search
menu

هتل لاله تهران

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لاله تهران
واحدهای اقامتی هتل لاله تهران
امکانات رفاهی هتل لاله تهران
رستوران‌های هتل لاله تهران
موقعیت مکانی هتل لاله تهران
اماکن دیدنی نزدیک به هتل لاله تهران

درباره هتل لاله تهران


هتل لاله تهران (به انگلیسی: Laleh International Hotel) اقامتگاهی است لوکس و ۵ ستاره، متعلق به مجموعه هتل‌های بین‌المللی لاله که در قلب پایتخت ایران و در نزدیکی اماکن تاریخی و جاهای دیدنی تهران واقع شده است. این هتل که در مجاورت پارک سرسبز و زیبای لاله تهران قرار گرفته، از نمای بسیار تماشایی این پارک برای خلق چشم‌اندازی دل‌فریب و شگفت‌انگیز در قاب پنجره‌های واحدهای اقامتی ممتاز و مجلل خود بهره برده است. بنای ۱۳ طبقه‌ای فاخر و باشکوه این هتل که ۳۸۰ باب واحد اقامتی را در خود جای داده، با معماری خاص و استثنائی خود در خیابان فاطمی جلوه‌گری و نظر هر رهگذری را به خود جلب می‌کند. امکانات رفاهی بی‌شمار این هتل همراه با واحدهایی دل‌باز با تجهیزاتی مدرن همگی نوید اقامتی عالی و خارق‌العاده را برای خریداران بلیط هواپیما تهران می‌دهد.

واحدهای اقامتی هتل لاله تهران


همان‌طور که پیش‌تر نیز ذکر گردید، هتل لاله تهران (Laleh Hotel) از ۳۸۰ واحد اقامتی بسیار وسیع و دل‌باز با اسباب و وسایلی از قبیل: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، دراور، مبلمان، آباژور، کمد لباس و تجهیزات بهداشتی و استحمام تشکیل گردیده است. گفتنی است که این واحدهای اقامتی در طرح‌های بسیار گوناگونی نظیر دبل، توئین و کانکت و سوئیت‌های معمولی، رویال و امپرال به گردشگران ارائه می‌گردند. این واحدها که نمایی شگفت‌انگیز از کوه‌های البرز و پارک لاله را در پنجره‌های خود قاب گرفته‌اند، با معماری مدرن و همه‌پسندی طراحی گردیده و به شکلی بسیار زیبا و خلاقانه، همانند کاخ‌هایی اشرافی دکور گشته‌اند.

امکانات رفاهی هتل لاله تهران


برای راحتی و رفاه مهمانان، هتل لاله تهران تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز برای اقامتی استثنائی را در محوطه وسیع خود جای داده است. از استخری روباز و رایگان گرفته تا سونا و سالن اسپا، کلیه خدمات رفاهی برای رفع خستگی سفر در این هتل برای شما گنجانده شده است. آتلیه، نمازخانه، کافی‌شاپ، جکوزی، کافی‌نت، فضای سبز، سالن آرایش و زیبایی، خودپرداز و پارکینگی با ظرفیت ۱۰۰ خودرو از جمله امکاناتی است که در هتل لاله تهران به گردشگران عرضه خواهد گشت. ناگفته نماند که باشگاه بدن‌سازی مجهزی نیز برای ورزشکارانی که دوست ندارد در طول سفر از برنامه ورزشی خود عقب بمانند، در محوطه هتل لاله قرار داده شده تا پکیج جامعی از امکانات رفاهی در این هتل به مهمانان ارائه شود. خوب است بدانید که هتل لاله دارای سالن‌هایی مجلل برای برگزاری همایش‌ها، سمینارها، کنفرانس‌ها و همچنین مراسم و ضیافت‌های مختلفی با ظرفیت‌ها، چیدمان‌ها و امکاناتی گوناگون است. همچنین این هتل، فروشگاه‌ها و بخش‌های تجاری گسترده و متنوعی مانند آرایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی و سوغاتی را در خود جای داده است.

رستوران‌های هتل لاله تهران


سه رستوران مختلف ایرانی، چینی و فرانسوی وظیفه فراهم‌سازی غذای مهمانان هتل لاله تهران را بر عهده دارند. رستوران نمکدون با فضای سنتی و بسیار دل‌نشینی که دارد، نقش خود را به نحو احسن در تدارک غذاهای لذیذ ایرانی برای مهمانان ایفا کرده و بازخوردهای مثبت فراوانی از مهمانان سابق هتل کسب کرده است. رستوران روتیسری، دوشادوش رستوران نمکدون برای جلب رضایت مهمانان از غذای هتل می‌کوشد و انواع و اقسام غذاهای لذیذ فرانسوی را در فضای کلاسیک و دلپذیر خود برای گردشگران سرو می‌کند. و در آخر رستوران تیاره با سرآشپزانی خبره و کارکشته و منویی سرشار از لذیذترین غذاهای محلی چینی، لذت صرف غذایی دل‌چسب را در مکانی خاص فراهم می‌سازد.

موقعیت مکانی هتل لاله تهران


شاید ندانید اما هتل لاله تهران در محدوده طرح ترافیک شهر تهران و چسبیده به اماکن دیدنی مختلفی نظیر بوستان لاله و موزه فرش و موزه هنرهای معاصر قرار گرفته است. شما با اقامت در این هتل تقریباً به‌تمامی اماکن گردشگری محبوب تهران دسترسی خواهید داشت، اما برای بازدید از جاذبه‌های پرطرفدار انگشت‌شماری که در مکانی دورتر از این هتل واقع شده‌اند، بهتر است در تور گردشگری تهران شرکت کنید تا در اندک زمانی با هزینه‌ای بسیار ناچیز به این اماکن تماشایی نیز دسترسی داشته باشید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل لاله تهران


فاصله هتل تا موزه فرش ایران: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دانشجو: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا عمارت دارالفنون: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آبگینه و سفالینه: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه عبرت: ۵٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار بزرگ تهران: ۶٫۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است