search
menu

اقامتگاه سنتی گیتی يزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی گیتی یزد
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه
اتاق های اقامتگاه
امکانات اتاق های اقامتگاه
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه سنتی گیتی یزد تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره اقامتگاه سنتی گیتی یزد


یزد شهری تاریخی است که توجه هر گردشگر و علاقمند به سفری را به خود جلب می کند شهری که با گرمای وجودش به مهمانانش خوش آمد می‌گوید و بادگیرهایش که به نوعی نماد شهر هم محسوب می‌شوند خنکای مطبوعی را برای اقامت مهمانان آماده می‌کند. با اینکه هتل‌های ستاره دار مختلفی در یزد وجود دارند اما کسی که بلیط هواپیما یزد خریده و به این شهر سفر می‌کند حداقل یک شب را باید در خانه‌های سنتی این شهر اقامت داشته باشد تا با سبک زندگی و آداب و رسوم یزدی‌ها بیشتر آشنا شود. یکی از خانه‌های قدیمی که در یزد به عنوان اقامتگاه فعالیت دارد اقامتگاه سنتی گیتی است. اقامتگاهی که درست در قلب بافت تاریخی یزد قرار گرفته و قدمتش به دوران قاجار و پهلوی می‌رسد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این خانه جزو فهرست آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است. اقامتگاه سنتی گیتی این امکان را به شما می‌دهد تا تنها با چند دقیقه پیاده روی به بسیاری از جاهای دیدنی یزد دسترسی داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه


Giti Hotel با اینکه فقط یک اقامتگاه سنتی است اما تلاش کرده تا با ارائه خدمات و امکانات رفاهی مناسب اقامت خوش و خاطره‌انگیزی را برای مهمانانش ایجاد کند. مهمانان با اقامت در هتل سنتی گیتی یزد به لابی، صندوق امانات، نمازخانه، دستگاه فتوکپی، فکس و پرینتر، اتاق چمدان، تلفن، خدمات تهیه بلیط، تلویزیون، خدمات خانه‌داری و مینی‌بار دسترسی خواهند داشت. به علاوه مهمانان می‌توانند از اینترنت رایگان هتل نیز در لابی استفاده کنند. اقامتگاه سنتی گیتی پارکینگ روبازی هم دارد که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود البته این پارکینگ در فاصله ۵۰ متری از هتل واقع شده است. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و در صورت نیاز می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز به آن‌ها مراجعه کنید.

اتاق های اقامتگاه


هتل گیتی اقامتگاهی دو طبقه با دو حیاط و ۱۱ اتاق است که در کل ظرفیت پذیرش ۳۲ مهمان را دارد. اتاق های طبقات همکف هتل شامل یک اتاق دو تخته، یک اتاق سه تخته و یک اتاق چهار تخته است و در طبقات بالایی آن هشت اتاق دو تخته دیگر قرار گرفته. اگر می خواهید نمای بهتری از حیاط اقامتگاه داشته باشید پیشنهاد می‌شود اتاق‌های طبقات بالا را برای اقامت انتخاب کنید اما اگر تعدادتان بیش از دو یا سه نفر اتاق طبقات همکف به خوبی پاسخگوی نیازتان خواهد بود.

امکانات اتاق های اقامتگاه


گیتی علاوه بر ارائه خدمات صبحانه به واحد‌های اقامتی‌اش امکانات مختلفی را نیز برای رفاه مهمانانش قرار داده است. یخچال، آباژور، رخت آویز، تلویزیون، دمپایی، حمام، سیستم تهویه مطبوع، صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان و حوله از امکانات موجود در تمامی اتاق‌های اقامتگاه سنتی گیتی است. برای سیستم گرمایش و سرمایش اتاق‌ها نیز از اسپیلت و شوفاژ استفاده شده است. سرویس بهداشتی تمامی اتاق‌ها فرنگی است اما می‌توانید در لابی به سرویس بهداشتی ایرانی هم دسترسی داشته باشید. مهمانان در اتاق‌ها امکان دسترسی به اینترنت هتل را نخواهند داشت.

رستوران اقامتگاه


اقامتگاه سنتی گیتی در حال حاضر رستوران اختصاصی ندارد اما اگر تمایل داشته باشید می‌توانید با هماهنگی قبلی از پرسنل هتل درخواست کنید تا غذای مورد نظرتان را از رستوران‌های داخل شهر تهیه کنند. اگر هم تمایل داشته باشید می‌توانید خودتان به گشت و گذار در رستوران‌ها و چایخانه‌های یزد بپردازید تا علاوه بر گردش و تفریح غذاهای مختلف یزدی را هم امتحان کنید.

فاصله اقامتگاه سنتی گیتی یزد تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا محله فهادان: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا زندان اسکندر: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه لاری‌ها: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان امیر چخماق: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مجموعه خان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار شش بادگیری: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است