search
menu

هتل آپارتمان ائل آی تبریز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ائل آی تبریز
اماکن نزدیک هتل آپارتمان ائل آی تبریز

درباره هتل آپارتمان ائل آی تبریز


هتل آپارتمان ائل آی تبریز از هتل های سه ستاره نوساز تبریز است که در سال ۱۳۹۶ در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تبریز افتتاح شد. این هتل آپارتمان ۱۴ اتاق و واحد اقامتی مجهز به انواع امکانات را دارد و آماده پذیرایی از میهمانان است.این هتل آپارتمان فاقد سرویس رفت و برگشت به فرودگاه برای مسافرینی که با بلیط هواپیما به این شهر سفر می‌کنند است. تمامی اتاق های هتل آپارتمان ائل آی تبریز مبله و دارای آشپزخانه جهزی هستند که امکانات پخت و پز در آن قرار گرفته است.
یخچال و چای ساز نیز در تمامی اتاق ها قرار گرفته تا مهانان از وسیله های آشپزی و آشپزخانه کم و کسری نداشته باشند. از آن جا که تلویزیون امروزه عضوی از خانواده ها شده، در تمامی اتاق ها هتل آپارتمان ائل آی تبریز، تلویزیون قرار گرفته تا مهمانان در صورت تمایل اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشینند. همچنین برای آسایش و راحتی مهمانان، اتاق های این هتل مجهز به وسیله های گرمایشی و سرمایشی شده اند. حمام و سرویس بهداشتی داخل اتاق ها هم دارای وسیله های مورد نیاز مانند شامپو، دمپایی، صابون و حوله هستند و دیگر نیازی نیست که مهمانان قسمت از چمدان سفر خود رابا این وسیله ها اشغال کنند.
بدنیست بدانید که مهمانان داخل اتاق های هتل آپارتمان ائل آی تبریز به اینترنت رایگان هتل دسترس خواهند داشت. البته حجم مصرفی مشخصی برای اینترنت در نظر گرفته شده است. بیشتر اتاق های هتل آپارتمان ائل آی تبریز دارای بالکن است که چشم انداز بسیار زیبایی از طبیعت و شهر تبریز را در اختیار می گذارد. از نقاط قوت هتل آپارتمان ائل آی موقعیت آن است که علاوه بر قرار گیری در موقعیتی خوش آب و هوا، دسترسی به بسیاری از جاذبه ها را هم آسان کرده است. به طور مثال مهمانان هتل آپارتمان ائل آی از یک سو در عرض چند دقیقه به کوه عون بن علی و یادمان شهدای گمنام رسیده و از تله کابین، طبیعت زیبا و چای و دمنوش های خوش عطر سرو شده درکافه های این کوه لذت خواهند برد؛ و از سوی دیگر به پارک مشهور و شناخته شده ائل گلی دسترسی داشته و در عرض ۱۰ دقیقه به این پارک وسیع و زیبا خواهند رسید.
فاصله هتل تا مرکز شهر هم چندان زیاد نیست و مهمانان تنها با ۲۰ دقیقه رانندگی به مرکز شهر و مجموعه ای از جاذبه ها و آثار تاریخی دسترس خواهند داشت. حتی اگر ماشین هم نداشته باشید می توانید با استفاده از گشت رایگان هتل به گشت و گذار در شهر بپردازید. دیگر نکته مثبت در مورد این هتل نظافت و برخورد خوب کارکنانش است که اقامت را برای مهمانان دلپذیر و خاطره انگیز می کند. این هتل آپارتمان مناسب مهمانانی است که می خواهند با صرف هزینه ای کم به خدمات و امکاناتی خوب دسترسی داشته باشند.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان ائل آی تبریز


فاصله هتل آپارتمان ائل آی تبریز تا پارک الهیه: ۰٫۳۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ائل آی تبریز تا پارک بازی توان: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ائل آی تبریز تا مرکز خرید لاله پارک: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ائل آی تبریز تا عابر گذر شهریار( سنگ فرش ولیعصر): ۴٫۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ائل آی تبریز تا پارک جنگلی باغمیشه: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ائل آی تبریز تا پارک باغلار باغی: ۵٫۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ائل آی تبریز تا خانه پروین اعتصامی: ۸٫۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ائل آی تبریز تا برج یادمان شهدای گمنام: ۹٫۸ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ائل آی تبریز تا مسجد کبود: ۱۰٫۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ائل آی تبریز تا ارگ علیشاه تبریز: ۱۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ائل آی تبریز تا خانه تاریخی بهنام: ۱۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان ائل آی تبریز تا خانه مشروطه تبریز: ۱۱٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است