search
menu

هتل ریان قائم کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ریان قائم کیش
اماکن نزدیک به هتل ریان قائم کیش

درباره هتل ریان قائم کیش


هتل ریان قائم کیش از هتل‌های ۳ ستاره جزیره کیش است. این هتل با ۱۱۰ اتاق شیک و با صفا به استقبال مهمانان خوش ذوق خود رفته و لحظات بسیار خاصی برای آنها رقم می‌زند. قرار گرفتن هتل ریان قائم کیش در نزدیکی ساحل و داشتن فاصله اندک با اغلب نقاط دیدنی جزیره کیش، نقطه حائز اهمیتی است که همواره در ذکر محاسن این اقامتگاه به آن اشاره می‌شود تا مسافران به فکر تهیه بلیط لحظه آخری کیش باشند. زیرا دسترسی به مراکز خرید، بازارها، اسکله و سایر مکان‌های پرطرفدار جزیره از این هتل به راحتی میسر می‌شود. کمتر اقامتگاهی نه تنها در جزیره کیش بلکه در کل کشور می‌توان یافت که هم ۳ ستاره و ارزان باشد و هم امکاناتی مثل سونا و جکوزی را در اختیار مهمانان خود قرار دهد.
از این رو، هتل ریان قائم را یکی از بی‌نظیرترین اقامتگاه‌های کیش می‌توان قلمداد کرد. این هتل دوست‌داشتنی که قدمتی بالغ بر ۲ دهه دارد، در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی اساسی قرار گرفت. ساختمان ۶ طبقه آن، تمامی گردشگران را مسحور تماشای خود ساخته و بسیار لوکس و زیبا است. اگر شما قدم در فضای داخلی هتل ریان قائم کیش بگذارید، تمیزی و نظافت این اقامتگاه توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. از طرفی دیگر، با توجه به ممنوعیت استعمال دخانیات در فضای داخلی هتل ریان قائم کیش، هوای این هتل هم بسیار سالم و تمیز است. یخچال، دراور، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی و کمد از اصلی‌ترین امکاناتی هستند که در اتاق‌های هتل ریان قائم کیش می‌توان از آنها استفاده کرد. لازم به ذکر است که سرویس اینترنت بی‌سیم در همه جای هتل قابل دسترسی بوده و به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. هتل ریان قائم کیش دارای رستورانی بسیار شیک و کافی شاپ دلنشینی هم هست.
مراجعه به هر یک از این مکان‌ها و نوش جان کردن خوردنی‌های لذیذ در آنها، لذتی است که هیچ مهمانانی نمی‌تواند از کنار آن به سادگی عبور کند. ضمنا، چایخانه سنتی هتل ریان قائم کیش هم دایر بوده و آماده خدمت‌گذاری است. اگر در سفر به کیش گذرتان به هتل ریان قائم افتاد و هوس اقامت در این مکان را داشتید، شما می‌توانید از سالن آمفی‌تئاتر، اتاق چمدان، لابی، نمازخانه، آتلیه و آژانس مسافرتی هتل نیز نهایت استفاده را ببرید. شکی نیست که بسیاری از این امکانات به ندرت در سایر اقامتگاه‌های شهر یافت می‌شوند. ناگفته نماند که سالن ورزشی هتل می‌تواند بهترین مکان برای انجام فعالیت‌های بدنی شما باشد.
ضمنا، کارکنان پر تلاش و مجرب هتل ریان قائم کیش، رِنج گسترده‌ای از خدمات مختلف از قبیل خشکشویی، باربری، تور، نظافت و تهیه بلیط را مهیای مهمانان می‌کنند. یک نکته جالب دیگر در مورد هتل ریان قائم کیش هم مناسب‌سازی شدن فضای این هتل برای افراد معلول است که باعث می‌شود این افراد هم اقامت راحت و آسوده‌ای را در هتل ریان قائم کیش تجربه نمایند. اینکه هتل ریان قائم کیش از سال ۱۳۷۶ تاکنون توانسته به فعالیت‌های خود در زمینه میزبانی و پذیرایی از مهمانان ادامه دهد، کاملا بیانگر دقت بالا و سلیقه خاص این اقامتگاه است. با نگاهی به سرگذشت هتل ریان قائم کیش طی این سال‌ها متوجه می‌شویم که رشد و توسعه همواره جزو اولویت‌های این اقامتگاه بوده و دست اندر کاران هتل ریان قائم کیش با برنامه‌های کوتاه و طولانی مدت خود، همیشه در راستای جلب رضایت مهمانان حرکت کرده‌اند.

اماکن نزدیک به هتل ریان قائم کیش


فاصله هتل ریان قائم کیش تا بولینگ مریم: ۶۵۰ متر
فاصله هتل ریان قائم کیش تا کوه نور: ۷۰۰ متر
فاصله هتل ریان قائم کیش تا بازار پانیذ: ۸۰۰ متر
فاصله هتل ریان قائم کیش تا کارتینگ: ۸۰۰ متر
فاصله هتل ریان قائم کیش تا اسکله تفریحی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل ریان قائم کیش تا بازار پردیس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل ریان قائم کیش تا پلاژ بانوان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل ریان قائم کیش تا پلاژ آقایان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل ریان قائم کیش تا باغ پرندگان: ۵.۹ کیلومتر
فاصله هتل ریان قائم کیش تا شهر زیرزمینی کاریز: ۶.۲ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است