search
menu

هتل آنزا کلیبر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آنزا کلیبر
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل آپارتمان آنزا کلیبر


هتل آپارتمان آنزا کلیبر از جمله معدود هتل های نسبتاً لوکس منطقه ارسباران است که با ارائه خدمات و امکانات مختلف برای کسب رضایت مهمانانش تلاش می‌ کند. این هتل آپارتمان ۳ ستاره در سال ۱۳۹۱ در ۵ طبقه افتتاح شد. از جمله ویژگی‌ های خاص این هتل آپارتمان که آن را به اقامتگاهی محبوب تبدیل کرده طبیعت بکری ست که اطراف آن را گرفته و هوای تازه ای که روزانه مهمان ریه های گردشگران است. کلیبر نه تنها مقصدی دوست داشتنی برای خود تبریزی ها بلکه مقصد محبوب طبیعت گردان هم هست. حتی بسیاری از طبیعت گردها از نقاط مختلف ایران بلیط هواپیما تهران به تبریز خریده و برای اینکه چند روزی را در دل طبیعت بکر و خاص منطقه ارسباران بگذرانند به سمت کلیبر سفر می کنند.
موقعیت مکانی هتل آپارتمان آنزا کلیبر به گونه ای است که مهمانان تنها با ۱۵ دقیقه پیاده روی به مسجد جامع کلیبر که از جمله جاذبه های این شهر هم به شمار می‌رود، دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این از هتل آپارتمان تا رودخانه کلیبر فاصله چندان زیادی ندارید و در عرض چند دقیقه به رودخانه خواهید رسید. بازدید از قلعه بابک، شناخته شده ترین جاذبه های کلیبر، جزو بایدهای سفر تمام آن هایی است که به کلیبر سفر می‌ کنند. اقامت در این هتل آپارتمان به آن دسته از مهمانانی که تمایل دارند چند روزی دور از هیاهو و مشکلات شهری به آرامش ذهنی خود بپردازند، پیشنهاد می شود.

امکانات اتاق های هتل


با این که هتل آپارتمان آنزا هتلی متوسط است و انتظار خدمات چندان زیادی از آن نیست اما با این حال این هتل تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز مهمانان برای اقامتی آرام و آسوده را فراهم کرده است. همه اتاق های این هتل خدمات روم سرویس و صبحانه در اتاق را دریافت می کنند. همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و امکان شارژ وسایل الکترونیکی هستند. هر چند که همه اتاق ها برخی امکانات مانند لوازم بهداشتی، یخچال، دمپایی، دوش حمام و تلویزیون را به صورت مشترک دارند اما تنها برخی از واحدهای اقامتی هتل دارای مبلمان، وان، بالکن، کمد لباس و رخت آویز هستند. مهمانان داخل اتاق ها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت را خواهد داشت. اتاق های هتل آپارتمان آنزا کلیبر صندوق امانات و چای ساز ندارند.
همچنین می‌توانید برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما به مقصد تبریز و استان آذربایجان شرقی از سایت سفرمارکت بهره ببرید.

امکانات و خدمات هتل


همانطور که در ابتدا گفتیم آنزا هتل آپارتمانی معمولی است و نباید انتظار زیادی از آن داشت اما با این حال این هتل تمامی تلاش خود را برای ایجاد برخی امکانات و ارائه خدمات کرده است. مهمانان برای رفت و آمد بین طبقات هتل از آسانسور استفاده خواهند کرد. دسترسی به اینترنت نه تنها داخل اتاق که در لابی هتل نیز امکان پذیر است. استفاده از اینترنت گرچه رایگان است ولی برای آن حجم محدودی در نظر گرفته شده. اطراف هتل فضای سرسبزی وجود دارد مناسب طبیعت گردی و عکاسی است. رستوران و کافی شاپ هتل انواع غذاهای ایرانی خارجی و محلی را در اختیار مهمانان قرار می دهند.
کارکنان بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده پاسخ گویی به مهمانان هستند. لابی، مینی بار با هزینه، خدمات لاندری، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، فتوکپی، پرینتر و فکس از دیگر خدمات این هتل هستند. آنزا کلیبر گشت نیم روزی، صندوق امانات، پارکینگ و استخر ندارد. اقامت در این هتل به طبیعت گردان و همه آن هایی که میخواهند از جاذبه های منطقه ارسباران و کلیبر بازدید کنند پیشنهاد می شود.

فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا مسجد جامع کلیبر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا روستای گلوسنگ: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا آبشار گلوسنگ: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا کمپ توریستی قلعه دره سی: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه بابک: ۱۴.۳ کیلومتر
فاصله تا سویوق بولاق: ۲۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است