search
menu

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ساحلی خلیج فارس قشم
اماکن نزدیک به هتل ساحلی خلیج فارس قشم

درباره هتل ساحلی خلیج فارس قشم


هتل ساحلی خلیج فارس قشم از هتل‌های ۳ ستاره محبوبی در جزیره قشم به شمار می‌رود که تحت پوشش شرکت توسعه گردشگری سیمرغ نگین حکمت فعالیت می‌کند و با قرار گرفتن در کنار سواحل شنی خلیج فارس از زیبایی‌های آب‌های نیلگون و کشتی‌های غول‌پیکر لنگرگاه بی‌نصیب نمانده است. یعنی باید شب‌های تماشایی اطراف خلیج همیشه فارس را از اتاق‌های این هتل نظاره‌گر باشید تا ببینید چه مناظر و چشم‌اندازهای معرکه‌ای از آن‌جا پیداست. ضمنا می‌گویند که از اتاق‌های هتل ساحلی خلیج فارس قشم، سواحل زیبای بندرعباس هم به هنگام شب دیده می‌شود.
این هتل با گذشت ۸ سال از تاسیسش توانسته در بین محبوب‌ترین هتل‌های ۳ ستاره قشم باشد. هتل ساحلی خلیج فارس قشم در سال ۱۳۹۰ و در فضایی با مساحت ۱۰ هزار مترمربع ساخته شد و ۵ سال بعد مورد بازسازی قرار گرفت تا امکانات و سطح کیفی خدماتش بهبود پیدا کند. این هتل ۲ طبقه داری ۱۲۳ باب واحد اقامتی، شامل اتاق و سوئیت آپارتمان می‌باشد و به منظور آسان‌سازی انتخابِ مهمانان ظرفیت‌های اقامتی هتل بر اساس اتاق‌های ۲ تخته، سوئیت ۳و۴ نفره و همچنین سوئیت‌های ۲ خوابه و ۳ خوابه ارائه می‌شود.
اتاق‌های هتل ساحلی خلیج فارس قشم مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت، یخچال، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی مجزا، مینی بار، حمام، چای ساز، اینترنت بی‌سیم رایگان، لوازم بهداشتی هستند و خدمات روم سرویس به تمامی اتاق‌ها ارائه می‌شود. سوئیت‌های هتل فضای دل‌بازی دارند که با چشم‌انداز رو به آب‌های خلیج آرامش خاصی را برای اقامت مهمانان عزیز فراهم کرده‌اند. در بعضی از سوئیت‌ها وجودِ بخش نشیمن و کاناپه تقریبا فضایی شبیه به خانه را تداعی می‌کند. البته اکثر اتاق‌های این هتل چشم‌اندازی رو به آب‌های نیلگون خلیج دارند و به همین جهت اکثر مهمانان از موهبت تماشایی‌ترین منظره‌های شب برخوردار خواهند بود.
گردشگران یکی از دل‌بازترین و باصفاترین بخش‌های هتل را رستورانش می‌دانند که دورتادور و از کف تا سقفش را پنجره‌ کار کرده‌اند تا هنگام صرف وعده ناهار یا شام از آرامش بی‌انتهای خلیج بهره‌مند شوید و لحظات خوشی را آن‌جا سپری کنید. این رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی و خارجی به ویژه غذاهای دریایی محلی تمام سلیقه‌ها را پاسخگو است. برای میل نوشیدنی‌های دل‌چسب و دورهمی‌های چندنفره خود به کافی‌شاپ هتل سربزنید ولی به محض اینکه نیاز به تفریح داشتید، بهترین جایی که می‌توانید سرگرم شوید، سالن بیلیارد هتل خواهد بود. البته می‌توانید برای بازی والیبال ساحلی و پینگ پنگ به زمین آن‌ها مراجعه کنید.
هتل ساحلی خلیج فارس قشم با همکاری شرکت‌های خدمات مسافرتی قشم مهمانانش را به تورهای گشت داخلی جزیره می‌برد، البته این تورها در شرایط مساعد جوی برگزار می‌شوند و در صورت نامساعد بودن هوا یا تعطیل بودن بعضی از اسکله‌ها، هزینه‌های مابه تفاوت از خود مهمانان دریافت می‌شود. از جمله این گشت‌ها می‌توان به گشت جزیره هنگام و تماشای بازی دلفین‌های آزاد اشاره کرد که گفته می‌شود دیدن این دلفین‌ها قطعی نیست. گشت ویژه هتل شامل گشت جزیره هنگام و قشم، تنگه چاهکو و لنج سازی گوران است و با درخواست گشت جزیره هرمز می‌توانید صبحانه و ناهار را مهمان آن‌ها باشید و از ده‌ها دیدنی جزیره بازدید کنید.
گفتنی است که امکانات ویژه هتل شامل سالن همایش و جلسات، ساحل اختصاصی و چایخانه ساحلی، صندلی ماساژور، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش و پارکینگ است. خدمات و تخفیفات این هتل برای سفرهای گروهی بالای ۱۵ نفر بیش‌تر خواهند بود.

اماکن نزدیک به هتل ساحلی خلیج فارس قشم


فاصله هتل ساحلی خلیج فارس تا پارک زیتون: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل ساحلی خلیج فارس تا غار نمکدان: ۷.۷ کیلومتر
فاصله هتل ساحلی خلیج فارس تا قلعه پرتغالی: ۸.۳ کیلومتر
فاصله هتل ساحلی خلیج فارس تا بازار سنتی قدیم قشم: ۸ کیلومتر
فاصله هتل ساحلی خلیج فارس تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: ۹.۸ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است