search
menu

هتل آزادی قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آزادی قشم
امکانات عمومی هتل آزادی قشم
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آزادی قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آزادی قشم


هتل آزادی قشم از هتل‌ های ۲ ستاره شهر قشم به شمار می رود که در سال ۱۳۹۲ تاسیس گردیده است. این هتل دارای ۳ طبقه و ۲۵ باب واحد اقامتی است و پس از بازسازی های انجام شده در سال ۱۳۹۵ با ارائه امکانات مطلوب در خدمت‌ رسانی هرچه بهتر تلاش می کند. چشم‌ انداز بی نظیر این هتل رو به سواحل نیلگون خلیج فارس است و لحظات طلوع و غروب خورشید از پنجره های اتاقتان بسیار تماشایی هستند. همچنین به دلیلی نزدیکی این هتل به ساحل و قلعه پرتغالی ها مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و یکی از مزایای اصلی این هتل دوستاره به شمار می رود.
فاصله هتل تا ساحل حدودا ۷۰۰ متر است و مسافران می توانند پیاده به دریا دسترسی داشته باشند. جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره غیر مستقل در دنیاست و دارای بزرگترین پیست سافاری دنیاست که با اقامت در هتل آزادی می توانید اقامتی خوش همراه با هیجان را تجربه کنید. حتی برای علاقه مندان به حیوانات نیز در فاصله اندکی از هتل به مزرعه کروکودیل نوپک می توانید دسترسی داشته باشید که جزو اولین و بزرگترین مزرعه کروکودیل در خاورمیانه است و علاوه بر آن ها می توانید از حیوانات دیگری مانند پرندگان بازدید کنید. همچنین با اقامت در Azadi Hotel می توانید به چندین مرکز خرید نیز دسترسی داشته باشید، این مراکز خرید عبارتند از ستاره قشم، پردیس، بازار قدیم قشم و پاساژ فردوسی.

امکانات عمومی هتل آزادی قشم


در ورودی هتل آزادی قشم چندین پله تعبیه شده است و برای رفتن به طبقات مختلف آسانسور وجود دارد. کارکنان در قسمت پذیرش به صورت شبانه روزی فعالیت دارند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید. در بخش لابی این هتل می توانید به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این ها بخشی مربوط به خدمات تور و خدمات بلیط است که می توانید با قیمت های قابل توجهی بلیط جاذبه های دیدنی را تهیه کنید، همچنین برای گشت و گذار در این شهر می توانید از این هتل تاکسی کرایه کنید. توجه داشته باشید که اینترنت وای فای رایگان در لابی در اختیارتان قرار داده می شود.
برای مسافرانی که با ماشین شخصی عازم قشم می شوند در هتل آزادی محلی به عنوان پارکینگ مشخص شده است و در صورت نیاز می توانید چمدان و وسایلتان را تا زمان تحویل یا تخلیه اتاق ها به انبار چمدان ها بسپارید. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز غذاهای خوش طعم سنتی و جنوبی سرو می کند که مطمئنا از طعمشان سیر نخواهید شد. علاوه بر رستوران می توانید به کافی شاپ موجود در این هتل سر بزنید و نوشیدنی های خوشمزه سفارش داده و خستگی ها روزمره را از یاد ببرید، همچنین در نزدیکی این هتل رستورانی به نام نارنج وجود دارد که در صورت تمایل می توانید برای صرف غذا به این رستوران در چند قدمی محل اقامتتان بروید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع واحدهای اقامتی عبارتند از اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته و سوئیت یک خوابه دوتخته. اتاق های این هتل به صورت روزانه نظافت می شوند و همگی شامل تهویه مطبوع هستند. در داخل اتاق ها نیز می توانید به تلویزیون، تلفن، یخچال، اسپیلت، رخت آویز دسترسی داشته باشید. همچنین داخل همه واحدهای اقامتی نیز حمام اختصاصی دایر است و این حمام ها شامل دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سشوار است. در برخی از واحدهای اقامتی در هتل آزادی قشم امکانات پخت و پز و آشپزخانه‌ دایر است.
بهتر است بدانید اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه نیم بها محاسبه می شود و برای افراد بالای ۱۲ سال نیز هزینه به طور کامل دریافت می گردد. لازم به ذکر است که سرویس اضافی در این هتل به صورت کف خواب است.
اگر مایل به سفر به جزیره زیبای قشم هستید، پیشنهاد می‌کنیم نوشتار راهنمای سفر به قشم را هم مطالعه کنید.

فاصله هتل آزادی قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیم قشم: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم: ۵ کیلومتر
فاصله تا غار خربس: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله تا مزرعه کروکودیل نوپک: ۲۳.۳ کیلومتر
فاصله تا دره ستارگان: ۲۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است