search
menu

هتل نخل هنگام قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نخل هنگام قشم
امکانات عمومی هتل نخل هنگام قشم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نخل هنگام قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل نخل هنگام قشم


هتل دو ستاره نخل در جزیره قشم واقع شده است و به عنوان یکی از هتل های جدید است که در سال ۱۳۹۰ افتتاح گردیده و در سال ۱۳۹۵ نیز برای بهبود خدمت رسانی مورد بازسازی قرار گرفته است. ساختمان هتل نخل دارای ۵ طبقه و ۲۱ باب اتاق است و دارای امکانات رفاهی مناسبی است. این هتل زیبا دارای گنجایش پذیرش ۶۴ مسافر را دارد و به عنوان اقامتگاه مقرون به صرفه و ارزان به شمار می رود. هتل نخل با کادر مجرب و آموزش دیده خود برای خدمت رسانی مسافران به صورت شبانه روزی در تلاش هستند. هتل نخل از فرودگاه جزیره قشم حدودا ۴۵ دقیقه فاصله دارد، به راحتی می توانید توسط تاکسی های فرودگاه به هتل نخل دسترسی داشته باشید. از لحاظ موقعیت مکانی Hengam Palm Hotel در نزدیکی بازار قدیم قشم قرار دارد و به دلیل فاصله‌ اندکی از دریا و بازار قدیمی قشم مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد و با خرید بلیط هواپیما عازم این جزیره می شوند. از جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل می توان به قلعه پرتغالی ها اشاره کرد، مطمئنا از گشت و گذار در این منطقه سیر نخواهید شد، بنابراین هتل نخل جزو بهترین انتخاب هایتان خواهد بود. اگر جزو افرادی هستید که به جاذبه های مذهبی علاقه دارید، امامزاده سید مظفر قشم در نزدیکی هتل نخل قشم قرار دارد. اگر اهل خرید هستید، مرکز خرید معراج و بازار سنتی قشم نیز در نزدیکی‌ هتل واقع شده اند و گزینه خوبی برای خرید هستند که می توانید با اقامت در این هتل به این بازارها دسترسی داشته باشید. علاوه بر موارد ذکر شده می توانید دسترسی خوبی به اسکله مسافربری شهید ذاکر داشته باشید و از آن طریق به جزیره های اطراف بروید.

امکانات عمومی هتل نخل هنگام قشم


با بازسازی این هتل امکانات و خدمات آن نیز بهبود یافت و با ارائه خدمات رفاهی مناسب برای میهمانان اقامتی بی نظیر به ارمغان می آورد. برخی از امکانات و خدمات رفاهی این هتل عبارتند از پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، نمارخانه، خشکشویی با هزینه اضافی و اتاق چمدان. در قسمت ورودی لابی نیز دستگاه واکس کفش قرار دارد و در قسمتی از لابی نیز میز بیلیارد قرار داده شده است تا در زمان اوقات فراغتتان بازی کنید. در ضمن برای دسترسی به طبقات مختلف می توانید از آسانسور استفاده کنید. مسافرانی که با ماشین شخصی به این منطقه سفر می کنند به راحتی می توانند از پارکینگ Hengam Palm Hotel استفاده کنند، البته این پارکینگ دارای ظرفیت محدود ۷ خودرو است. به یاد داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته و اتاق پنج تخته. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق ها شامل ظرفیت اضافی نیستند، بنابراین در انتخاب اتاق مورد نظر براساس تعداد نفراتتان دقت نمایید، فقط در صورتی به نفر اضافی اجازه ورود داده می شود که سرویس خواب به صورت کف خواب باشد. اتاق‌ های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، تهویه مطبوع، گاوصندوق، کمد لباس، آب رایگان، مبلمان، سیستم سرمایشی هستند.همچنین در اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. همه اتاق ها به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند. توجه داشته باشید براساس قوانین Hengam Palm Hotel باید ساعت ۲ ظهر اتاق را تحویل بگیرید و در ساعت ۱۲ ظهر نیز تخلیه نمایید. اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است.
اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به قشم هستید، مقاله راهنمای سفر به قشم را مطالعه کنید.

رستوران هتل


در داخل هتل رستوران وجود ندارد، اما کافی شاپ دایر است تا نوشیدنی های خنک میل نمایید، اما برای صرف غذا می توانید به رستوران های کردستان و نارنج بروید که در نزدیکی هتل نخل قرار دارند و غذاهای محلی سرو می کنند. همچنین در نزدیکی این هتل چندین مغازه فلافل فروشی وجود دارد که مطمئنا از طعم بی نظیر فلافل جنوبی سیر نخواهید شد.

فاصله هتل نخل هنگام قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا امامزاده سید مظفر: ۲۱۰ متر
فاصله تا بازار سنتی قشم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک زیتون: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا غار خربس: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا دره ستارگان: ۲۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است