search
menu

هتل پارمیدا کیش

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارمیدا کیش
واحدهای اقامتی هتل پارمیدا کیش
امکانات رفاهی هتل پارمیدا کیش
رستوران و کافی‌شاپ هتل پارمیدا کیش
اماکن نزدیک هتل پارمیدا کیش

درباره هتل پارمیدا کیش


هتل پارمیدا کیش هتلی است نوساز، ممتاز و ۴ ستاره که در قلب جزیره دیدنی کیش و در نزدیکی شمار فراوانی از جاهای دیدنی این جزیره تماشایی واقع شده است. این هتل که در سال ۹۳ به بهره‌برداری رسید، به علت موقعیت مکانی مطلوب و امکانات رفاهی بی‌شمار خود به‌سرعت موردتوجه شمار وسیعی از گردشگران خارجی و داخلی قرار گرفت و به شهرت فراوانی میان خریداران بلیط هواپیما کیش دست یافت. اکنون هتل Parmida Hotel Kish، یکی از هتل‌های مطرح و پرطرفدار جزیره دیدنی کیش محسوب می‌شود و برای اقامتی خاطره‌انگیز در این جزیره تماشایی، گزینه‌ای بسیار عالی بشمار می‌رود.

واحدهای اقامتی هتل پارمیدا کیش


آنچه هتل پارمیدا کیش را به یکی از برترین گزینه‌های اقامتی کیش برای گردشگران تبدیل کرده است، داشتن واحدهای اقامتی لوکس و مدرنی است که از چیدمان منحصربه‌فردی برخوردار گشته‌اند. هتل پارمیدا کیش در ۸۱ باب واحد اقامتی از مهمانان خود میزبانی می‌کند که شامل اتاق‌های ۲ تخته تا ۳ تخته و سوئیت‌های معمولی ۳ نفره تا سوئیت‌های رویال ۴ نفره است. در دکوراسیون این اتاق‌ها رنگ‌های گرم و دل‌نشینی به‌کاربرده شده و داخل هرکدام با امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، میزتحریر، دراور، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، مینی بار، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم گرمایشی و سرمایشی تزئین گردیده است. حمام اتاق‌ها اختصاصی بوده و مجهز به حوله، دمپایی و لوازم استحمام و بهداشتی است. بعضی از این اتاق‌ها دارای بالکن هستند که برخی از آن‌ها دید خوبی به فضای سرسبز هتل و باغچه دارند و یا چشم‌انداز دوری از دریا از آن‌ها پیداست.

امکانات رفاهی هتل پارمیدا کیش


مهمانان هتل پارمیدا کیش برای رفع خستگی خود می‌توانند به استخر هتل پناه برند؛ مکان باصفایی که در هر فصلی اجازه شنا را به مهمانان خود می‌دهد و استفاده از آن برای گردشگرانی که هتل پارمیدا را برای اقامت انتخاب کردند، کاملاً رایگان است. خدمات جکوزی هتل پارمیدا نیز در فضایی کاملاً خصوصی و در زمان‌هایی مشخص (صبح‌ها برای بانوان و شب‌ها برای آقایان) در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید که هتل امکان تجربه از خدمات ماساژ را هم برای مهمانان خود فراهم کرده است. اما خبر خوش برای ورزشکارانی که در این هتل اقامت می‌کنند، این است که در محوطه هتل پارمیدا کیش زمینی به ابعاد ۲۰ در ۴۰ مترمربع به ورزش هیجان‌انگیز تنیس اختصاص داده شده است تا دوستداران این ورزش مهیج و کالری سوز قادر باشند لذت انجام چنین فعالیت‌های تفریحی و جذابی را در محوطه هتل تجربه کنند، پس کافی است با خرید بلیط هواپیما تهران به کیش و رزرو این هتل زیبا عازم این منطقه شوید. برای کسانی که با خودروی شخصی خود راهی جزیره تماشایی کیش می‌شوند، پارکینگ اختصاصی مناسبی با ظرفیتی برابر با ۴۰ خودرو در محوطه هتل تعبیه‌شده تا مسئله دردسرساز یافتن پارکینگی امن و مناسب برای پارک خودرو کاملاً برطرف شود. افزون بر موارد ذکرشده، امکانات و خدماتی مثل کرایه خودرو، خدمات تهیه بلیط، تاکسی‌سرویس، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، خدمات باربری، پرینتر، اتاق چمدان، رزرو تور ارزان کیش، روزنامه، لاندری، آتلیه، کتابخانه، آژانس مسافرتی و پذیرش ۲۴ نیز در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

رستوران و کافی‌شاپ هتل پارمیدا کیش


کافی‌شاپ یا چایخانه سنتی هتل مکان مناسبی برای دورهمی مهمانان است. در طبقه همکف هتل رستورانی با ظرفیت ۱۷۰ نفر وجود دارد که غذاهایی بسیار لذیذ با کیفیتی مثال‌زدنی را برای مهمانان مهیا می‌کند. هتل پارمیدا کیش یک رستوران بزرگ دیگر نیز دارد که با ظرفیت ۳۲۰ نفر و منویی سرشار از غذاهای ایرانی، خاطره‌ای به‌یادماندنی را از اقامت در هتل در ذهن مهمانان برجای می‌گذارد.
در کل باید اذعان کرد که هتل پارمیدا فضای بسیار متفاوتی را خلق کرده است تا آرامش روحی را به گردشگران هدیه کند و لذت سفری آسوده را برای خریداران بلیط ارزان کیش به ارمغان آورد؛ در حقیقت باید گفت که به همت تجربه ۵ ساله کادری آموزش‌دیده و با توجه به بازخوردهای مثبت مسافران سابق، در این مهم نیز کاملاً موفق بوده است.

اماکن نزدیک هتل پارمیدا کیش


فاصله هتل پارمیدا کیش تا بازار پردیس ۲: ۶۰۰ متر
فاصله هتل پارمیدا کیش تا مرکز تجاری: ۸۰۰ متر
فاصله هتل پارمیدا کیش تا کارتینگ: ۱ کیلومتر
فاصله هتل پارمیدا کیش تا بازار مروارید: ۱ کیلومتر
فاصله هتل پارمیدا کیش تا بولینگ مریم: ۱ کیلومتر
فاصله هتل پارمیدا کیش تا کیبل اسکی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل پارمیدا کیش تا پلاژ آقایان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل پارمیدا کیش تا اسکله تفریحی: ۱.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است