search
menu

هتل رستوران قناری تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رستوران قناری تهران
امکانات عمومی هتل رستوران قناری تهران
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رستوران قناری تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل رستوران قناری تهران


هتل رستوران قناری تهران هتلی بسیار شیک است و حال و هوای نوستالژی دارد که در سال ۱۳۳۵ برای اولین بار افتتاح شده است. این هتل دو ستاره است و از جمله هتل‌های مشهور شهر تهران است. در ابتدا نام این هتل ماژستیک بوده است و سپس تغییر نام داده است. در طراحی و دکوراسیون این هتل سعی شده است تا حس و حال قدیمی و نوستالژی هتل حفظ شود. مبلمان بسیار شیک هتل و رستوران‌ بسیار معروف این هتل از جمله ویژگی‌های چشمگیری این هتل محسوب می‌شود. هتل در سال ۱۳۷۵ مجددا بازسازی شده است. تعداد طبقات این هتل ۳ طبقه است و ۲۱ واحد برای اقامت مسافران ساخته شده است. دقت داشته باشید که این هتل به دلیل قرارگیری در مرکز شهر تهران در محدوده طرح ترافیک واقع‌شده و همین امر سبب می‌شود تا به‌وسیله تاکسی‌های شهری یا اینترنتی و وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند مترو، اتوبوس‌های تندرو به جاهای مختلف تهران سر بزنید. تهران با اینکه شهر اداری و پایتخت کشور محسوب می‌شود، اما جاهای دیدنی تاریخی و قدیمی زیادی دارد که بازدید از این مکان‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود، برخی از جاهای دیدنی مشهور عبارت‌اند از مجموعه سعدآباد، خانه موزه مقدم، موزه ایران باستان، کاخ‌موزه گلستان، باغ‌موزه هنر ایرانیان و غیره. همچنین مراکز خرید و بازارهای زیادی نیز در این شهر وجود دارند که برای دوستداران خرید گزینه مناسبی به شمار می‌رود. به‌عنوان‌مثال برای دسترسی به بازار بزرگ تهران می‌توانید به تاکسی‌های دم در هتل سوار شوید.

امکانات عمومی هتل رستوران قناری تهران


هتل رستوران قناری امکانات بسیار مناسب و سطح بالایی را برای مسافران ارایه می‌کند. از جمله چشمگیرترین مواردی که در این هتل وجود دارد تمیزی و مبلمان و طراحی نوستالژی این هتل است. در ورود به این هتل شاهد لابی مبله و دنج آن خواهید بود که تلویزیون نیز در این لابی قرار داده شده است. لابی موجود در این هتل دارای ظرفیت ۱۵ نفر بوده و از میهمانان در بخش پذیرش استقبال می‌کنند. در این بخش می‌توانید از اینترنت رایگان نیز بهره‌مند شوید ولی برای داخل اتاق‌ها باید از اینترنت همراه استفاده کنید. با توجه به قوانین رایج در این هتل زمان تحویل اتاق ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است، بنابراین بر این اساس می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. در هتل رستوران قناری تهران پارکینگ وجود ندارید و همین امر سبب می‌گردد تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، برای پارک ماشینشان به خیابان‌های اطراف بروند. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است تا اقامتی به‌یادماندنی داشته باشند. همچنین خدماتی نظیر خشک‌شویی نیز در لابی این هتل دایر گردیده شده است که استفاده از آن شامل هزینه جداگانه است. در لابی و طبقات می‌توانید از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز بهره‌مند شوید. برای اطلاع از اخبار روز می‌توانید روزنامه‌های روز موجود در لابی را مطالعه کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل نیز همچون سایر بخش‌های هتل مبلمان بسیار ساده و شیکی دارند که همچون سایر بخش‌های هتل حس و حال نوستالژی را به همراه دارد. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دو تخته توئین و اتاق دوتخته دوبل. توجه داشته باشید که هیچ‌یک از اتاق‌ها امکان ظرفیت اضافی را ندارند، بدین‌جهت در هنگام رزرو اتاق نسبت به تعداد نفراتتان دقت کنید. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از خیابان و محوطه هتل را تماشا کنید. در داخل اتاق‌های هتل رستوران قناری می‌توانید از امکاناتی نظیر مبلمان، رخت‌آویز، تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی، مینی بار، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، کمد لباس، میز کار، بالکن و سیستم گرمایشی به‌صورت شوفاژ و سیستم سرمایشی به‌صورت کولرگازی بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل هتل رستوران قناری تهران با ۷۰ نفر ظرفیت و محیط نوستالژیک آماده ارائه خدمات به مسافران در وعده صبحانه به‌صورت رایگان هستند، ولی برای وعده‌های ناهار و شام نیز باید هزینه مجزا پرداخت کنید. محیط رستوران نیز بسیار جذاب است و سبک معماری آن سبب شده است تا مشتریان بسیار زیادی جذب این رستوران شود و در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش داده و میل کنید.

فاصله هتل رستوران قناری تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه جواهرات ملی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ‌موزه گلستان: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آبگینه تهران: ۳ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است