search
menu

هتل جهانگردی تبریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه جهانگردی تبریز
انواع اتاق ها و امکانات آن ها
رستوران اقامتگاه
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل جهانگردی تبریز تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه جهانگردی تبریز


اقامتگاه جهانگردی تبریز، در پارک ائل گلی، یکی از مهم ترین و خوش آب و هوا ترین گردشگاه های شهر تبریز قرار دارد. نام پیشین این پارک شاه گلی یعنی دریاچه ی شاه بوده و بعد از انقلاب اسلامی به ائل گلی یعنی دریاچه مردم تغییر نام داده شد. ائل گلی، یکی از نماد های اصلی شهر و جزو پر بازدیدترین جاهای دیدنی تبریز هم به شمار می رود. عمق دریاچه ائل گلی ۱۲ متر بوده و در محوطه آن قایقرانی انجام می شود. رستوران ها، کافی شاپ و شهربازی در پارک ائل گلی وجود دارد و این پارک وسیع را به تفرجگاهی با امکانات و زیبا تبدیل کرده. دور تا دور استخر را درختانی مثل درخت تبریزی، بید مجنون و غیره کاشته شده اند که قدمت زیادی دارند. حال تصور کنید در چنین جای سرسبز و خوش آب و هوایی اقامت داشته باشید.
در این پارک اقامتگاه گردشگری تبریز قرار دارد که در سال ۱۳۴۲ افتتاح و جزو قدیمی ترین اقامتگاه های تبریز است البته اقامتگاه جهانگردی در سال ۱۳۹۷ در جهت ارتقاء کیفیت مورد بازسازی قرار گرفت. این اقامتگاه به صورت ویلایی ساخته شده که هم سوئیت و هم چادر برای اقامت فصلی مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما به تبریز سفر کرده اند، وجود دارد.

انواع اتاق ها و امکانات آن ها


اقامتگاه جهانگردی ۵ اتاق ویلایی دارد. این اتاق ها عبارتند از اتاق دو تخته، اتاق دو تخته لوکس، سوئیت چهار نفره و همگی نمایی رو به محوطه هتل دارند. همه ی این اتاق ها مجهز به یخچال، آباژور، چای ساز، تلفن داخلی، تلویزیون صفحه تخت با امکان پخش شبکه های دیجیتال استانی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی هستند. برای سیستم گرمایش از شوفاژ و سرمایش از اسپیلت استفاده شده است. سرویس بهداشتی فرنگی برای راحتی مسافران و حمام با تجهیزات لوازم بهداشتی مثل شامپو و صابون هستند.

رستوران اقامتگاه


وجود رستوران در هتل یا اقامتگاه یکی از مزیت های خوب هتل ها است اما این اقامتگاه فاقد رستوران است ولی امکان پخت و پز را در اتاق هایش ایجاد کرده تا مهمانان غذای مورد علاقه خود را تهیه کنند. واحدهای اقامتی دارای یک آشپزخانه کوچک با اجاق گاز و سینک ظرفشویی بوده و مهمانان اقامتگاه می توانند غذای مورد دلخواه خود را طبخ و میل کنید. اما اگر به دنبال رستوران هستید در عمارت ائل گلی، رستوران و کافی شاپ ها با انواع غذا ها و نوشیدنی های متنوع در خدمت گردشگرانی هستند که با خرید بلیط هواپیما تبریز مهمان این هتل شده اند.

امکانات و خدمات کلی هتل


لابی اقامتگاه جهانگردی تبریز، با ظرفیت ۶ نفر و متراژ ۳۰ مترمربع در طبقه همکف قرار دارد. این اقامتگاه با امکانات کم، به علت قرارگیری آن در فضای سبز خیلی بزرگ پارک ائل گلی و هوای مطبوع و دسترسی آسان به رستوران ها و مراکز خرید مورد توجه گردشگران است. جهانگردی تبریز پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰ خودرو را دارد. اینترنت رایگان نامحدود در لابی، تلویزیون صفحه تخت، تلفن با امکان تماس داخلی، کپسول آتش نشانی، پرینتر و فتوکپی وجود دارد. با استفاده از اینترنت رایگان هتل می توانید عکس ها و فیلم هایی را که در فضای سبز یا در استخر ائل گلی گرفته اید با دوستان خود در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. اقامتگاه جهانگردی تبریز، مجهز به خدمات خانه داری است و کارکنان این بخش تمامی تلاش خود را برای پاکیزگی و مرتب بودن اقامتگاه و اتاق ها انجام می دهند. اتاق های مهمانان اقامتگاه، روزانه مرتب و تمیز می شود. با پذیرش شبانه روزی می توانید خدمات مینی بار البته با هزینه را درخواست کنید.
با توجه به امکانات خوب این هتل اما گاهی انتقاد هایی وجود دارد. نظر بعضی از مسافران این بوده که پرسنل رفتار خوبی با مهمانان نداشته اند و یا از امکانات کم گله داشته اند. اگر این اقامتگاه گردشگری به امکانات بیشتری در اتاق ها و رفتار خوش پرسنل اهمیت دهند می توانند رضایت مهمانان را جلب کنند. لازم به ذکر است که کودکان زیر ۱۰ سال، در صورت عدم استفاده از سرویس، اقامتشان رایگان است. توجه داشته باشید که تحویل اتاق زمان ۲ بعدازظهر و تخلیه اتاق ها ۱۲ ظهر است.

فاصله هتل جهانگردی تبریز تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک تاریخی تفریحی ائل گلی : ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک باغلارباغی : ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه قاجار : ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آذربایجان : ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار تبریز : ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا ارگ علیشاه : ۱۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است