search
menu

هتل سما ۱ قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سما ۱ قشم
اماکن نزدیک هتل سما ۱ قشم

درباره هتل سما ۱ قشم


هتل سما ۱ قشم هتلی سه ستاره است که در یکی از بهترین نقاط قشم در چهار راه رسالت افتتاح شده است. قشم پر از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خریدی است که افراد بسیاری را از سرتاسر ایران به سمت جزیره می‌کشاند. البته در کنار این جاذبه‌ها و مراکز خرید، تفریحات آبی مختلف نیز به جذایت جزیره افزوده است. هتل سما ۱ قشم در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد اما هنوز مدتی از فعالیتش نگذشته بود که در سال ۱۳۹۴ تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت تا برخی امکانات خود را به روز کرده و نوع خدماتش را بهبود دهد. هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی که نزدیک طبیعت ساخته می‌شوند به دلیل چشم انداز زیبایی که دارند همیشه جزو اولویت‌های اقامتی هستند.
هتل سما ۱ قشم از این نظر برتری ویژه‌ای نسبت به سایر هتل‌ها دارد زیرا فاصله نسبتا کمی با دریا دارد. این فاصله کم باعث شده تا میهمانان در هر ساعت از شبانه روز به ساحل رفته و از قدم زدن با پای برهنه در ساحل لذت ببرند. نزدیکی به ساحل مزیت دیگری دارد و آن صدای آرامش بخش امواج دریا و نوای دلپذیر مرغان دریایی است. تصور کنید صبح را به جای اینکه با صدای ماشین‌ها و اتومبیل‌های بی روح بیدار شوید، با صدای روح انگیز پرندگان بیدار شده و شب را با آوای دلپذیر امواج دریا به خواب بروید. قطعا چنین تجربه‌ی تا مدت‌ها انرژی فراوانی را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل توصیه می‌شود طبقات بالایی و رو به دریای این هتل ۵ طبقه برای اقامت انتخاب شوند تا علاوه بر صدای دلنشین آواز پرندگان و امواج دریا، چشم انداز زیبایی از دریا نیز پیش روی خود داشته باشید. در داخل اتاق‌های هتل سما ۱ قشم امکانات و خدمات بسیاری ارائه شده تا میهمانان اقامت راحتی را در قشم داشته باشند.
به طور مثال یخچال، تلفن، کمد لباس، مبلمان و مینی بار در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. خدمات روم سرویس و صبحانه نیز داخل اتاق‌ها ارائه می‌شود. همچنین میهمانان در داخل اتاق‌ها امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت و اگر از گشت زنی در فضای مجازی خسته شدند کافی است تلویزیون اتاق را روشن کرده و برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنند و درصورتی که هوس نوشیدنی گرمی داشته باشند می‌توانند با استفاده از چای سازی که در اتاق‌ها قرار داده شده نوشیدنی مورد نظر خود را تهیه کرده و از تماشای دریای آبی بیکران لذت ببرند. بد نیست بدانید که تمامی اتاق‌های هتل سما ۱ قشم دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش هستند سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها در دو نوع فرنگی و ایرانی بوده و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان مانند مسواک و حوله است. از دیگر خدمات و امکاناتی که میهمانان با اقامت در هتل سما ۱ قشم به آن ها د سترسی خواهند داشت عبارتند از: آژانس مسافرتی، صندوق امانات، گیم نت، کافی شاپ، خدمات لاندری( خشک شویی)، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، خدمات بیدار باش و ترانسفر رفت.

اماکن نزدیک هتل سما ۱ قشم


فاصله هتل سما ۱ قشم تا غار نمکدان: ۰.۷ کیلومتر
فاصله هتل سما ۱ قشم تا بازار سنتی قدیم قشم: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل سما ۱ قشم تا قلعه پرتغالی‌ها: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل سما ۱ قشم تا میدان امام قلی خان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل سما ۱ قشم تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل سما ۱ قشم تا غارهای خربس: ۱۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل سما ۱ قشم تا جزیره هنگام: ۵۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل سما ۱ قشم تا فرودگاه بین المللی قشم: ۵۵.۲کیلومتر
فاصله هتل سما ۱ قشم تا قبرستان انگیسی‌ها: ۶۶.۹ کیلومتر
فاصله هتل سما ۱ قشم تا جزیره هرمز: ۶۶.۹ کیلومتر
فاصله هتل سما ۱ قشم تا تنگه چاهکوه: ۹۵.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است