search
menu

اقامتگاه بومگردی خانه دوست قشم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم
معرفی اقامتگاه خانه دوست
انواع اتاق‌ها در اقامتگاه خانه دوست
امکانات اقامتگاه خانه دوست
فاصله اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم تا جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم جزیره

اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم


اگر قصد خرید بلیط هواپیما قشم و سفر به جزیره زیبا و خارق‌العاده قشم را دارید، حتماً اطلاع دارید که جاذبه‌های گردشگری بسیار شگفت‌انگیزی در این جزیره وجود دارند که برای بازدید و لذت از این جاذبه‌های حتماً باید برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر خود داشته باشید. جزیره زیبای قشم، هرساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است به همین دلیل هتل و استراحتگاه‌های متنوعی در این جزیره مشغول به فعالیت هستند. در این میان بهتر است بدانید که اقامتگاه‌های بوم گردی هم در جزیره قشم فعال هستند و کسانی که به زندگی محلی و سنتی علاقه دارند، اقامتگاه‌های بوم گردی یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند.

معرفی اقامتگاه خانه دوست


اگر بعد از خرید بلیط آنلاین هواپیما، اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم را انتخاب کردید؛ بهتر است بدانید که اقامتگاه بوم گردی با مساحتی بالغ بر ۱۴۰۰ مترمربع و در بندر تاریخی سوزا و در ساحل جنوبی جزیره زیبای قشم با قدمتی حدود ۸۰ ساله افتتاح گردیده است. شهر ساحلی سوز به فاصله ۲۲ کیلومتری قشم قرار گرفته است. بعدها در سال ۱۳۹۶ اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم، با تغییر کاربری، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و به‌عنوان اقامتگاه بوم گردی برای ارائه خدمات رفاهی به مهمانان جزیره شگفت‌انگیز کیش افتتاح شد.

انواع اتاق‌ها در اقامتگاه خانه دوست


اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم درمجموع ۹ باب اتاق را در خود جای داده است. که ۲ باب از این اتاق‌ها به‌صورت وی آی پی یا همان خصوصی با سرویس بهداشتی و حمام خصوصی هستند. جالب است بدانید که تمامی اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم با سبک و معماری سنتی و محلی، متناسب با اقلیم قشم چیده شده‌اند. با توجه به تعداد اتاق‌ها، اقامتگاه درمجموع ظرفیت پذیرایی و اسکان ۴۰ گردشگر را دارد. سایر اتاق‌های اقامتگاه سرویس بهداشتی و حمام به‌صورت عمومی در نظر گرفته شده است. همچنین تمامی اتاق‌ها دارای سرویس خواب کف خواب هستند.

امکانات اقامتگاه خانه دوست


سیستم سرمایشی، اینترنت وایرلس نامحدود، پارکینگ، تلویزیون، تلفن ثابت، توالت ایرانی و فرنگی، یخچال، جاروبرقی، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، اقلام بهداشتی، اتو، صبحانه رایگان، وسایل آشپزخانه و سرو غذا برخی از امکانات هستند که مدیریت اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم برای رفاه حال مهمانان خود در نظر گرفته است. یکی از امکانات جالب اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم؛ اتاق حجله یا عکاس‌خانه است که این اتاق به شیوه سنتی اتاق عروس و داماد در این منطقه آیینه‌کاری شده است و گردشگران می‌توانند لحظات به یاد ماندنی سفر خود را در این اتاق زیبا و سنتی ثبت و ماندگار کنند.
لازم به ذکر است که در قسمت ورودی اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم، چندین چله قرار دارند و اگر افراد مسن و کودکان در سفر همراه شما هستند، این موضوع را مورد توجه قرار دهید. همچنین گردشگران محترم می‌توانند با اقامت در این جزیره زیبا انواع غذاهای لذیذ دریایی و سنتی جنوب نظیر ماهی برشته (کباب زغالی)، زیتون، کلمبا، هواری، عنکاس (ماهی مرکب)، پودینی کوسه یا سفره ماهی، هواری چکو میگ (پلو بچه میگو) و برنج دیشو که توسط سرآشپزان ماهر محلی جزیره تهیه و طبخ می‌شود را تجربه کنند و لذت ببرند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم تا جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم جزیره


فاصله تا تنگه چاهکوه قشم: ۴/۷۱ کیلومتر
فاصله تا دره تندیس های قشم: ۶/۵۲ کیلومتر
فاصله تا ژئو پارک قشم: ۸٫۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه تا سد گوران: ۸/۶۰ کیلومتر
فاصله اقامتگاه تا دره ستارگان قشم: ۱۶٫۶ کیلومتر
فاصله تا جنگل حرا قشم: ۵۰ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است