search
menu

هتل سپند تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سپند تهران
امکانات کلی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سپند تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سپند تهران


هتل سپند در خیابان سپند، نزدیک کریم خان و خیابان انقلاب واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۵۹ ساخته شد و در سال ۱۳۹۷ برای ارائه خدمات بهتر بازسازی شده است. هتل سپند تا میدان فردوسی ۱.۲ کیلومتر فاصله دارد، در نتیجه در کمتر از۲۰ دقیقه می توانید به آنجا برسید و می توانید به آسانی به BRT و ایستگاه مترو دسترسی پیدا کنید و به راحتی در کل شهر گشت و گذار خواهید کرد. این هتل به بیشتر سفارتخانه ها و صرافی ها نزدیک است. همچنین می توانید به بازار بزرگ، موزه ها، اماکن تاریخی و طبیعی مانند کاخ موزه گلستان، موزه آبگینه، پارک آب و آتش و پل طبیعت در تهران دسترسی پیدا کنید. کافی شاپ های قدیمی و مشهور و مغازه های متعدد نیز در اطراف هستند. اگر به دنبال مکان های لوکس، استخر شنا یا تناسب اندام نیستید و اگر برای تجارت در تهران هستید، می توانید با اقامت در هتل سپند، مکان های تاریخی را ببینید و از سفر خود لذت ببرید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به تهران را داشته باشید،Sepand Hotel با امکانات رفاهی عالی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است.

امکانات کلی هتل


این هتل دارای ۴ طبقه و ۲۴ اتاق است و برای جا به جایی بین طبقات آن می توانید از آسانسور استفاده کنید. این هتل دلپذیر با رنگ های گرم و با طراحی نمای آجری تزئین شده است. هتل سپند امکاناتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و اینترنت رایگان نامحدود در لابی و اتاق ها را ارائه می دهد. برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدماتی از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده تا اقامت راحتی را در هتل تجربه کنند. برای امنیت بیشتر می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به گشت و گذار در شهر بپردازید. هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، پرینتر و زنگ هشدار است. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. از لحاظ پاکیزگی این هتل بسیار تمیز بوده و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. علاوه بر این ها، خدماتی مانند تهیه بلیط و یک منطقه مخصوص سیگار کشیدن نیز در دسترس است. اقامت کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و برای بازه سنی بین ۳ تا ۸ سال هزینه نیم بها دریافت می شود. کارمندان به زبان انگلیسی تسلط دارند و با خوش رویی از میهمانان استقبال می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهارتخته است که متناسب با نیاز خود و خانواده می توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. توجه داشته باشید که هیچ کدام از اتاق ها ظرفیت نفر اضافه را ندارند. از امکانات اتاق های هتل سپند می توان به وجود سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، چای ساز، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، یخچال و اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد. همچنین هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی و لوازم بهداشتی است.

رستوران هتل


رستورانی با ظرفیت ۴۰ نفر در طبقه منفی یک هتل سپند تهران وجود دارد که با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. صبحانه هر روز صبح به صورت سلف سرویس سرو می شود.

فاصله هتل سپند تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای سرکیس مقدس: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه جواهرات ملی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آبگینه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه موزه استاد ابوالحسن صبا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۵.۸ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است