search
menu

هتل پارادایس تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارادایس تهران
امکانات کلی هتل پارادایس تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پارادایس تهران


هتل پارادایس از هتل های۳ ستاره شهر تهران است که در خیابان ولیعصر قرار دارد. هر چند پیشینه این هتل به ۵ دهه قبل برمی‌گردد و از سابقه خوبی در حوزه هتل داری برخوردار است، بازسازی آن در سال ۱۳۹۸ باعث شده رونقی دوباره بگیرد. با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید از جاذبه هایی مثل باغ موزه نگارستان، تئاتر شهر، عمارت مسعودیه و سفارت خانه های مهم بازدید کنید. از طرفی نزدیکی به مرکز شهر و در دسترس بودن ایستگاه اتوبوس و مترو، گشت و گذار را برای مهمانان تسهیل می‌کند. هتل پارادایس یک ساختمان ۴ طبقه است و با ۱۸ اتاق مدرن، مجموعا ظرفیت پذیرایی از ۶۰ مهمان را دارد. چنانچه قصد سفر به تهران و رزرو هتل دارید، بهترین راه برای سفر، خرید بلیط ارزان هواپیما است.

امکانات کلی هتل پارادایس تهران


هتل پارادایس تهران از امکانات رفاهی مناسب و درخور مهمانان برخوردار است. این هتل از بخش های پارکینگ، لابی، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی و نمازخانه تشکیل شده است. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق تلفن، امکانات معلولین، کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. با اقامت در این هتل می‌توانید از خدمات تهیه بلیط هواپیما داخلی و خانه داری بهره‌مند شوید. همچنین با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت و برگشت به فرودگاه برخوردار شوید. لازم به ذکر است اقامت کودکان زیر ۳ سال در این هتل رایگان است، هزینه کودکان ۳ الی ۸ سال نیم بها بوده و بالای ۸ سال تمام بها محاسبه می‌شود. از ویژگی های مثبت این هتل می‌توان به کارکنان بامسئولیت و خوش برخورد اشاره کرد که صمیمانه برای ایجاد یک محیط آرام تلاش می‌کنند. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل پارادایس تهران دارای چند نوع اتاق است که با توجه به سلیقه و تعداد همسفران خود می‌توانید اقدام به رزرو آنها نمایید. از اتاق های این هتل ۳ ستاره می‌توان به اتاق دو تخته سینگل، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین و اتاق سه تخته اشاره کرد. در صورت درخواست، سرویس اضافه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. سرویس اضافه شامل کاناپه تخت خواب شو و یا تشک کف خواب است. اتاق های شیک و مدرن این هتل مکان ایده‌آلی برای گذراندن ساعاتی آرام هستند. تلاش شده است تا تمامی امکانات ضروری در واحد های اقامتی گنجانده شود؛ به طوری که با اقامت در این هتل احساس خواهید کرد که در خانه خود هستید. این اتاق ها دارای امکاناتی مثل صبحانه، روم سرویس، یخچال، مبلمان، میز تحریر، صندلی، کمد لباس، آباژور، دراور، رخت آویز، تلویزیون صفحه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اعلام حریق، مینی بار، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی است.

رستوران هتل


هتل پارادایس دارای دو رستوران باکیفیت است، یک رستوران مدرن و یک رستوران سنتی. این رستوران در طبقه اول هتل قرار دارد و برای وعده های ناهار و شام آمادگی پذیرایی از ۱۰۰ مهمان را دارد. منوی این رستوران غذاهای ایرانی را شامل می‌شود. اتمسفر آرامش بخش رستوران سنتی همراه با بوی خوش غذاها به تنهایی برای برانگیختن اشتهای مهمانان کافی است. علاوه بر اینها یک کافی شاپ مدرن هم در داخل هتل قرار دارد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه در آن سرو می‌شود.

فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تئاتر شهر: ۱۰۰ متر
فاصله تا پارک دانشجو: ۴۰۰ متر
فاصله تا سفارت جمهوری ارمنستان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا سفارت فرانسه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک لاله: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک شهر: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است