search
menu

هتل امیرکبیر تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امیرکبیر تهران
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امیرکبیر تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل امیرکبیر تهران


هتل امیرکبیر تهران، یک هتل دو ستاره خوب در پایتخت است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مرغوب و مناسب سعی در تأمین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. این هتل در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۹ نیز جهت ارتقاء سطح خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی این هتل بسیار خوب است و به بسیاری جاهای دیدنی تهران، اماکن تاریخی و مراکز خرید تهران دسترسی سریع و آسان دارد. هتل امیرکبیر تهران (Amirkabir Hotel) در یکی از خیابان‌های معروف و قدیمی تهران، یعنی خیابان ناصرخسرو واقع شده و به هر نقطه از شهر از طریق ایستگاه مترو و خطوط بی آر تی دسترسی داشته و بالعکس از هر نقطه از شهر قابل‌دسترس است. مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما تهران دارند، می‌توانند هتل امیرکبیر را به‌عنوان اقامتگاه مناسب و مقرون صرفه انتخاب و رزرو کنند. کارکنان هتل بسیار زحمتکش، کاردان و خوش‌برخورد هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل برای رفاه و راحتی مهمانان امکانات متنوعی در نظر گرفته شده‌اند. مهمانان می‌توانند در سراسر هتل اعم از اتاق‌ها و لابی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند و امور آنلاینشان را در اسرع وقت انجام دهند. لابی هتل در طبقه همکف شده و مهمانان در آن مورد استقبال قرار گرفته و پذیرش می‌شوند. در لابی امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، کپسول آتش‌نشانی، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس ۲۴ ساعته، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال و یا دریافت هرگونه خدمات از قبیل روم سرویس، خدمات بیدارباش، تبدیل ارز، خدمات تهیه بلیط و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار صمیمی، خونگرم و صبور هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


هتل دارای اتاق‌های متعدد با امکانات گوناگون است و مهمانان می‌توانند با توجه به نیازها، سلیقه و اولویت‌هایشان اتاق مدنظرشان را انتخاب و رزرو کنند. در این هتل ۲۸ باب اتاق وجود دارد که با لوازم و اسباب به‌روز و مدرن چیدمان یافته و طراحی شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، چهار تخته، سوئیت دوبلکس برای سه نفر و سوئیت دوبلکس برای چهار نفر هستند. وضعیت دید اتاق‌ها را منظره خیابان و یا حیاط هتل تشکیل می‌دهد. اتاق‌ها تمیز و مرتب هستند و مهمانان می‌توانند با خیال راحت در آن‌ها اقامت کنند. در همه اتاق‌ها امکانات رفاهی اساسی مانند مبلمان، میز، تخت خواب، سیستم تهویه مطبوع، میز آرایش، آباژور، دراور، کمد لباس، رخت‌آویز، سیستم گرمایش و سرمایش (شوفاژ، اسپیلت)، تلویزیون (شبکه‌های استانی دیجیتال)، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام (دوش)، دمپایی و ... در نظر گرفته شده‌اند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


رستوران هتل امیرکبیر بسیار زیبا، سنتی، دنج و باصفا است و غذا خوردن در آن لذت دیگری دارد. رستوران در طبقه منفی یک هتل واقع شده و ظرفیت ۱۲۰ نفر را دارد. وعده صبحانه همه‌روزه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰، وعده ناهار از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ و وعده شام از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در رستوران سرو می‌شود. غذاهای رستوران بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و قطعاً ارزش امتحان کردن دارند. لذت غذا خوردن در فضای بسیار زیبا و دل‌نشین رستوران واقعاً بی‌نظیر است. در طبقه اول هتل نیز یک کافی‌شاپ وجود دارد که از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها خوش‌طعم برای مهمانان آماده و سرو می‌نماید.

فاصله هتل امیرکبیر تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ گلستان: ۸۰۰ متر
فاصله تا پارک شهر: ۸۵۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا خانه موزه استاد ابوالحسن صبا: ۲ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه نگارستان: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا دروازه غار: ۳٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است