search
menu

اقامتگاه بومگردی ستاره قشم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی ستاره قشم
اماکن نزدیک اقامتگاه بومگردی ستاره قشم

درباره اقامتگاه بومگردی ستاره قشم


اقامتگاه بوم گردی ستاره قشم نزدیک به ۱۰ سال قبل یعنی در سال ۱۳۸۷ در روستای برکه خلف قشم افتتاح شد. برکه خلف در شرقی ترین بخش جزیره قرار گرفته و فاصله نسبتاً کمی با بسیاری از جاذبه های قشم دارد و از این نظر به انتخاب اول بسیاری از گردشگران و ماجراجویان برای اقامت تبدیل شده است.
البته در صورتی که هدفتان از سفر به قشم بازدید از جاذبه های آن باشد اقامت در این اقامتگاه بوم گردی بهترین گزینه به نظر می‌رسد در غیر این صورت بهتر است به فکر هتل باشید زیرا اقامتگاه‌ها معمولا امکانات چندان زیاد ندارند و امکاناتشان در حد برطرف کردن نیازهای اولیه است. اقامتگاه بوم گردی ستاره قشم ظاهر و امکانات چندان فانتزی و دلفریبی ندارد اما با این حال اقامتگاهی مناسب به نظر می‌رسد.
در این اقامتگاه سعی شده سادگی‌ای که در کل جزیره حاکم است در اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی نیز احساس شود به همین دلیل اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی ستاره قشم از تزیینات و دکوراسیون ساده‌ای برخوردارند. این اتاق‌ها در عین سادگی از خدمات و امکانات خوبی برخوردارند. تمامی اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی ستاره قشم دارای سیستم سرمایشی، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی هستند.
همچنین میهمانان در اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی ستاره قشم امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان این اقامتگاه را خواهند داشت. همچنین در این اتاق‌ها تلویزیون نیز قرار داده شده است تا میهمانان اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشیند. اقامتگاه بوم گردی ستاره قشم فضایی را به‌عنوان آشپزخانه در نظر گرفته تا میهمانان در صورت تمایل به طبخ غذای مورد نظر خود بپردازند.
بد نیست بدانید که این آشپزخانه به صورت عمومی در اختیار تمامی مسافران اقامتگاه است. هر چند که مهمانان این اقامتگاه می‌توانند به جای آشپزی غذاهای محلی و بومی منطقه مانند ماهی برشته، برنج دیشو، ماهی دوپیازه، میگو و موفلک را سفارش داده و طعم متفاوت غذاهای سنتی قشم را بچشند.
مهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر کردند لازم نیست از بابت جای پارک نگرانی به دل راه بدهند زیرا اقامتگاه بوم گردی ستاره قشم فضایی را به عنوان پارکینگ در نظر گرفته و این پارکینگ اختصاصی را به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار داده است. گرچه سفر به قشم در ایام تابستان به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود اما اگر بخواهید جاذبه های طبیعی این منطقه را در بهترین زمان خود ببینید بهتر است سفر در فصل بهار و تابستان را در برنامه خود بگذارید.
بد نیست بدانید که اقامتگاه بوم گردی ستاره قشم تاکسی ویژه بوم گردی و راهنمای تور هم دارد تا مهمانان بتوانند بدون هیچ مشکلی بازدید از جاذبه های شناخته و ناشناخته این منطقه رفته و سفری کم نظیر را تجربه کنند.

اماکن نزدیک اقامتگاه بومگردی ستاره قشم


فاصله اقامتگاه بومگردی ستاره قشم تا دره ستارگان: ۰.۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی ستاره قشم تا ژئو پارک قشم:۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی ستاره قشم تا جزیره ناز: ۱۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی ستاره قشم تا بازار قدیم قشم: ۲۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی ستاره قشم تا قلعه قشم: ۲۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی ستاره قشم تا فرودگاه بین المللی قشم: ۳۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی ستاره قشم تا سد پی پشت: ۳۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی ستاره قشم تا جنگل های دریایی حرا: ۴۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی ستاره قشم تا تنگه چاهکوه: ۷۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی ستاره قشم تا ایستگاه راه آهن بندر عباس: ۱۲۹ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است