search
menu

هتل آسیا تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آسیا تهران
امکانات عمومی هتل آسیا تهران
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسیا تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آسیا تهران


هتل آسیا از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است که در سال ۱۳۴۸ در پایتخت کشورمان تأسیس‌شده و دسترسی خوبی به جاهای مختلف شهر تهران دارد. این هتل بی‌نظیر یک ستاره بوده و بیش از نیم‌قرن سابقه فعالیت دارد و از میهمانان ایرانی و خارجی استقبال می‌کنند. با توجه به این‌که هتل آسیا در سال ۱۳۹۷ موردبازسازی قرارگرفته ولی همانند هتل‌های امروزی لوکس نیست و چیدمانی به سبک ساده دارد. هتل آسیا دارای سه‌طبقه و ۲۵ واحد اقامتی است. برای دسترسی به فرودگاه مهرآباد می‌توانید حدوداً ۳۵ دقیقه مسافت طی کنید. با توجه به این‌که هتل آسیا در مرکز شهر تهران واقع گردیده، بنابراین دسترسی خوبی به ایستگاه مترو دارد که از این طریق به‌تمامی نقاط تهران رفت‌وآمد راحتی خواهید داشت. تهران به‌عنوان پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر ایران به شمار می‌رود، همین موضوع سبب می‌شود تا در طول سال مسافران زیادی با خرید بلیط هواپیمای چارتر به این شهر سفر کنند و یکی از دغدغه‌های اصلی‌شان انتخاب محل اقامت مناسب است که در میان هتل‌های این شهر کار دشواری است. هتل یک ستاره آسیا قیمت مناسبی داشته و با ارائه امکانات و خدمات همواره موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد.
همچنین توجه داشته باشید که هتل آسیا تهران در حوالی میدان بهارستان و روبه‌روی ایستگاه متروی ملت قرار دارد و با اقامت در این هتل می‌توانید از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مانند عمارت مسعودیه، موزه جواهرات ملی، کاخ گلستان، موزه ارتباطات، موزه عبرت و... بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل آسیا تهران


اینترنت در لابی این هتل ارائه می‌شود ولی در داخل اتاق‌ها باید از اینترنت سیم‌کارتتان استفاده کنید. همچنین در لابی می‌توانید از دستگاه خودپرداز بهره‌مند شوید و پول نقد تهیه کنید. خدماتی مانند خشک‌شویی نیز در این هتل ارائه می‌شود که باید برای بهره‌مندی از این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. با توجه به این‌که هتل آسیا آسانسور ندارد، به همین جهت برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند، باید از اتاق‌های طبقات پایین رزرو کنند.
علاوه بر امکانات ارائه‌شده با اقامت در این هتل می‌توانید در خرج سفرتان نیز صرفه‌جویی کنید. مطمئناً افرادی که این هتل یک ستاره را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند، از اقامتشان احساس رضایت خواهند داشت. از دلایل محبوبیت در میان بسیاری از گردشگران می‌توان به برخورد مناسب کارکنان اشاره کرد که با خوش‌رویی از مسافران استقبال می‌کنند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی و رویایی تلاش می‌کنند. بر اساس قوانین رایج در داخل این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته و اتاق سه تخته.
هتل آسیا تهران در اتاق‌های خود امکانات مناسبی داشته و آسایش و رفاه را برای میهمانان به ارمغان می‌آورند. ازجمله امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار، دمپایی و ... اشاره کرد. هزینه اقامت برای کودکان زیر دو سال رایگان است و برای کودکان دو تا شش سال نیز به‌صورت نیم‌بها دریافت می‌شود. دقت داشته باشید که هیچ‌یک از اتاق‌ها ظرفیت اضافی ندارند، بنابراین در هنگام رزرو هتل به تعداد نفراتتان توجه داشته باشید.

رستوران هتل


در رستوران موجود در داخل این هتل می‌توانید انواع غذاهای ایرانی با کیفیت مطلوبی نوش جان کنید. همچنین در کافی‌شاپ موجود در داخل این هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش دهید.

فاصله هتل آسیا تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی ایران: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک شهر تهران: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است