search
menu

هتل هما تهران

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هما تهران
امکانات رفاهی هتل هما تهران
واحدهای اقامتی هتل هما تهران
موقعیت مکانی هتل هما تهران
جاهای دیدنی نزدیک به هتل هما تهران

درباره هتل هما تهران


هتل هما تهران اقامتگاهی است ممتاز و ۵ ستاره واقع در شمال شهر تهران و در نزدیکی میدان ونک که به موهبت قرار گرفتن در مکانی خوش آب‌وهوا و در نزدیکی شماری از جاهای دیدنی تهران به گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز در پایتخت کشورمان مبدل گشته است. این هتل که از اقامتگاه‌های اصیل و باسابقه تهران بشمار می‌رود، قدمتی ۶۰ ساله دارد و سال ساخت آن به پیش از انقلاب باز‌می‌گردد. گفتنی است که هتل Homa Hotel Tehran به‌تازگی و در سال ۱۳۹۷ احیا گشته و برای فراهم‌سازی آسودگی و رفاه خریداران بلیط هواپیما تهران موردبازسازی قرار گرفته است. برج کنونی هتل هما از ۱۶ طبقه تشکیل شده و تعداد ۱۷۷ باب واحد اقامتی مبله و مجهز به‌تمامی اسباب و وسایل رفاهی را در فضای باصفا و دلگشای خود جای داده است.

امکانات رفاهی هتل هما تهران


هتل هما تهران در ارائه امکانات رفاهی بسیار دست‌ودل‌باز و با سخاوت عمل کرده و گستره وسیعی از تجهیزات رفاهی را در اختیار مهمانان خود قرار داده است. در حقیقت تعدد امکانات رفاهی در هتل هما، برگ برنده این هتل در مقایسه با رقبای هم‌سطحی است که در ایجاد فضایی مناسب برای فعالیت‌های تفریحی گردشگران، عملکرد ضعیفی از خود برجای گذاشته‌اند. این هتل مجموعه بی‌نقص و کاملی از امکانات رفاهی و تفریحی، از مرکز خرید، نمازخانه و زمین ورزشی گرفته تا استخر، سونا و کافی‌نت را در فضای وسیع و دل‌باز خود جای داده است. وجود فروشگاه و خودپردازی در محوطه هتل، امکان خرید مواد غذایی و خواروبار را بدون ترک هتل برای مهمانان فراهم کرده است. در هتل هما تهران خدمات رفت‌وبرگشت و ترانسفور فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شود. خدمات CIP (تشریفات ویژه)، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات نظافت روزانه اتاق‌ها از جمله خدمات رفاهی هتل هما محسوب می‌شود. خوب است بدانید که هتل هما تهران دارای یک پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو است که در فاصله ۵۰ متری هتل قرار دارد و استفاده از آن برای مهمانان هتل رایگان است. از دیگر امکانات رفاهی هتل هما می‌توان به باشگاه ورزشی و بدن‌سازی و زمین تنیسی اشاره کرد که دوستداران این ورزش هیجان‌انگیز و جذاب را به وجد می‌آورد. ناگفته نماند که در بالاترین طبقه هتل هما رستوران این هتل یا همان معراج قرار گرفته است که ظرفیتی برابر با ۱۸۰ نفره دارد و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در محیطی پاکیزه و صمیمی با چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از شهر دیدنی تهران ارائه می‌کند. استخر سرپوشيده هتل هما از سامانه میکروب‌زدایی با گاز ازون بهره می‌برد و در کنار آن بوفه و کافی‌شاپی هم در نظر گرفته شده است. بخش سونا و جکوزی، بخش ماساژ از دیگر بخش‌های مجموعه آبی هتل هستند.

واحدهای اقامتی هتل هما تهران


وجود ۱۷۷ باب واحد اقامتی در طرح‌های مختلفی نظیر سوئیت جونیور، سوئیت دو تخته، دو تخته توئین، دو تخته هما و دو تخته یک نفره موجب شده است که گردشگران قادر به انتخاب گزینه‌ای مناسب، و متناسب با نیازها و بودجه اقامتی خود باشند. گفتنی است که این واحدها به زیبایی طراحی و با تمامی وسایل رفاهی شیک و مدرن نظیر تلویزیون، یخچال، مبلمان، آباژور، دراور، کمد لباس، رخت‌آویز و صندوق امانات چیدمان شده‌اند. مجهز بودن واحدها به سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق موجبات آسودگی خیال گردشگران را فراهم و امنیت آن‌ها را در صورت وقوع حوادث ناگوار تأمین کرده است.

موقعیت مکانی هتل هما تهران


افزون بر نمای خیره‌کننده‌ای از مناظر پایتخت کشور، چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز دیگری نظیر فضای سبز زیبای هتل و کوه‌های البرز نیز از پنجره‌های واحدهای اقامتی هتل قابل ‌رؤیت است. قرار گرفتن این هتل که یکی از مجموعه هتل‌های شرکت هما است، در کنار خیابان ولیعصر و میدان ونک موجب دسترسی راحت آن به اماکن دیدنی، مراکز خرید و بخش‌های تجاری، اداری و سیاسی شهر تهران شده است. همچنین میدان ونک و بخش شمالی خیابان ولیعصر نیز به‌تنهایی دارای جاذبه‌های چشمگیری برای هر گردشگری است که برای شرکت در تور تهران به پایتخت ایران سفر کرده است.

جاهای دیدنی نزدیک به هتل هما تهران


فاصله هتل تا بوستان آب و آتش: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله هتل تا پل طبیعت: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ فردوس: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ موزه هنر ایرانی: ۵٫۸ کیلومتر
فاصله هتل تا حرم امامزاده صالح: ۷٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ سعدآباد: ۸٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است