search
menu

واحد اقامتی سام قشم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره واحد اقامتی سام قشم
امکانات واحد اقامتی سام قشم
خدمات واحد اقامتی سام قشم
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله واحد اقامتی سام قشم تا اماکن مهم و گردشگری

درباره واحد اقامتی سام قشم


واحد اقامتی سام قشم در جزیره قشم قرار گرفته و امکانات و خدمات مقرون به صرفه ای که به مسافران خود ارائه می دهد سبب شده اند که این هتل به انتخاب دائمی بسیاری از گردشگران شهر تبدیل شود. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به این جزیره جذاب در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات فوق العاده نابی را برای خود رغم بزنید.
جزیره قشم یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری ایران است که جاذبه های طبیعی فوق العاده زیبایی دارد. علاوه بر سواحل جذاب، این جزیره دارای مکان های دیدنی زیادی نیز است که هر کدام از آن ها عظمت و شکوه خاص خود را دارند. غار نمکدان یکی از زیباترین جاذبه های قشم است که ارزش بازدید زیادی دارد. این غار طولانی ترین غار نمکی جهان است. دیواره های غار سراسر پوشیده از قندیل های سفید نمکی هستند که زیبایی بی نظیری دارند. گذشته از این غار جزایر ناز نیز در بین گرشگران قشم محبوبیت ویژه ای دارند. این مجموعه از سه جزیره کوچک تشکیل شده که با جزر و مدی که در آب به وجود می آید پیدا و پنهان می شوند. زمانی که سطح آب دریا در این سه جزیره کاهش می باید مسافران می توانند با پای پیاده از ساحل به خشکی جزیره برسند و از آن ها دیدن کنند.
جزیره قشم نه تنها مجموعه ای بسیار زیبا از مناظر طبیعی را در خود جای داده است بلکه به دلیل پرطرفدار بودن در بین گردشگران داخلی و خارجی امکانات تفریحی و رفاهی زیادی نیز در آن شکل گرفته است که این شهر را به یکی از جذاب ترین نقاط گردشگری ایران تبدیل می کند.

امکانات واحد اقامتی سام قشم


واحد اقامتی سام قشم از نظر موقعیت در شهرک الهیه جزیره قرار گرفته که فاصله نزدیکی با ساحل دریا و همچنین پارک زیتون دارد. موقعیت مکانی مناسب هتل در کنار دیگر مزایای این واحد اقامتی سبب شده است که هتل در بین مسافران محبوبیت فراوانی داشته باشد. لازم به ذکر است که مهمانان ساکن هتل برای دسترسی به مراکز تجاری مهم جزیره نیز مشکلی ندارند و با طی مسافتی کمتر از ۳ کیلومتر می توانند به مراکز خریدی مانند مرکز خرید زیتون و مرکز خرید ستاره قشم دسترسی داشته باشند.
پارکینگ واحد اقامتی با ظرفیت ۱۰ خودرو به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد و خیال مسافران را از بابت جای پارک خودروهایشان راحت می کند. با توجه به اینکه هتل دارای چندطبقه است ساختمان هتل به آسانسور مجهز شده که رفت و آمد بین طبقات را برای مسافران راحت می کند. همچنین این واحد اقامتی مجهز به سیستم اعلام حریق است که امنیت و آرامش کامل را به همراه راحتی به مهمانان خود ارائه می دهد.

خدمات واحد اقامتی سام قشم


واحد اقامتی سام قشم علاوه بر امکانات مناسبی که دارد خدمات خوبی را نیز به مسافران خود ارائه می دهد. پرسنل مجرب هتل بسیار خوش برخورد هستند و همواره تلاش می کنند که مهمانان هتل از اقامت خود راضی باشند و سفری زیبا و بدون نقص را تجربه کنند. تمامی پرسنل مسلط به زبان عربی هستند و به صورت ۲۴ ساعته برای پذیرش و خدمت رسانی به مسافران آماده اند.
از خدمات ویژه این واحد اقامتی می توان به خدمات خانه داری اشاره کرد که خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت اتاق هایشان راحت می کند. صندوق امانات هتل در اختیار مسافران قرار دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می کند که اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن به امانت بگذارند و نگران گم شدن و از دست دادن آن ها نباشند. از دیگر خدمات این واحد اقامتی می توان به تاکسی سرویس، فتوکوپی، پرینتر و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحد اقامتی سام قشم در ۴ طبقه بنا شده و در مجموع دارای ۸ واحد است. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل آپارتمان دوخوابه برای دو نفر، آپارتمان دوخوابه برای سه نفر، آپارتمان دوخوابه برای چهار نفر و آپارتمان دوخوابه برای پنج نفر هستند که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. امکاناتی که در واحد اقامتی سام قشم وجود دارند تمام وسایل مورد نیاز برای یک سفر چندروزه دلپذیر را فراهم می کنند. از جمله این امکانات می توان به یخچال، تلویزیون، حمام، مبلمان، آب رایگان، رخت آویز و... اشاره کرد.

فاصله واحد اقامتی سام قشم تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا غار خربس: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا دره ستارگان: ۲۲ کیلومتر
فاصله تا جزایر ناز: ۲۶ کیلومتر
فاصله تا جنگل حرا: ۵۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است