search
menu

هتل سیمرغ کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سیمرغ کیش
امکانات عمومی هتل سیمرغ کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیمرغ کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل سیمرغ کیش


هتل سیمرغ کیش یکی از هتل‌های ۳ ستاره در نزدیکی ساحل نیلگون خلیج‌فارس است. این هتل زیبا فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده و تاکنون پذیرای گردشگران زیادی از شهرهای مختلف کشور و جهان بوده است. با توجه به اینکه هتل سیمرغ بعد از بازار مرجان واقع‌شده است، این امر سبب می‌شود تا از جاهای دیدنی مانند اسکله تفریحی، پارک دلفین‌ها و پیست کارتینگ بازدید کنید. همان‌طور که می‌دانید مسافران زیادی برای سفر به جزیره زیبای کیش نسبت به خرید بلیط هواپیما سفرمارکت اقدام می‌کنند و در همین راستا انتخاب هتل مناسب برای اقامت جزو اقدامات اصلی به شمار می‌رود. هتل سیمرغ کیش با هدف خدمت‌رسانی و امکانات ارائه‌شده جزو هتل‌های برتر در این جزیره به شمار می‌رود، مطمئناً اقامتی خوش و به‌یادماندنی در انتظار شماست. همچنین این هتل زیبا به منظور ارائه خدمات عالی در سال ۱۳۹۷ موردبازسازی قرارگرفته است. با توجه به اینکه هتل سیمرغ کیش در مرتفع‌ترین منطقه جزیره کیش بناشده است و تمامی واحدهای اقامتی نیز به‌صورت ویلایی هستند، همگی چشم‌انداز دلربایی رو به دریا دارند، پس اقامت در هتل سیمرغ ارزش این را دارد که با پرداخت قیمت بلیط تهران کیش راهی این جزیره شوید و با انتخاب این هتل اقامتی خوش برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

امکانات عمومی هتل سیمرغ کیش


در لابی این مجموعه برای ۳۰ مسافر ظرفیت وجود دارد که در هنگام ورود باید به این قسمت مراجعه کنید و در واحد پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. پارکینگ مجموعه نیز با ظرفیت ۱۵ خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برای بهره‌مندی از اینترنت نامحدود نیز می‌توانید به لابی مراجعه کنید. با اقامت در این هتل زیبا به دلیل نزدیکی به ساحل دریا با شنیدن صدای آرامش‌بخش امواج احساس خوشایندی خواهید داشت. یکی از مزایای اقامت در این واحدها راحتی رفت‌وآمد است تا همه مسافران مخصوصاً مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند و به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، اقامتی خوش داشته باشند. علاوه بر این، مسافران می‌توانند در هر زمانی که خواستند در کنار ساحل قدم زده و خاطرات خوشی برای خود بسازند. مسافران می‌توانند به منظور سهولت رفت‌وآمد در سطح شهر و بازدید از جاذبه‌های دیدنی جزیره کیش با هماهنگی پذیرش هتل اقدام به کرایه اتومبیل کنند. سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، خشک‌شویی، خدمات تهیه بلیط و تور گردشگری، مینی بار با هزینه و فضای سبز در محوطه هتل.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این مجموعه دارای ۸۵ واحد ویلایی است که به‌صورت اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند و همگی امکانات رفاهی خوبی ارائه می‌دهند، برخی از این امکانات عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، کمد لباس و مبلمان راحتی. همچنین تلویزیون نیز در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است که به شبکه پخش فیلم مجهز هستند و مسافران می‌توانند در وقت استراحت به تماشای برنامه‌های متنوع بپردازند. علاوه بر این موارد، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هم در تمامی اتاق‌ها وجود دارند. با توجه به اینکه هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان است، ولی برای افراد بالای ۵ سال هزینه اقامت به‌طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و رایگان در هتل سیمرغ کیش سرو می‌شود. رستوران هتل نیز با ظرفیت ۱۸۰ نفر آماده پذیرایی از مسافران در وعده‌های غذایی ناهار و شام هستند.

فاصله هتل سیمرغ کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حافظیه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین‌ها: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک مرجان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا اسکله تفریحی: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا کوه نور: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است