search
menu

هتل پرستو تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پرستو تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پرستو تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پرستو تهران


هتل پرستو در شهر تهران، پایتخت و شهر مهم ایران قرار دارد و در سال ۱۳۴۸ شروع به فعالیت کرد و در سال‌های مختلفی در آن بازسازی انجام گرفت که آخرین آن در دهه ۱۳۹۰ بود. این هتل دو ستاره و باتجربه طولانی با موقعیت قرارگیری خوبی در مرکز تهران واقع شده است و دسترسی عالی به اماکن مهم و جاهای دیدنی تهران دارد. در کنار این اقامتگاه، خیابان معروف و تاریخی سی تیر تهران قرار دارد که باعث توجه بیشتر مسافران به این هتل و رزرو آن است. اگر بلیط هواپیما تهران دارید، نگران نباشید زیرا این هتل تا فرودگاه مهرآباد فقط حدود ۳۰ الی ۳۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین فاصله فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تا این هتل ۵۳ کیلومتر است. اگر علاقه‌مند به گشتن شهر بزرگ، زیبا و شگفت‌انگیز تهران هستید، پیشنهاد می‌شود تا از مترو استفاده کنید که ایستگاه مترو به این هتل نزدیک است و با پای پیاده یا ماشین می‌توان راحتی به آن رسید. ایستگاه راه‌آهن تهران در مسافت ۶.۳ کیلومتری یا در فاصله ۲۴ دقیقه‌ای با ماشین از هتل پرستو (Parastoo Hotel) قرار دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل پرستو تهران، اقامتگاهی بسیار باصرفه و اقتصادی است که با امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، مسافران کمبودی نخواهند داشت و اقامتی خوش را تجربه می‌کنند. ازجمله‌ی این خدمات و امکانات این موارد را می‌توان بیان کرد: لابی دنج با مبلمان، روزنامه و تلویزیون، اینترنت رایگان با حجم نامحدود در لابی و اتاق، رستوران، کافی‌شاپ، صبحانه بوفه، خدمات بیدارباش، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، خشک‌شویی، فکس، کپی، سرویس اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته. اگر اقدام به رزرو بلیط هواپیما کرده‌اید، از تاکسی‌سرویس هتل استفاده کنید تا با سهولت بیشتری به فرودگاه بروید. کارکنان مجرب هتل که به زبان انگلیسی هم مسلط هستند با رویی گشاده از مسافران و گردشگران استقبال می‌کنند.

اتاق‌های هتل


هتل پرستو تهران ۲ طبقه است و تعداد ۲۲ اتاق در آن وجود دارد. انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته توئین و دبل و سه تخته در این هتل وجود دارند. این اقامتگاه خوب اتاق‌های متنوع، تمیز و آراسته‌ای دارد که با طراحی و امکانات قابل قبول در رده هتل‌های دو ستاره شهر تهران قابل‌توجه است و آسایش و راحتی را به مسافران هدیه می‌دهد. تجهیزات اتاق‌ها شامل تلویزیون، یخچال، اینترنت وای فای رایگان، صندلی، میز، آیینه، کشو، تهویه مطبوع، حمام با دوش، سشوار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش، تلفن داخلی و ساعت است.

رستوران هتل


یک رستوران و کافی‌شاپ با فضایی دل‌نشین و مطبوع در هتل پرستو قرار دارد که انواع خوراک‌های ایرانی، فست فودها، نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های سرد و گرم را سرو می‌کند و در آنجا می‌توانید در کنار خانواده و دوستان خود اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز را داشته باشید.

فاصله هتل پرستو تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا موزه جواهرات ملی: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه ملی ایران: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر شهر: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ موزه نگارستان: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ گلستان: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک لاله تهران: ۳٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است