search
menu

هتل المپیک قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل المپیک قشم
امکانات کلی هتل المپیک قشم
انواع اتاق در هتل المپیک قشم
امکانات اتاق های هتل المپیک قشم
فاصله هتل المپیک قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل المپیک قشم


هتل المپیک قشم، هتلی ۳ ستاره در میدان حافظ قشم قرار دارد که در سال ۱۳۸۷ افتتاح گردیده و به خاطر ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی کامل قرار گرفته است. این هتل دارای ۴۷ باب اتاق با امکانات مناسبی است. از مزایای این هتل می توان به وجود فضای سبز و آلاچیق، همچنین نزدیکی آن به مراکز خرید مشهوری مانند سیتی سنتر ۱ و ۲ و ساحل دریا اشاره کرد. هتل المپیک دارای پرسنلی مجرب آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافان گرامی است. واحدهای هتل المپیک به صورت ویلایی بوده و ظرفیت حدودا ۲۰۰ مهمان را دارد. همچنین این هتل در محدوده ای خارج از طرح ترافیک واقع شده و به راحتی می توانید دسترسی داشته باشید. هتل المپیک قشم با قرارگیری در نزدیکی میدان حافظ، دسترسی آسانی به مراکز خرید داشته و همین مورد جزو امتیازات بسیار خوب این هتل محسوب می شود. مطمئنا با انتخاب هتل المپیک قشم برای اقامت پشیمان نخواهید شد و با امکانات اقامتی مناسب، اقامتی آرام و دلنشینی را تجربه خواهید کرد. یکی دیگر از امتیازات هتل المپیک وجود فضای سبز در پیرامون هتل است که می توانید بر روی آلاچیق های محوطه بنشینید و از هوای جزیره لذت ببرید.

امکانات کلی هتل المپیک قشم


اگر بخواهیم در مورد امکانات ویژه هتل برایتان بنویسیم باید به وجود رستوران در این هتل اشاره کنیم که ظرفیتی حدودا ۶۰ نفره دارد و همچنین پارکینگ در این هتل نیز رایگان در اختیارتان قرار داده می شود. اینترنت در قسمت لابی رایگان است ولی برای استفاده در اتاق ها باید از اینترنت گوشی تان استفاده کنید. در قسمت لابی می توانید از تلویزیون و تلفن استفاده کنید، همچنین در کافی شاپ لابی نوشیدنی و خوراکی سفارش داده و نوش جان کنید. علاوه بر موارد ذکر شده در صورت نیاز می توانید از خشکشویی Olympic Hotel با پرداخت هزینه مربوطه استفاده کنید.
در قسمت فضای سبز نیز سالن بیلیارد و آلاچیق قرار دارند. قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته است و می توانید در این قسمت از خدماتی مانند خدمات تور، آژانس مسافرتی، صندوق امانات، کپی، تاکسی سرویس و تهیه بلیط بهره مند شوید. توجه داشته باشید که به صورت ویلایی بودن این هتل نیازی به آسانسور ندارید و در صورت لزوم از پله ها باید بالا و پایین بروید. همچنین وقتی با رزرو بلیط هواپیما سفرتان را آغاز کرده باشید، باید از فرودگاه خودتان ماشین بگیرید تا به هتل المپیک قشم دسترسی داشته باشید، زیرا ترانسفر فرودگاهی در این هتل دایر نیست. توجه داشته باشید که زمان تحویل اتاق ها ساعت ۲ ظهر و ساعت تخلیه نیز ۱۲ ظهر است. همچنین لازم به ذکر است که هزینه اقامت کودکان خردسال تا ۵ سال رایگان است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع بوده و دسترسی افراد با معلولیت جسمانی و ویلچری نیز در این هتل به دلیل ویلایی بودن آسان است و امکانات ویژه ای برایشان در نظر گرفته شده است.

انواع اتاق در هتل المپیک قشم


در هتل المپیک قشم می توانید انواع اتاق را انتخاب کرده و برای مدت سفرتان رزرو کنید، حال در ادامه به انواع اتاق در این هتل می پردازیم؛ دو تخته دوبل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته، سوئیت دوبلکس سه خوابه پنج تخته، سوئیت دوبلکس سه خوابه شش تخته.

امکانات اتاق های هتل المپیک قشم


اتاق های هتل المپیک قشم مبلمان شده و در همه اتاق ها می توانید به بالکن، تلفن، حمام، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اطفا حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، رخت آویز، کمد لباس، روم سرویس و یخچال دسترسی داشته باشید. با رزرو اتاق در این هتل می توانید از صبحانه رایگان بهره مند شوید ولی برای ناهار و شام می توانید از رستوران موجود در هتل استفاده کنید.

فاصله هتل المپیک قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل المپیک قشم تا پارک زیتون: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل المپیک قشم تا قلعه پرتغالی ها: ۳ کیلومتر
فاصله هتل المپیک قشم تا بازار سنتی قشم: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل المپیک قشم تا غار خربس: ۱۱.۸ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است