search
menu

هتل قلب تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل قلب تهران
امکانات عمومی هتل قلب تهران
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل قلب تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل قلب تهران


هتل قلب تهران یکی از هتل‌های بیمارستانی چهار ستاره در منطقه مشهور ولیعصر در مجارت بیمارستان قلب شهید رجایی در شهر تهران است که برای مسافران اقامتی به‌یادماندنی رقم می‌زند. هتل قلب جزو جدیدالاحداث‌ترین هتل‌های شهر تهران به شمار می‌رود، زیرا در سال ۱۳۹۵ ساخته‌شده و دارای ۸ طبقه است. تهران به‌عنوان پایتخت کشورمان علاوه بر کارهای اداری، برای گشت‌وگذار و درمان جزو بهترین‌ها به شمار می‌رود، تا حدی که در طول سال مسافران زیادی از سراسر کشور راهی این شهر بزرگ می‌شوند، بنابراین انتخاب محل اقامت خوب یکی از اقدامات اصلی در این شهر است، حال که هتل قلب تهران در منطقه ولیعصر واقع‌شده است، این منطقه به‌قدری خوب است که دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند مرکز خرید پالادیوم، پارک ملت تهران، بازار بزرگ تهران و پل طبیعت، مراکز خرید و ادارات و مراکز تجاری بسیار آسان است. این هتل بیشتر به درد مسافرانی می‌خورد که برای درمان به بیمارستان قلب تهران مراجعه می‌کنند و برای اقامتشان می‌توانند در هنگام خرید بلیط هواپیما با خیال راحت این هتل را رزرو کنند.
همچنین برای آن دسته از پزشکانی که برای سمینار عازم تهران می‌شوند، یکی از هتل‌های خوب به شمار می‌رود، زیرا در سالن همایش و کنفرانس می‌توانند جلسات و کنفرانس‌های خود را برگزار کنند. برای دسترسی به فرودگاه مهرآباد نیز حدوداً نیم ساعت راه دارید.

امکانات عمومی هتل قلب تهران


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت در لابی اشاره کرد که به‌صورت رایگان و نامحدود در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ در اطراف هتل Ghalb (Heart) تعبیه‌شده است. برای گشت‌وگذار در شهر تهران نیز می‌توانید از تاکسی‌سرویس بهره‌مند شوید. ازجمله خدماتی مانند خشک‌شویی نیز در لابی این هتل انجام می‌گیرد که با هزینه مجزا ارائه می‌شوند. سایر خدمات مانند روم سرویس نیز به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و انواع خوراکی و نوشیدنی‌ها را می‌توانید سفارش داده و در داخل اتاقتان میل کنید. برای قرار دادن وسایل گران‌بها و ارزشمند خود نیز می‌توانید به مرکز امانات موجود در لابی سر بزنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل دارای ۴۲ باب اتاق است که دارای انواع گوناگونی هستند، این اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و سوئیت دونفره، سوئيت ویژه. در هنگام رزرو این هتل می‌توانید بر اساس تعداد نفرات و سلیقه و بودجه‌تان واحد اقامتی موردنظرتان را انتخاب کنید. همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل دل‌باز بوده و چشم‌انداز زیبایی از شهر تهران مقابل چشمانتان خواهد بود و همین امر سبب گشته تا به‌عنوان یکی از منحصربه‌فردترین هتل بیمارستان‌های قلب در خاورمیانه تبدیل شود. در داخل واحدهای اقامتی نیز سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است.
سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از تلویزیون، اینترنت محدود، حمام مجهز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار، کتری برقی، یخچال و بالکن. سرویس خواب اضافه نیز در این هتل به‌صورت تشک روی زمین به‌صورت کف‌خواب در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. هزینه اقامت برای کودکان تا ۵ سال رایگان بوده و برای کودکان تا ۱۲ سال نیز به‌صورت نیم‌بها دریافت می‌شود.

رستوران هتل


این هتل بی‌نظیر دارای رستوران و کافی‌شاپ بوده و با خیال راحت می‌توانید در زمان وعده‌های غذایی به این رستوران سرزده و انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فست فودی را میل کنید. در صورت اقامت در این هتل وعده صبحانه به‌صورت رایگان برای میهمانان سرو می‌شود ولی برای وعده‌های ناهار و شام باید هزینه پرداخت کنید.

فاصله هتل قلب تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ملت تهران: ۷۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی و استخر آفتاب: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز ورزشی انقلاب: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا برج میلاد: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است