search
menu

هتل سنتی ستایش شیراز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره ی هتل سنتی ستایش شیراز
فاصله هتل سنتی ستایش شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

درباره ی هتل سنتی ستایش شیراز


هتل سنتی ستایش شیراز خانه ای بازمانده از دوران پهلوی در محله سنگ سیاه شیراز نزدیک به شاهچراغ است که معماری بسیار جالب تلفیقی از معماری سنتی و مدرن دارد. فضای سنتی اهتل سنتی ستایش شیراز، حس دلنشین سفر به دوره های گذشته را تداعی می کند. هتل سنتی ستایش شیراز هر سال پذیرای بسیاری از توریست های داخلی و خارجی است.
همانطور که اطلاع دارید شیراز یکی از پر جمعیت ترین شهر های کشور عزیزمان ایران است و جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی را در خود جای داده است. دارا بودن اماکن تاریخی و گردشگری و از طرفی دیگر آب و هوای مناسب باعث شده است که علاوه بر جذب توریست های داخلی هر سال از تعداد زیادی توریست های خارجی هم که با خرید بلیط هواپیما به شیراز سفر کرده اند پذیرایی شود. Hotel sonati setayesh که بنای اولیه آن حدود ۵۰ سال قدمت دارد، دارای ۳ باب اتاق است که اتاق ها در طبقه همکف و در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.
جالب است بدانید که هتل سنتی ستایش شیراز در نوروز ۱۳۹۷ پس از پایان عملیات مرمت و بازسازی، افتتاح گردید. بهتر است بدانید که هر کدام از اتاق های هتل سنتی ستایش شیراز ظرفیت اضافه کف خواب نیز دارد. لازم به ذکر است که کل ظرفیت پذیرش هتل سنتی ستایش ۱۳ نفر است. شایان ذکر است که ۲ باب از اتاق های هتل سنتی ستایش شیراز فاقد پنجره و نورگیر هستند.از جمله امکانات و خدمات هتل سنتی ستایش که جهت رفاه حال و گردشگران آماده شده است؛
می توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی نظیر اسپیلت و شوفاژ، سرویس دهی اینترنت، حمام و توالت ایرانی و فرنگی مشترک و راهنمای تور های گردشگری و محلی اشاره کرد. لازم به ذکر است که وعده های غذایی داخل حیاط سرو می شود. (ساعت سرو صبحانه: ۸:۰ الی ۱۰:۰) است. همچنین کافی شاپ هتل سنتی ستایش واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۳۰ نفر (ساعت کاری: ۸:۳۰ الی ۲۲:۳۰) آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است.
اگر هتل سنتی ستایش را برای اقامت انتخاب نمایید بهتر است بدانید که از هتل سنتی ستایش می توانید به راحتی از سایر جاذبه های گردشگری شیراز مثل آرامگاه سعدی و حافظ، شاه چراغ، دروازه قرآن و تخت جمشید دیدن نمایند. گردشگران عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در هتل سنتی ستایش شیراز طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

فاصله هتل سنتی ستایش شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله تا حرم مطهر شاهچراغ: ۷۵۰ متر ( ۳ دقیقه )
فاصله تا مسجد وکیل: ۹۵۰ متر ( ۵ دقیقه )
فاصله تا بازار وکیل: ۱ کیلومتر ( ۶ دقیقه )
فاصله تا خانه زینت الملک: ۱٫۷ کیلومتر ( ۷ دقیقه )
فاصله تا باغ نارنجستان قوام: ۱٫۸ کیلومتر ( ۷ دقیقه )
فاصله تا ارگ کریم خانی: ۱٫۸ کیلومتر ( ۸ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری شیراز: ۴ کیلومتر ( ۱۴ دقیقه )
فاصله تا باغ ارم: ۴٫۶ کیلومتر ( ۱۷ دقیقه )
فاصله تا دروازه قرآن: ۶٫۲ کیلومتر ( ۱۷ دقیقه )
فاصله تا آرامگاه سعدی: ۶٫۵ کیلومتر ( ۱۸ دقیقه )
فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز: ۱۰٫۷ کیلومتر ( ۲۲ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن شیراز: ۲۸٫۵ کیلومتر ( ۳۶ دقیقه )
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است