search
menu

هتل مدرسه غواصی قشم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مدرسه غواصی قشم
امکانات هتل مدرسه غواصی قشم
خدمات هتل مدرسه غواصی قشم
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل
فاصله هتل مدرسه غواصی قشم تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل مدرسه غواصی قشم


اگر می خواهید سفری متفاوت و سرشار از هیجان را تجربه کنید بدون شک قشم یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. جزیره قشم یکی از زیباترین و جذاب ترین نقاط گردشگری ایران است که هرساله مسافران زیادی را از سراسر کشور برای تفریح و تفرج به سمت خود می کشاند. مهم ترین ویژگی این جزیره زیبایی های طبیعی آن است که برخی از آنها را در هیچ کجای ایران و حتی جهان نمی توانید پیدا کنید. جنگل های حرا قشم متفاوت ترین پدیده طبیعی است که می توانید در این جزیره مشاهده کنید. این جنگل ها کاملا بر روی آب شناور هستند و برای تماشای آن ها باید قایق در دل دریای خلیج فارس سفر کنید. دره ستارگان قشم نیز از باشکوه ترین جاذبه های آن است که بدون شک شکوه و عظمت زیبایی های آن هرچشمی را به خود خیره می کند.
علاوه براین ها، زیبایی های طبیعی بسیار زیاد دیگری مانند جزایر ناز، غار نمکدان، سد گوران، دره تندیس ها، غار خربس و... در این جزیره وجود دارند که به همراه امکانات تفریحی و رفاهی که در کنارشان ایجاد شده منطقه گردشگری فوق العاده جذابی را برای مسافرت به وجود آورده اند. هتل مدرسه غواصی قشم در این جزیره قرار گرفته و به دلیل امکانات رفاهی خوب و موقعیت مکانی مناسبی که دارد توانسته نظر بسیاری از گردشگران شهر را به خود جلب کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به جزیره جذاب قشم در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظاتی به یادماندنی را برای خود به ثبت برسانید.

امکانات هتل مدرسه غواصی قشم


مهم ترین مزیت هتل مدرسه غواصی قشم موقعیت دسترسی بسیار عالی آن است که کار را برای مسافران راحت میکند. این هتل در پارک ساحلی زیتون بنا شده و از این جهت فاصله بسیار کمی تا ساحل دریا دارد. همین مسئله باعث می شود مهمانان هتل بتوانند به راحتی و در هرساعتی از شبانه روز که تمایل دارند از ساحل زیبای دریا لذت ببرند و نگران گذشتن زمان و دیر رسیدن به محل اقامت خود نباشند. علاوه بر آن در اطراف هتل چندین مرکز خرید از جمله سیتی سنتر۱و سیتی سنتر۲ قرار دارند که این امکان را برای مسافران فراهم می کنند تا بدون صرف وقت و هزینه اضافی تنها در همان نزدیکی هتل به خرید و گشت و گذار بپردازند. مهمانان می توانند برای پارک خودروهای خود از پارکینگ عمومی پارک زیتون به صورت رایگان بهره مند شوند. لابی هتل دارای امکاناتی مانند تلویزیون، میز و مبلمان است که امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون را برای مهمانان فراهم می کند. همچنین هتل داری کلوپ تفریحات دریایی است که در بین مهمانان محبوبیت فراوانی دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به باغچه، فضای سبز، سالن صبحانه خوری و... اشاره کرد.

خدمات هتل مدرسه غواصی قشم


هتل مدرسه غواصی قشم علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات فراوانی را نیز به مسافران ارائه می دهد. پرسنل مجرب هتل با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. این هتل مجهز به خدمات خشکشویی است و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس هایشان راحت می کند. تاکسی سرویس هتل نیز فعال است و مهمانان را تا هر منطقه ای از شهر که مایل هستند همراهی می کند. همچنین هتل دارای خدمات تور نیز است که مسافران می توانند از آن برای بهره مندی هرچه بیشتر از لحظات سفر خود استفاده نمایند. از دیگر خدمات هتل می توان به اتاق چمدان، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر رفت و برگشت و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل


هتل مدرسه غواصی قشم دارای ۱۲ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۵۱ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق دوتخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، سوئیت یکخوابه شش نفره، سوئیت یکخوابه هفت نفره و سوئیت یکخوابه هشت نفره است که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی هتل مدرسه غواصی قشم تمامی امکانات لازم برای یک سفر چندروزه به یادماندنی را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به تلویزیون، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی، کمد لباس، دمپائی، لوازم بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش و... اشاره کرد.

فاصله هتل مدرسه غواصی قشم تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا غار خربس: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا دره ستارگان: ۱۹.۶ کیلومتر
فاصله تا جزایر ناز: ۲۳.۹ کیلومتر
فاصله تا جنگل حرا: ۵۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است