search
menu

مهمانپذیر کشاورز تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر کشاورز تهران
امکانات و خدمات عمومی مهمانپذیر کشاورز تهران
اتاق های مهمانپذیر
امکانات اتاق های مهمانپذیر
رستوران مهمانپذیر
فاصله مهمانپذیر کشاورز تهران تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره مهمانپذیر کشاورز تهران


پایتخت سیاسی ایران به دلایل مختلفی مانند جاذبه‌های تاریخی و تفریحی جذابیت‌های فراوانی برای گردشگران داخلی و خارجی دارد و طبیعی است که به دلیل حجم گردشگران، هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی در آن وجود داشته باشد. وجود اقامتگاه‌های فراوان به نفع گردشگران نیز هست چرا که می‌توانند مطابق با نیاز و بودجه خود اقامتگاه مورد نظرشان را رزرو کنند. در بین این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، مهمانپذیری به نام مهمانپذیر کشاورز تهران قرار گرفته که موقعیت خوبی دارد و دسترسی مهمانان را به بسیاری از جاهای دیدنی تهران آسان می‌کند. کشاورز فقط یک مهمانپذیر ساده نیست،‌ این مهمانپذیر از سال ۱۳۴۰ پذیرای مهمانان بوده و در سال ۱۳۹۷ برای افزایش کیفیت امکانات و خدمات خود تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت تا بتواند مهمان‌نوازی بهتری از مهمانان و گردشگرانی داشته باشد که با خرید بلیط هواپیما به تهران سفر کرده‌اند. البته باید این نکته را بگوییم که کشاورز صرفا یک مهمانپذیر است و نباید از آن انتظار امکانات و خدمات هتل‌های ستاره‌دار را داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی مهمانپذیر کشاورز تهران


برترین امکانی که با اقامت در مهمانپذیر کشاورز به دست خواهید آورد دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه‌های شهر است. این مهمانپذیر در بلوار کشاورز و نزدیک به میدان ولیعصر قرار دارد. آن‌هایی که صفر تا صد سفر تهران را بلدند می‌دانند که میدان ولیعصر از مهم‌ترین میادین تهران است که ۳ مسیر مهم و اصلی کشاورز، ولیعصر و بلوار کریمخان زند را به یکدیگر متصل می‌کند. به جز این موقعیت خوب، کشاورز تلاش کرده تا با ارائه امکانات مناسب اقامت خوب و راحتی را برای مهمانانش رقم بزند. مهمانپذیر کشاورز ۶ طبقه دارد اما نگران رفت و آمد بین پله‌ها نباشید چون آسانسور بین طبقات تعبیه شده است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و مهمانان با مراجعه به لابی از خدماتی مانند تلویزیون، اینترنت و سرویس بهداشتی استفاده خواهند کرد. مهمانانی که با خرید بلیط ارزان هواپیما به تهران سفر کرده و فاقد خودروی شخصی‌اند نگران رفت و آمد نباشند چون اولا به لطف موقعیت هتل به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی خواهید داشت و دوما هتل خدمات تاکسی سرویس را برای مهمانانش ارائه می‌دهد. خدمات صرافی، دستگاه فکس و پرینتر، صندوق امانات، اتاق چمدان، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری و سیستم تهویه مطبوع از خدمات و امکاناتی است که کشاورز در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

اتاق های مهمانپذیر


Keshavarz Hostel دارای ۶۵ واحد اقامتی است که به ۳ دسته اتاق‌های ۲ تخته، اتاق‌های ۳ تخته و واتاق‌های ۴ تخته تقسیم می‌شوند. اتاق‌های ۲ تخته آن دارای ۱ تخت دابل،‌ اتاق‌های ۳ تخته دارای ۱ تخت دابل و ۱ تخت سینگل و اتاق‌های چهار تخته آن دارای ۱ تخت دابل و ۲ تخت سینگلند و هیچ یک از اتاق‌ها ظرفیت نفر اضافه را ندارند.

امکانات اتاق های مهمانپذیر


امکانات فراوانی در اتاق‌های کشاورز وجود ندارد اما همان امکانات کم به اندازه‌ای هست که بتوانید اقامت و خواب راحتی را تجربه کنید. یخچال، رخت‌آویز و تلویزیون از امکانات موجود در اتاق‌هاست. مهمانان در اتاق‌ها امکان دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را خواهند داشت. دوش حمام، صابون، شامپو، دمپایی حمام و امکان شارژ وسایل الکترونیکی نیز در تمامی اتاق‌ها قرار دارد. در برخی اتاق‌ها سرویس بهداشتی فرنگی و دربرخی دیگر سرویس ایرانی وجود دارد. سیستم سرمایش اتاق‌ها اسپیلت و کولرآبی و سیستم گرمایش آن‌ها شوفاژ ‌است. نوع قفل درب اتاق‌ها کلید بوده و اتاق‌ها فاقد صندوق امانات هستند.

رستوران مهمانپذیر


کشاورز رستوران ندارد اما در زیرزمین مهمانپذیر رستورانی وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی را در اختیار شما قرار خواهد داد و از طرف دیگر اطراف مهمانپذیر فست‌فودها و ساندویچی‌هایی هستند که می‌توانید در صورت تمایل سری به آن‌ها بزنید.

فاصله مهمانپذیر کشاورز تهران تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا میدان ولیعصر: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه مقدم: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کلوب افسران: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا عمارت مسعودیه: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا چنار کهن‌سال تهران: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا برج آزادی: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است