search
menu

هتل آپارتمان امیران یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان امیران یزد
امکانات هتل آپارتمان امیران یزد
واحد های اقامتی
امکانات واحد های اقامتی
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان امیران یزد

درباره هتل آپارتمان امیران یزد


شهر یزد یکی از شهرهای بسیار دیدنی ایران است که حتما بازدید از جاذبه های گردشگری بی نظیر و ثبت شده در فهرست آثار ملی ایران آن حداقل یکبار توصیه می شود. اگر به دنبال اقامتی آسوده در این شهر هستید، هتل آپارتمان امیران یزد انتخابی عالی خواهد بود. این هتل برای افرادی که با خانواده و یا دوستان قصد اقامت در اقامتگاهی را دارند که مانند خانه خودشان حس راحتی و آسایش را به آنها منتقل کند، بسیار مناسب است. اگر بلیط هواپیما یزد را رزرو کرده اید، هتل آپارتمان امیران تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی شهر یزد فاصله ۱۴.۴ کیلومتری دارد. همچنین این هتل موقعیت مکانی خوبی در شهر دارد که امکان دسترسی آسان به امکانات شهری و مکان های دیدنی به آسانی مهیا است.

امکانات هتل آپارتمان امیران یزد


در صورتی که مسافران با خودرو شخصی خود به یزد سفر می کنند، می توانند با خیالی راحت از پارکینگ این هتل آپارتمان با فضایی گسترده استفاده کنند و بدون دغدغه به استراحت بپردازند که از مزیت های بزرگ این اقامتگاه است.

واحد های اقامتی


هتل آپارتمان Hotel Apartment Amiran Yazd انواع واحدها و سوییت ها را با طراحی مدرن و زیبا دارد که اگر بخواهیم آن ها را نام ببریم، باید بگوییم که این هتل آپارتمان دارای واحدهای نوساز و شیک و مبله ی یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه همراه با یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره و یا دو تخت دو نفره و بیشتر است. همچنین یک واحد مبله دو خوابه ویژه هم در هتل آپارتمان امیران وجود دارد.

امکانات واحد های اقامتی


تمامی واحد های این هتل آپارتمان مجهز به تلویزیون، مبلمان، فرش، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی، حمام همراه با دوش، یخچال، سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی هستند. برخی امکانات و تجهیزات بستگی به نوع واحد و سوییت دارند که شامل این موارد هستند: اجاق گاز، ظرفشویی، میز ناهار خوری، سرویس پخت و پز و سرو غذا، قهوه و چای ساز، جالباسی، آیینه، جاروبرقی، سرویس خواب و پتو اضافه، رادیاتور، بخاری، کولر گازی. در این هتل آپارتمان می توانید اقامتی خوش و به یادماندنی را داشته باشید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان امیران یزد


فاصله هتل تا آتشکده زرتشتیان یزد: ۸.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار شش بادگیری: ۹.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان امیر چخماق: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار و حمام خان: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ دولت آباد: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد جامع یزد: ۱۲.۹ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ با هزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است