search
menu

هتل پارسیان کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیان کیش
واحدهای اقامتی هتل پارسیان کیش
امکانات رفاهی هتل پارسیان کیش
خدمات رفاهی هتل پارسیان کیش
رستوران هتل پارسیان کیش
موقعیت مکانی هتل پارسیان کیش
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پارسیان کیش

درباره هتل پارسیان کیش


با نگاهی به فهرست برترین گزینه‌های اقامتی مقرون‌به‌صرفه در جزیره تماشایی کیش، نام هتلی را خواهید یافت که در ازای دریافت نرخی منصفانه، خدماتی بسیار باکیفیت به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما کیش ارائه می‌دهد: هتل پارسیان کیش با موقعیت مکانی بسیار عالی و قرار گرفتن در مجاورت دریا و ارائه امکاناتی رضایت‌بخش و خدماتی قابل‌قبول، نقش خود را در صنعت گردشگری در فراهم ساختن مکانی مناسب برای کسانی که قصد دارند با بودجه‌ سفری نه‌چندان زیاد راهی جزیره تماشایی کیش شوند و از زیبایی‌های بی‌شمارش بهره‌مند گردند، به‌خوبی ایفا کرده است. این هتل سه ستاره بیش از ۲۵ سال است که به میزبانی از گردشگران مشغول بوده و در طول این مدت توانسته است خدماتی شایسته و درخور به مهمانان خود ارائه دهد، مهمانانی که با خرید بلیط کیش لحظه آخری عازم این منطقه می‌شوند.

واحدهای اقامتی هتل پارسیان کیش


تعداد ۹۸ اتاق مبله با طرح‌های اقامتی گوناگون در دو طبقه برای پذیرایی از مسافران جزیره دیدنی کیش فراهم گردیده است تا هیچ کمبودی در انتخاب واحد اقامتی مناسب برای گذراندن لحظاتی به‌یادماندنی در Parsian Hotel Kish وجود نداشته باشد. از جمله امکاناتی که در تمامی اتاق‌های هتل پارسیان کیش تعبیه شده است می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، مبل راحتی، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی اشاره کرد. لازم است ذکر گردد که دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در فضای لابی هتل و همچنین تمامی اتاق‌ها امکان‌پذیر گشته است.

امکانات رفاهی هتل پارسیان کیش


با هر سطح انتظاری که وارد هتل پارسیان کیش شوید و اتاقی برای خود رزرو کنید، ناامید نخواهید شد، چراکه این هتل از امکانات بسیار قابل‌قبولی برای میزبانی از گردشگران برخوردار گشته است. از پارکینگ و نمازخانه گرفته تا رستورانی باکیفیت در طبقه اول و کافی‌شاپی دنج و دوست‌داشتنی در طبقه همکف، تمامی امکانات رفاهی برای تجربه اقامتی لذت‌بخش در این هتل مهیاست. حتی سالن آرایش و زیبایی مناسبی نیز برای مهمانان در محوطه هتل Parsian Kish در نظر گرفته شده است تا هیچ کمبودی را در طول اقامت در این هتل احساس نکنند. فضای سبز، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، دستگاه فتوکپی و دورنگار، محوطه نگهداری از باروبنه، خودپرداز، سیستم اعلام حریق و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از دیگر امکاناتی است که آسودگی و رفاه مهمانان را در طول اقامت در این هتل تضمین ساخته‌ است.

خدمات رفاهی هتل پارسیان کیش


پذیرش هتل پارسیان کیش به‌صورت شبانه‌روزی برای رفع نیازهای اقامتی مهمانان هتل می‌کوشد تا مهمانان اقامتی بی‌دغدغه و آسوده را تجربه کنند. خشک‌شویی، لباسشویی، باربری و خانه‌داری از دیگر خدماتی است که توسط کارکنان متعهد و مجرب هتل برای جلب رضایت خریداران بلیط هواپیما ارزان کیش در هتل صورت می‌پذیرد.

رستوران هتل پارسیان کیش


رستوران هتل پارسیان کیش با ظرفیتی برابر با ۱۰۰ نفر و محیطی پاکیزه قادر است تمامی نیازهای خورد و خوراک مهمانان هتل را برطرف سازد و غذاهایی مقوی و لذیذ را در وعده‌های مختلف صبحانه، ناهار و شام برای گردشگران سرو نماید. علاوه بر رستوران، کافی‌شاپ هتل پارسیان کیش هم با ارائه انواع آبمیوه‌های طبیعی و میان وعده‌های لذیذ، گزینه‌ای ایده آل برای چشیدن نوشیدنی‌هایی دل‌چسب و خوشمزه محسوب می‌شود.

موقعیت مکانی هتل پارسیان کیش


یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی که در طول اقامت در هتل های کیش تجربه می‌کنید، ویترین گردی و گشت‌وگذار در مراکز خرید و اماکن تجاری این جزیره تماشایی خواهد بود و هتل پارسیان کیش، به لطف قرار گرفتن در نزدیکی برخی از مجلل‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید کیش، امکان دسترسی سریع و کم‌هزینه به این اماکن را برای گردشگران فراهم خواهند ساخت.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پارسیان کیش


فاصله هتل تا گذر هنرمندان: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا اسکله تفریحی: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک هنگام: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار دامون دریای ۲: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل تا سینما لبخند: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک مرجان: ۳٫۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است