search
menu

هتل پالاس کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پالاس کیش
امکانات عمومی هتل پالاس کیش
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل پالاس کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پالاس کیش


هتل پالاس یکی از هتل‌های لوکس و بی‌نظیر در جزیره کیش است. این هتل اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران رقم می‌زند. با توجه به اینکه جزیره کیش دارای هتل‌های متنوعی است، هریک از این هتل‌ها خدمات با کیفیت و مناسبی ارائه می‌دهند. این هتل زیبا در بهترین موقعیت کیش واقع‌شده و در سال ۱۴۰۰ تأسیس گشته است. با توجه به اینکه جزو هتل‌های جدیدالاحداث به شمار می‌رود، در میان مسافرانی که بلیط هواپیما تهران کیش خریداری می‌کنند، به شهرت رسیده است. در ساخت این هتل از استانداردهای هتلداری استفاده‌شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید به ‌آسانی به ساحل زیبای خلیج‌فارس دسترسی داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که برای علاقه‌مندان به خرید با انتخاب هتل پالاس فاصله بسیار اندکی تا مراکز خرید خواهید داشت و به راحتی می‌توانند به مراکزی مانند پردیس، پانیذ، رویال مال و مرکز تجاری کیش دسترسی داشته باشید. سایر جاهای دیدنی در کیش به قدری تماشایی هستند که برای خرید بلیط هواپیما و سفر دوباره مشتاق خواهید شد، برخی از جاهای دیدنی زیبا عبارت‌اند از برج ایفل، شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین، آب‌انبار سنتی کیش و شهر حریره کیش.

امکانات عمومی هتل پالاس کیش


لابی هتل پالاس کیش یکی از مجهزترین لابی‌ها بوده و با ظرفیت ۲۰۰ نفر از مسافران در هنگام ورود استقبال می‌کنند. با توجه به این‌که فعلاً رستوران این هتل راه‌اندازی نشده است، به مسافران پیشنهاد می‌شود تا به رستوران‌های نزدیک سرزده و انواع غذاهای محلی و ایرانی را سفارش دهند. با رزرو این هتل وعده صبحانه به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. ساعت تحویل اتاق‌ها ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق‌ها نیز ۱۲ ظهر است. سایر خدمات ارائه‌شده عبارت‌اند از پارکینگ، تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید، اینترنت وای فای رایگان در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و سالن‌های هر طبقه هتل پالاس. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید از آسانسور بهره‌مند شوید، همچنین خشک‌شویی، نمازخانه، اعلام حریق و فضای سبز جزو سایر خدمات ارائه‌شده به شمار می‌رود.

امکانات تفریحی هتل


یکی از امکانات تفریحی مناسب در این هتل وجود استخر است که در طبقه پانزدهم قرار دارد. در هنگام استفاده از استخر می‌توانید از منظره و چشم‌انداز بسیار دلربایی از جزیره را تماشا کنید. همچنین سالن سینما نیز با ظرفیت ۲۶۴ نفر و سالن مناسب برای برگزاری نمایشگاه و جلسات کاری‌تان در نظر گرفته‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در داخل هتل پالاس کیش انواع گوناگونی اتاق وجود دارد که هریک از اتاق‌ها دارای طراحی و دکوراسیون بسیار زیبایی هستند و با ارائه امکانات مطلوب اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دوتخته رو به جزیره، رو به باغ و رو به محوطه، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق چهار جزیره. دقت داشته باشید که این اتاق‌ها ظرفیت اضافی ندارند و باید در هنگام رزرو به این امر توجه کنید. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از محوطه هتل را تماشا کنید. تعداد اتاق‌های موجود در این هتل زیبا ۱۰۰ باب اتاق اس. هریک از آن‌ها دارای امکانات رفاهی مناسبی هستند که عبارت‌اند از مبلمان، کمد لباس، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رخت‌آویز و تلویزیون. به دلیل وجود خدمات خانه‌داری همه‌روزه می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و افراد سیگاری باید این مورد را رعایت کنند.

فاصله هتل پالاس کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ایفل کیش: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین کیش: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا اسکله بزرگ تفریحی کیش: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی اوشن: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۱۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است