search
menu

هتل پرشین پلازا تهران

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پرشین پلازا تهران
واحدهای اقامتی هتل پرشین پلازا تهران
رستوران‌ هتل پرشین پلازا تهران
امکانات رفاهی هتل پرشین پلازا تهران
خدمات رفاهی هتل پرشین پلازا تهران
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پرشین پلازا تهران

درباره هتل پرشین پلازا تهران


اگر تاکنون به پایتخت کشورمان سفر کرده باشید، حتماً می‌دانید که قلب شهر تهران در تصرف برترین هتل‌های لوکس و چند ستاره کشورمان قرار گرفته است؛ در اسارت هتل‌های اعیانی و ممتازی که به رقابتی درون‌مرزی بسنده نکرده و در سطحی بین‌المللی برای ارائه خدماتی با بهترین کیفیت ممکن به گردشگران با یکدیگر پیکار می‌کنند. هتل پرشین پلازا تهران (Persian Plaza Hotel) مثال بارزی از همین هتل‌های مذکور است؛ اقامتگاهی بسیار مدرن و مجلل با سنگ نمای رومی سفید و معماری باشکوه و شگفت‌انگیزی به سبک قصرهایی ایتالیایی که در مرکز تجاری تهران چون مرواریدی درخشان دیدگان هر رهگذری را مسحور و مفتون خود می‌سازد. این هتل نوساز و ۵ ستاره که به‌تازگی و در سال ۹۷ در منطقه خوش آب‌وهوای عباس‌آباد افتتاح گردیده است، گزینه ایده‌آل برای اقامت کسانی محسوب می‌شود که در تور گردشگری تهران شرکت کرده و قصد دارند از برترین جاهای دیدنی تهران در زمانی کوتاه بازدید کنند.

واحدهای اقامتی هتل پرشین پلازا تهران


هتل نوساز پرشین پلازا در ۱۶ طبقه فعالیت خود را در سال ۹۷ شروع کرد و به‌سرعت به اقامتگاهی محبوب میان خریداران بلیط هواپیما تهران مبدل گشت. در این ۱۶ طبقه ۹۶ باب واحد اقامتی لوکس و دل‌بازی قرار گرفته که با انواع و اقسام امکانات رفاهی از قبیل: تلویزیون، یخچال، مبلمانی مجلل و اعیانی، چای‌ساز، آباژور، صندوق امانات، کمد لباس و غیره دکور گردیده و به سیستم تهویه مطبوع و اطفاء حریق نیز مجهز گشته است.
گفتنی است که این واحدهای اقامتی بسیار خوش‌منظره، شیک و پاکیزه بوده و از دکوری بسیار مدرن و دل‌نواز و محیطی دل‌نشین و دوست‌داشتنی تشکیل شده‌اند. استفاده از پنجره‌هایی بزرگ در طراحی واحدها موجب شده است که همواره چشم‌انداز بسیار وسیع و زیبایی از پایتخت کشورمان همانند تابلویی دل‌فریب و هنری در پیش چشمان مهمانان نقش بندد و منظره‌ خارق‌العاده‌ای در هنگام طلوع و غروب خورشید در واحدهای این هتل خلق گردد.

رستوران‌ هتل پرشین پلازا تهران


هتل Persian Plaza Hotel با داشتن سه رستوران مجزا، نیاز مهمانان برای یافتن رستورانی ممتاز و باکیفیت را کاملاً برطرف کرده است. در حقیقت رستوران رویال گلکسی هتل به حدی فاخر و عالی است که خود می‌تواند دلیلی برای اقامت در این هتل باشد. این رستوران با معماری استثنائی و نمای خاص و ۳۶۰ درجه خود قادر است لبخند رضایت را بر لبان هر مشکل‌پسندی بنشاند و معنای واژه پذیرایی را با کارکنان مجرب و کاربلد خود از نو تعریف کند. در حقیقت چشم‌انداز تماشایی این رستوران چنان شگفت‌انگیز است که فراموش می‌کنید برای صرف غذا به این رستوران قدم گذاشتید. منوی رستوران هیچ کم و کاستی ندارد و دست‌پخت سرآشپزان بین‌المللی رستوران هیچ عیب و ایرادی، در واقع کیفیت غذاهای طبخ شده در رستوران رویال گلکسی با برترین رستوران‌های تهران رقابت می‌کند. رستوران رویال گلکسی وی آی پی و کافی‌شاپ کافه پرشین پلازا نیز همانند رستوران اصلی هتل، از فضایی بسیار باصفا و دل‌نشین و منویی مملو از نوشیدنی‌های دل‌چسب و دسرهای لذیذ و غذاهایی با عطر و طعمی مثال‌زدنی تشکیل گردیده است.

امکانات رفاهی هتل پرشین پلازا تهران


وجود امکانات رفاهی بی‌شمار در هتل پرشین پلازا تهران، سهمی انکارناپذیر در موفقیت این مکان به‌عنوان یکی از برترین‌ هتل‌های لوکس و متمایز کشور ایفا کرده است. از سالن آرایشی و زیبایی گرفته تا آمفی‌تئاتر، کافی‌نت و جکوزی، تمامی امکانات رفاهی برای خوش‌گذرانی در سفری به‌یادماندنی به پایتخت کشورمان در محوطه این هتل فراهم گشته است. در حقیقت وجود برخی امکانات رفاهی نظیر فروشگاه، نمازخانه، آرایشگاه و مرکز خرید در این هتل، نیاز گردشگران به ترک مکرر هتل را برای انجام اموری روزمره برطرف کرده است. سالن بدن‌سازی مجهز هتل با داشتن تجهیزاتی مدرن و مناسب، مهمانان را به انجام فعالیت‌های ورزشی ترغیب و فضایی مناسبی را برای تعامل و هم‌نشینی ورزشکاران ایجاد کرده است. همچنین در این هتل تالارهای چندمنظوره تشریفاتی مختلفی وجود دارند که به‌منظور خلق لحظاتی به‌یادماندنی در ضیافت‌هایی رسمی و دورهمی‌هایی دوستانه طراحی شده‌اند تا شایستگی کارکنان هتل را در پذیرایی و میزبانی از رویدادهایی مختلف و جشن‌هایی گوناگون به معرض نمایش گذارند.

خدمات رفاهی هتل پرشین پلازا تهران


باید گفت که دلایل بسیار زیادی برای اقامت در هتل پرشین پلازا تهران وجود دارد که از بین آن‌ها می‌شود به وجود کارکنان خوش‌برخورد و متعهدی اشاره کرد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مهمانان هستند و خدماتی از قبیل: خشک‌شویی، لباسشویی، اتوشویی، خانه‌داری، صرافی، تشریفات ویژه، بیدارباش، تهیه بلیط هواپیما ارزان، روم سرویس و خدمات رفت‌وبرگشت فرودگاهی (با هزینه) را با بالاترین کیفیت ممکن به گردشگران ارائه می‌دهند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پرشین پلازا تهران


فاصله هتل تا مصلی امام خمینی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا سینما آزادی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا دانشگاه امیرکبیر: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پل طبیعت: ۶.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه فرش ایران: ۶.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان انقلاب: ۶.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است