحی جماران


در شمال تهران و منطقه یک شهرداری یک مرکز فرهنگی، تفریحی و ورزشی احداث شده است. این باشگاه که مساحتی معادل ۱۵۶ هکتار دارد، زیر مجموعه شرکت هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان است. این مجموعه از شرق به پارک جمشیدیه، از غرب و شمال به امامزاده قاسم و از غرب به دربند محدود می‌شود. همچنین این باشگاه از شمال به ارتفاعات کلکچال و از جنوب به خیابان شهید خلیلی راه پیدا می‌کند. این مجموعه هم همچون سایر مجموعه‌های پارسیان دارای امکانات بسیار خوبی همچون رستوران، زمین پینت‌بال، استخر و پیاده راه سلامتی است.



فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است