search
menu

هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران
امکانات و خدمات رفاهی هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران
رستوران‌های هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران
واحدهای اقامتی هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران
اماکن نزدیک به هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران

درباره هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران


در قلب منطقه فرهنگی-تجاری تهران، جایی در همسایگی بازار بزرگ و اماکن تاریخی و فرهنگی مختلفی نظیر کاخ گلستان، موزه آبگینه و دروازه تهران، بنای شگرف و پرابهت هتلی لوکس و ممتاز خودنمایی می‌کند؛ این هتل باسابقه که بر درب ورودی خود تندیس باشکوهی از ادیب و شاعر حماسه‌سرای ایرانی، حکیم ابوالقاسم فردوسی را نصب ‌کرده، عنوان خود را نیز از نام خالق شاهنامه وام گرفته است تا نام و آوازه این حکیم گران‌قدر را در پایتخت کشورمان زنده نگه دارند: هتل بین‌المللی بزرگ فردوسی تهران (به انگلیسی: Ferdowsi Grand Hotel) مکانی آشنا برای تمامی خریداران بلیط هواپیما تهران و به خصوص کسانی است که همواره برترین‌ها را از اقامت در تهران طلب می‌کنند؛ گردشگرانی که حاضرند بخش زیادی از بودجه سفر خود را فدای تجربه اقامتی رؤیایی در هتلی کم‌نظیر و استثنائی کنند و خاطره‌ای ماندگار از اقامت در پایتخت کشورمان را چون سوغاتی گران‌بها با خود به یادگار ببرند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران


هتل بزرگ فردوسی در زمینی با وسعت ۲۲ هزار مترمربع در سال ۱۳۶۸ تأسیس شد و در سال ۱۳۹۷، به‌منظور ارتقای خدمات و افزودن برخی امکانات رفاهی و احیای واحدها و برخی فضاهای درونی هتل بازسازی گشت. این هتل اکنون دارای رستوران‌هایی گوناگون، سالن‌هایی بزرگ و تالارهایی متعدد برای برگزاری جشن‌ها و ضیافت‌ها، سالن‌های همایش مدرن و مجهز به جدیدترین سیستم‌های صوتی و تصویری، استخری وسیع و مجموعه‌های ورزشی و تفریحی هیجان‌انگیز برای سرگرم ساختن مهمانان در طول اقامت در پایتخت کشورمان است.
سالن بدن‌سازی و مجموعه ورزشی هتل Ferdowsi Grand Hotel از فضایی برابر با ۱۰۰ مترمربع برخوردار بوده و تجهیزات ورزشی پیشرفته مختلفی را در خود جای داده است. این سالن با به کارگیری از مربیانی مجرب، امکان انجام فعالیت‌های ورزشی را تحت نظارت افرادی متخصص در این رشته فراهم کرده است.
هتل بزرگ فردوسی همچنین از دو تالار بزرگ پذیرایی ویژه برای برگزاری مراسم و جشن‌های مختلف بهره می‌برد. تالار عروسی و پذیرایی دیپلمات هتل فردوسی تهران ظرفیتی ۳۰۰ نفری دارد و تالار عروسی و پذیرایی عروس دریا با همین ظرفیت ولی با چیدمان متفاوت آماده پذیرایی از مهمانان در رویدادهای مختلف هستند.
در محوطه هتل بین‌المللی بزرگ فردوسی تهران، سالن‌ همایش‌‌های گوناگونی با امکاناتی پیشرفته، آماده برگزاری همایش‌ها و سمینارهای مختلف است. این سالن‌ها عبارت‌اند از: سالن همایش کوه نور با ۳۰۰ نفر ظرفیت، سالن فراهمایی مدور نگین با ۷۰ نفر ظرفیت، سالن کنفرانس و همایش الماس با ۱۴۰ نفر ظرفیت.
وجود قنادی و شیرینی فروشی در محوطه هتل فردوسی تهران موجب شده است که انواع شیرینی‌ها، دسر‌ها و کیک‌های تازه در زمانی کوتاه برای مهمانان هتل مهیا و ارسال گردد.
کافی‌شاپ هتل فردوسی نیز که در لابی هتل قرار دارد، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و قهوه‌هایی دل‌چسب را برای احیای قوای جسمی و روحی مهمانان عرضه می‌کند.
ناگفته نماند که هتل بین‌المللی بزرگ فردوسی تهران دارای مجموعه استخر سرپوشیده و سونا به مساحت ۵۲۰ مترمربع است. سونای خشک و بخار، جکوزی و تونل بخار سرد به همراه سالن بدن‌سازی از دیگر امکانات بخش ورزشی هتل فردوسی تهران است. خوب است بدانید که استخر هتل از جدیدترین فناوری تصفیه آب جهان یعنی سیستم تصفیه اوزون بهره می‌برد.

رستوران‌های هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران


هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران از چندین و چند رستوران متفاوت با غذاهایی لذیذ و رنگارنگ تشکیل شده است. بوفه رستوران زیتون که از وسعتی بسیار زیاد و ظرفیتی برابر با ۳۵۰ نفر برخوردار گشته، عرضه‌کننده انواع پیش‌غذاها و اردورهای ایرانی و فرنگی است.
رستوران فرانسوی هتل برای برگزاری میهمانی‌های خصوصی و کوچک تا ظرفیت ۸۰ نفر با دکوراسیون و فضای کلاسیک فرانسوی طراحی شده است.
رستوران سنتی ترمه هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران، محیط باصفایی است که غذاهای اصیل ایرانی را با موسیقی زنده سنتی ایرانی سرو می‌کند.
فست فود ویولن هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران نیز مجموعه‌ای از غذاهای سریع‌الطبخ و پیتزاهایی نوآورانه (بدون استفاده از خمیر به سبک اسپانیایی) را برای خریداران بلیط هواپیما تهران طبخ و سرو می‌نماید.

واحدهای اقامتی هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران


هتل بزرگ فردوسی دارای ۲۳۰ اتاق مجهز به امکاناتی از قبیل: فرش، یخچال به همراه مینی بار، تلویزیون، کانال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، سیستم صوتی و تلفن است و از خدمات ۲۴ ساعته نظافت اتاق بهره می‌برد.
سوئیت‌های مدرن و سوئیت بزرگ «رویال» هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران که در طبقات بالای اقامتگاه قرار گرفته‌اند، علاوه بر داشتن امکانات استاندارد دیگر اتاق‌های هتل، به مدرن‌ترین سیستم‌های صوتی و تصویری هوشمند مجهز شده‌اند. سوئیت‌های بزرگ رویال و امپریال دارای آشپزخانه و جکوزی هستند و چشم‌انداز بسیار زیبایی از سمت شمال و جنوب هتل به مهمانان هتل عرضه می‌کند.

در آخر باید گفت که هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران با داشتن امکاناتی بی‌شمار، کارکنانی خوش‌برخورد و مجرب و موقعیت مکانی بسیار عالی، برای هر گردشگری با هر هدف و مقصودی از سفر، چه برای انجام کاری اداری و چه برای شرکت در تور گردشگری تهران، راهی پایتخت کشورمان می‌شود، گزینه‌ اقامتی همه‌فن‌حریف و مناسبی محسوب می‌گردد و قادر است اقامتی به‌یادماندنی را برای تمامی مسافران تهران رقم بزند.

اماکن نزدیک به هتل بین المللی بزرگ فردوسی تهران


فاصله هتل تا موزه عبرت: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه پست و تلگراف: ۵۴۰ متر
فاصله هتل تا موزه جواهرات ملی: ۷۶۰ متر
فاصله هتل تا موزه آبگینه و سفالینه: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دانشجو: ۳٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است