search
menu

هتل پارسیان استقلال تهران

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیان استقلال تهران
معرفی هتل استقلال تهران
امکانات رفاهی هتل پارسیان استقلال
رستوران های هتل
موقعیت مکانی هتل پارسیان هتل استقلال تهران
واحدهای اقامتی هتل استقلال تهران
اماکن نزدیک به هتل پارسیان استقلال تهران

درباره هتل پارسیان استقلال تهران


سترگ، باشکوه و اشرافی؛ هتل پارسیان استقلال تهران با دو برج شرقی و غربی پر ابهت و شگفت‌انگیزش معرف حضور همه‌ی گردشگرانی است که همواره برترین‌ها را برای خود و خانواده خود طلب می‌کنند؛ مکانی با اصالت که موفقیت خود را نه مدیون زرق‌وبرق و امکاناتی لوکس و تبلیغاتی گسترده، بلکه مرهون اعتبار و افتخاری است که با ۵۰ سال سابقه درخشان در زمینهٔ پذیرایی و خدمات‌رسانی به خریداران بلیط هواپیما تهران برای خود دست و پا کرده است. این هتل اکنون لقب وسیع‌ترین هتل بین‌المللی تهران را یدک می‌کشد و امکاناتی بی‌شمار و خدماتی استثنائی را برای تجربه اقامتی ایده‌آل در سفری فراموش ناشدنی به پایتخت کشورمان ارائه می‌دهد.

معرفی هتل استقلال تهران


هتل پارسیان استقلال تهران یا هیلتون سابق، اقامتگاهی است لوکس و ۵ ستاره، متعلق به مجموعه‌ هتل های بین‌المللی پارسیان که در زمینی به گستردگی ۷۰ هزار مترمربع در مکانی بسیار خوش آب‌وهوا، واقع در شمال تهران جای گرفته است. این هتل از دو برج غربی و شرقی بلندقامتی تشکیل شده است که قدمتی ۵۰ ساله دارند و هرکدام به ترتیب در سال‌های ۱۳۴۱ و ۱۳۵۱ احداث گردیده‌اند. هتل استقلال پارسیان در مجموع از ۵۵۲ واحد اقامتی لوکس و مجهز برخوردار بوده و قادر است امکانات رفاهی بی‌شماری را برای تجربه اقامتی دل‌انگیز و به‌یادماندنی در اختیار میهمانان خود قرار دهد.

امکانات رفاهی هتل پارسیان استقلال


تالارهایی برای برگزاری همایش و مجالس، رستوران‌هایی مجلل و بین‌المللی، فروشگاه‌هایی مجهز و تجهیزاتی مدرن برای فعالیت‌های ورزشی از امکانات رفاهی متمایز و ممتاز هتل پارسیان استقلال بشمار می‌روند. ازآنجایی‌که چندین و چند سالن و تالار مدرن و منحصربه‌فرد در محوطه فراخ هتل تعبیه‌ شده است‌، گردشگران با انتخاب‌ هتل پارسیان استقلال تهران می‌توانند از امکانات گسترده این هتل در برگزاری مراسم‌ها، جشن‌ها و همایش‌های خود بهره‌مند گردند. سالن‌های مختلف این هتل عبارت‌اند از:
تالار و رستوران یاس ۱ در ضلع شرقی لابی هتل استقلال قرار دارد و از ظرفیتی برابر با ۱۸۰ نفر برخوردار گشته است. این تالار که محل سرو صبحانه، ناهار و شام میهمانان هتل است، مکانی مناسب برای برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی بشمار می‌رود.
سالن دریای نور هتل پارسیان استقلال با ظرفیت ۸۵۰ نفر دارای یک ویژگی مهم است و آن اینکه با وجود مساحت زیادی که دارد، در آن ستونی به کار نرفته است. این سالن مکان ایده‌آلی برای برگزاری همایش‌هایی در سطح ملی و بین‌المللی، جشن‌ها و مراسم‌هایی خانوادگی و جلسات و کنفرانس‌هایی گوناگون است.
تالار پذیرایی یاس ۲ از بخش‌های نوبنیاد هتل پارسیان استقلال است که در بخش شرقی لابی هتل قرار دارد و فضای کافی برای حضور ۱۱۰ نفر را در خود جای داده است. این تالار به‌عنوان سالن ویژه بانوان طراحی شده است.
سالن دیگر هتل پارسیان استقلال تهران، سالن نوفل لوشاتو با ظرفیت ۱۴۰ نفر است که آن‌هم مکانی مطلوب برای برگزاری جلسات و نشست‌های کاری ویژه صاحبان کسب‌وکار و مدیران به حساب می‌آید.
افزون بر داشتن امکاناتی از قبیل: استخر و سونا، هتل پارسیان استقلال تجهیزات ورزشی پیشرفته‌ای را نیز برای ورزشکاران و دوستداران فعالیت‌های ورزشی کالری سوز گرد هم آورده است. لازم به یادآوری است که استفاده از خدمات استخر هتل، همراه با پرداخت هزینه است. وجود ۲ زمین سرپوشیده تنیس در محوطه هتل باعث شده است که این مکان به اقامتگاهی مناسب برای دوستداران این تفریح پرطرفدار مبدل گردد. گفتنی است که زمین‌های تنیس هتل هرکدام مساحتی برابر با ۸۰۰ مترمربع دارند و به دلیل مجهز بودن به امکانات سرمایشی و گرمایشی مناسب، در تمام طول سال قابل‌استفاده هستند.
از دیگر خدمات و امکانات هتل پارسیان استقلال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: یک شعبه بانک به همراه دستگاه خودپرداز و صرافی برای امور مالی و تبدیل پول، نمایشگاه و فروشگاه انواع صنایع‌دستی، خشکبار، وسایل چرمی، جواهرات و زیورآلات، عکاسی، خدمات اداری و منشی‌گری، پارکینگ با گنجایش ۳۵۰ خودرو، خدمات خشک‌شویی و لباسشویی، صندوق امانات، انبار چمدان، تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی، خدمات رفت‌وبرگشت فرودگاهی و دیگر مراکز تاریخی و فرهنگی تهران.

رستوران های هتل


هتل پارسیان استقلال برای پذیرایی از مهمانان مقیم و غیرمقیم خود، مجموعه‌ کاملی از رستوران‌هایی ممتاز و باکیفیت را برای آسایش و رفاه افراد در محوطه وسیع خود جای داده است: رستوران رز با ظرفیتی برابر با ۷۸ نفر، چشم‌انداز بسیار زیبایی از کوهستان البرز را در پنجره‌های خود قاب گرفته و شمار فراوانی از غذاهای اصیل ایرانی و خوردنی‌های رنگارنگ فرنگی را در منوی خود جای داده است. برای شیفتگان غذاهای چرب‌وچیلی ترکی، رستورانی ترکیه‌ای نیز در محوطه هتل گنجانده شده است تا دوستداران کباب‌های لذیذ ترکی نیز از دست‌پخت استثنائی سرآشپزان ماهر این هتل بی‌نصیب نمانند.
رستوران چهارفصل آبشار و رستوران فصلی گیله وا نیز دیگر رستوران‌های باکیفیت هتل استقلال پارسیان هستند. همچنین کافی‌شاپ لابی هتل که به لاله سرویس نیز معروف است، با اجرای زنده پیانو و سرو انواع کیک‌ها، دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم میزبان شما خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل پارسیان هتل استقلال تهران


به موهبت قرار گرفتن هتل پارسیان استقلال در مجاورت خیابان مشهور و زیبای ولیعصر، دسترسی سریع و آسوده گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، به اکثر جاهای دیدنی تهران و جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی این شهر تماشایی میسر گردیده است. همین‌طور همسایگی این هتل با نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن اجلاس سران و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران موجب شده است که دستیابی به این اماکن دیدنی در اندک زمانی امکان‌پذیر گردد. ناگفته نماند که هتل پارسیان استقلال تهران از لحاظ موقعیت مکانی به تله‌کابین توچال، مجموعه فرهنگی سعدآباد و بوستان ملت نیز اشراف کامل دارد. گردشگران با اقامت در این هتل به مراکز حمل‌ونقل داخلی و بین‌المللی مثل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، فرودگاه مهرآباد و ایستگاه راه‌آهن دسترسی عالی خواهند داشت.

واحدهای اقامتی هتل استقلال تهران


اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل بین‌المللی پارسیان استقلال دارای امکاناتی مانند سامانه‌های امنیتی ضد حریق، صندوق امانات شخصی، تلفن، تلویزیون به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، مینی بار، خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس هستند و در طرح‌های مختلفی نظیر اتاق‌هایی چندتخته و توئین و سوئیت‌هایی لوکس و دل‌باز به میهمانان ارائه می‌گردند. لازم است ذکر گردد که هتل پارسیان استقلال در برج‌های شرقی و غربی خود دارای دو نوع سوئیت مجزاست: سوئیت‌های برج غربی بزرگ‌ترین سوئیت‌های هتل محسوب می‌شوند که از دو اتاق‌خواب نورگیر و دل‌باز با چشم‌انداز شگفت‌انگیزی از تهران تشکیل شده‌اند. اما در برج شرقی سوئیت‌های دیگری نیز هستند که علاوه بر یک اتاق‌خواب، اتاقی برای برگزاری جلسات نیز دارند و چشم‌انداز آن‌ها، منظره دیدنی کوهستان البرز است. افزون بر این سوئیت‌های بزرگ، ۴۲ سوئیت کوچک با تجهیزات کامل و مدرن در هتل پارسیان برای رزرو در دسترس است.

اماکن نزدیک به هتل پارسیان استقلال تهران


فاصله هتل تا خیابان ولیعصر: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا نمایشگاه بین‌المللی: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ فردوس: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه دکتر حسابی:‌ ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ موزه هنر ایرانیان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا رصدخانه زعفرانیه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ سعدآباد: ۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است