search
menu

هتل سارای تبریز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سارای تبریز
امکانات عمومی هتل سارای تبریز
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سارای تبریز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل سارای تبریز


هتل ۳ ستاره سارای در شهر تبریز واقع شده است و به عنوان تازه تاسیس ترین هتل شهر در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است. این هتل در خیابان مدرس (بهادری سابق) قرار دارد و از مزایای اصلی این هتل می‌ توان به فاصله اندک تا مسجد کبود، عمارت ائل گلی، بازار تاریخی تبریز، عمارت تاریخی شهرداری اشاره کرد. هتل سارای دارای ۶ طبقه و ۲۹ باب اتاق و سوئیت است و با پرسنلی مجرب و آموزش دیده خود آماده میزبانی از میهمانان گرامی از سراسر کشور است که با پرواز تبریز به این شهر سفر کرده‌اند. نام هتل سارای تبریز از افسانه مشهور این شهر به نام سارا گرفته شده است که جزو افسانه های مردمی در دیار آذربایجان شناخته شده و بسیار مشهور است. سایر جاذبه های گردشگری نزدیک به Saray Hotel نیز عبارتند از خانه مشروطه، مقبره الشعرا، خانه شهریار، خانه پروین اعتصامی، موزه قاجار و ارگ تبریز که در فاصله بسیار اندکی از این هتل قرار دارند و پیاده نیز قابل دسترس هستند.

امکانات عمومی هتل سارای تبریز


هتل سارای تبریز با ارائه امکاناتی نوین در هرچه بهتر شدن خدمات و کسب رضایت مسافران تلاش می کند، مطمئنا در هنگام سفرتان به این شهر انتخاب هتل سارای به عنوان محل اقامتتان بسیار مناسب است، هم از لحاظ موقعیت مکانی و هم از لحاظ هزینه و اقتصادی به نفع شما خواهد بود، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل نمایید. لابی این هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل اینترنت رایگان، تلویزیون همگانی، سیستم تهویه مطبوع و مبلمانی شیک است و دسترسی به این اتاق ها از طریق آسانسور امکان پذیر است.
امکانات عمومی این هتل نیز عبارتند از صندوق امانات و اتاق چمدان در لابی، کافی شاپ و رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور، ترانسفر گشت و گذار با هزینه، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل بدون راننده و دستگاه واکس کفش در ورودی. برای مسافران با معلولیت جسمانی نیز امکانات مناسبی تدارک دیده شده است. براساس قوانین Saray Hotel سارای اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این هتل ندارید و زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق و سوئيت در این هتل وجود دارد که براساس تعداد نفراتتان می توانید واحد اقامتی مورد نظرتان را انتخاب کنید، این واحدها عبارتند از اتاق یک تخته کینگ داخلی، اتاق یک تخته کینگ لوکس، اتاق یک تخته کینگ VIP، سوئیت یک نفره جونیور، سوئيت یک نفره رویال، اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته دوبل لوکس، اتاق دوتخته توئین لوکس، سوئیت دونفره جونیور، اتاق دوتخته فیستا مخصوص ماه عسل، اتاق دوتخته توئین VIP، سوئیت سه نفره جونیور و سوئیت رویال. سوئیت رویال مخصوص زوج های جوان بوده و علاوه بر امکانات مشترک با سایر واحدها شامل حیاط خلوت خصوصی، باربیکیو، حمام با وان جکوزی است. توجه داشته باشید که همه واحدهای اقامتی در این هتل دارای ظرفیت اضافی یک نفر هستند.
همه اتاق های این هتل تازه تاسیس بسیار تمیز هستند و همین امر سبب تشویق مسافران برای رزرو این هتل می شود. از امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل می توان به روم سرویس، یخچال، مبلمان، آب رایگان، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، چای ساز، رخت آویز، سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. همچنین در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی و حوله است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۶ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس اضافی نیم بها بوده و برای افراد بالای ۶ سال نیز هزینه کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


همچنین رستوران هتل سارای بسیار زیبا طراحی شده است و با اقامت در این هتل صبحانه رایگان به صورت سلف سرویس در اختیارتان قرار داده می شود، اما برای وعده های ناهار و شام باید هزینه پرداخت کنید و انواع غذاهای سنتی سفارش داده و نوش جان کنید. در کافی شاپ این هتل نیز در محیطی توام با آرامش نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسرهای سنتی و محلی سفارش دهید.

فاصله هتل سارای تبریز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آذربایجان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار تبریز: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مقبره الشعرا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا ارگ علیشاه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه قاجار: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار سنگفرش تربیت: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا عمارت شهرداری: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا تفرجگاه ائل گلی: ۱۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است