search
menu

هتل عمارت مالمیر يزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل عمارت مالمیر يزد
امکانات و خدمات عمومی هتل عمارت مالمیر يزد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل عمارت مالمیر يزد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل عمارت مالمیر يزد


هتل عمارت مالمیر یکی از هتل‌های سنتی در شهر یزد است که در واقع خانه‌ای چهارصد ساله است که معماری الهام گرفته‌ شده از دوران صفوی و پهلوی اول دارد. مرمت و تغییرات در بوتیک هتل عمارت مالمیر در سال ۱۳۹۶ آغاز شد تا برای اقامت راحت و آسوده مسافران آماده شود. اقامت در هتل سنتی عمارت مالمیر همانند رویایی شیرین است که گویی در زمان یکی از دوره‌های تاریخی ایران هستید و در خانه‌ای با صفا و دنج در میان بادگیر، درختان، حوض و آفتاب تابان وقت می‌گذرانید. در کنار جو سنتی هتل عمارت مالمیر، از امکانات مدرن هم استفاده کنید و خاطراتی دلپذیر و فراموش‌نشدنی را برای خود به یادگار بگذارید. با رزرو آنلاین هتل به راحتی برای اقامت در عمارت با شکوه مالمیر یزد آماده شوید. یکی از راه‌های آسان برای رسیدن به هتل عمارت مالمیر، خرید بلیط هواپیما یزد است که سپس باید به فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد پرواز داشته باشید که فاصله‌‌ای حدود ۱۲ کیلومتر تا هتل مالمیر دارد. در طول مدت زمانی که در شهر خیره‌کننده و دیدنی یزد اقامت دارید، حتما از جاذبه‌های معروف و تماشایی مانند عمارت و باغ نمیر یزد بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل عمارت مالمیر يزد


هتل عمارت مالمیر در کنار این که فضایی سنتی و چشم‌نواز دارد، دارای امکانات و تجهیزاتی عالی و مناسب است تا اقامتی مجلل و با آسودگی خیال برای مسافران فراهم باشد. در لابی هتل مالمیر از اینترنت رایگان استفاده کنید، اگر با خودرو شخصی خود سفر می‌کنید، از پارکینگ رایگان هتل عمارت مالمیر یزد استفاده کنید. برای میل کردن خوراک‌هایی متنوع در تمام وعده‌های غذایی به رستوران بام و کافی شاپ عمارت مالمیر بروید. در حیاط سرسبز و دیدنی قدم بزنید و از فضای دلچسب عمارتی تاریخی نهایت استفاده را ببرید. خدمات خوب و قابل توجهی که در هتل عمارت مالمیر یزد در دسترس مسافران قرار دارد شامل مواردی است از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات گشت شهری، نظافت روزانه، خشکشویی، خدمات تور، فکس، فتوکپی و صندوق امانات. در هتل عمارت فروشگاهی قرار دارد که می‌توانید صنایع دستی و وسایل هنری خیره‌کننده‌ای را تهیه کنید و به عنوان سوغاتی همراه خود ببرید. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید و می‌خواهید بدون نگرانی و آسان به فرودگاه برسید، از هتل عمارت مالمیر بخواهید که برای شما با تاکسی تماس بگیرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل عمارت مالمیر انواع گوناگونی از اتاق قرار دارد که هر کدام با تزئیناتی چشم‌نواز و روح‌بخش آراسته شده‌اند و نام هر یک از اتاق‌ها متناسب با خصوصیات ظاهری داخل اتاق انتخاب شده‌است. انواع اتاق‌های اقامتی هتل مالمیر یزد شامل اتاق‌ها و سوئیت‌هایی شکوهمند و راحت است که چیدمانی سنتی و زیبا دارند و در برخی از اتاق‌ها نور آفتاب از میان شیشه‌های رنگی به فضای داخل می‌تابد که بسیار دلپذیر و دل‌نواز است. ویژگی‌های اتاق‌های عمارت مالمیر بدین شرح است:
• اتاق کلاه فرنگی: دو نفره، با یک تخت دابل.
• اتاق‌های استاندارد نگین و زرین: دو نفره، با یک تخت دابل.
• اتاق مهتاب: دو نفره، با یک تخت دابل، دارای نمای بادگیر عمارت و دسترسی به بام و رستوران، عدم وجود پله در ورودی.
• اتاق پرنیا: چهار نفره، دارای یک تخت دابل و دو تخت سینگل.
• اتاق آذین: دارای دو تخت سینگل
• سوییت آفتاب: چهار نفره، دارای دو تخت دابل، عدم وجود پله در ورودی.
• سوییت پوران: پنج و یا شش نفره، با یک تخت دابل و سه تخت سینگل.
• سوئیت دل ‌آسا: پنج و یا شش نفره، با یک تخت دابل و سه تخت سینگل.
• سوئیت آذر: دارای یک تخت دابل و یک مبل تخت‌خواب‌شو
• اتاق پنج دری: اتاق خانوادگی با یک تخت دابل و دو تخت سینگل
داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مالمیر یزد انواع وسایل و تجهیزات با کیفیت و خوب قرار دارد تا مسافران اقامتی دلپذیر داشته باشند و بتوانند بدون دغدغه اوقاتی خوش را سپری کنند. در اتاق‌ها تجهیزاتی وجود دارد از قبیل: مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، یخچال، مینی بار، چای ساز، حمام با دوش، سشوار، دمپایی، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، خمیر دندان، صابون و شامپو، تلفن، رادیو، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در حیاط و باغچه تماشایی هتل عمارت مالمیر در هوایی مطلوب بنشینید، گل‌ها و درختان سرسبز، حوض، نمای سنتی و تاریخی هتل و چشم‌اندازی زیبا از بادگیر را تماشا کنید و با همسفران خود گپ بزنید و اوقاتی به‌یادماندنی را تجربه کنید.

رستوران هتل


در رستوران و کافی شاپ عمارت هتل مالمیر یزد می‌توانید هم در فضای باز در کنار بادگیر هتل و هم در فضای سرپوشیده در کنار دوستان، خانواده و همسفران خود بنشینید و از محیطی دنج، دل‌نواز و دلنشین و انواع خوراک‌های لذیذ سنتی، ایرانی و فرنگی و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم لذت ببرید و ساعاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل عمارت مالمیر يزد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع یزد: ۱۲ دقیقه پیاده روی
فاصله تا موزه آب یزد: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا آتشکده زرتشتیان یزد: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ دولت آباد یزد: ۱۱ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است