search
menu

هتل آسا تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آسا تهران
اماکن نزدیک هتل آسا تهران:

درباره هتل آسا تهران


هتل آسا تهران هتل آپارتمانی سه ستاره در دل یکی از مناطق خوب تهران است. این هتل سه ستاره فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ با ایجاد امکاناتی مناسب برای مهمانان آغاز کرد. با توجه به این که هتل آسا در منطقه آرام و دنج قرار دارد، مهمانان اقامت آسوده و خواب راحتی را در این هتل تجربه خواهند کرد.
هتل آپارتمان آسا به نمایشگاه بین المللی تهران هم نزدیک است و در نتیجه گزینه مناسبی برای قرارهای کاری است. اطراف هتل آسا مغازه ها و فرووشگاه های متنوعی وجود دارد. اگر اهل کتاب و مطالعه هستید دو کتابفروشی شهر کتاب الف و بوک لند در دسترس شما است اما اگر اهل تفرح و خرید لباس هستید، مرکز خرید پالادیوم را پیش روی خود دارید که مجموعه ای مدرن است و گذشته از خرد لباس و پوشاک می توانید از امکانات تفریحی آن لذت برده و در فود کورت آن غذاهای خوشمزه ای را نوش جان کنید. اگر از گشت و گذار خسته شدید، می توانید به هتل برگشته و در استخر هتل تنی به آب زده و خستگی را از تن به در کنید.
مهمانانی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، می توانند به سالن ورزشی هتل رفته و از امکانات موجود این قسمت استفاده کنند. اگر اهل ورزش نیستید، سوار آسانسور هتل شده و به پشت بام هتل بروید! آنجا کافه بام هتل با نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه منتظر شماست. از نکات مثبت هتل محدوده دسترسی به اینترنت است که از اتاق ها تا لابی سایر بخش های هتل را در بر می گیرد. خدمات خانه داری دیگر نکته مثبت هتل است که توانسته رضایت مهمانان را از نظافت و تمیزی اتاق ها جلب کند. در داخل اتاق های هتل آسا هم امکانات فراوانی وجود دارد.
تمامی اتاق های هتل آسا مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. در همه اتاق های هتل آسا آشپزخانه مجهزی قرار گرفته که دارای امکانات پخت و پز، یخچال، چای ساز، لباسشویی، ظرف شویی و مایکروفر( در برخی از اتاق ها) هستند. وسیله های سرگرمی و تفریحی هتل آسا علاوه بر دسترسی به اینترنت، شامل دی وی دی پلیر است. تلویزیون نیز در اتاق های هتل آسا قرار گرفته تا مهمانان اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه های مفرح تلویزیونی بنشینند.
در تمامی اتاق های هتل آسا صندوق امانات وجود دارد تا مهمانان هتل با خیالی آسوده وسیله ها و اشیاء ارزشمند خود را در صندوق گذاشته و به گشت و گذار در شهر بپردازند. بد نیست بدانید که خدمات روم سرویس به صورت بیست و چهار ساعته در اتاق های هتل آسا ارائه می شود. دیگر امکانات هتل آسا تهران شامل خدمات پزشکی، سالن اجتماعات، آژانس مسافرتی برای بلیط هواپیما و ...، کافی شاپ، خدمات ترانسفر برای مسافرانی که با خرید بلیط هواپیمای تهران به این شهر سفر کرده اند، سالن آمفر تئاتر و کافی شاپ است. هتل آسا تهران کادری حرفه ای و مسلط به زبان انگلیسی دارد و کارکنان قسمت پذیرش آن نهات تلاش خود را در پذیرش و تحویل سریع اتاق ها انجام می دهند.

اماکن نزدیک هتل آسا تهران:


فاصله هتل آسا تهران تا مرکز خرید پالادیوم: ۰٫۷۵ کیلومتر
فاصله هتل آسا تهران نمایشگاه بین المللی تهران: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل آسا تهران تا باغ فردوس: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل آسا تهران تا تماشاگه موزه زمان: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل آسا تهران تا میدان تجریش: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله هتل آسا تهران تا مجموعه تاریخی سعدآباد: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هتل آسا تهران تا امامزاده صالح: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آسا تهران تا تله کابین توچال: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آسا تهران تا بام تهران: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله هتل آسا تهران تا پل طبیعت: ۷٫۸ کیلومتر
فاصله هتل آسا تهران تا پارک ملت: ۹٫۴ کیلومتر
فاصله هتل آسا تهران تا میدان مشاهیر: ۱۰٫۸ کیلومتر
فاصله هتل آسا تهران تا برج میلاد: ۱۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آسا تهران تا برج آزادی: ۱۷٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است