search
menu

هتل خاتم کیش

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خاتم کیش
اماکن نزدیک به هتل خاتم کیش

درباره هتل خاتم کیش


هتل خاتم کیش از هتل‌های ۲ ستاره جزیره زیبای کیش است. روح مهمان‌دوستی و مهمان‌نوازی در جای جای این هتل رخنه کرده و باعث شده که امروزه، بعد از چندین سال تجربه میزبانی از مسافران و گردشگران جزیره کیش، نام هتل و آوازه خاتم از سرتاسر این جزیره به گوش برسد و با تهیه بلیط تهران به کیش راهی این منطقه شوند. با توجه به اینکه Khatam Hotel Kish در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده است، از این هتل می‌توان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و با تجربه‌ترین اقامتگاه‌های جزیره نام برد.
البته لازم به ذکر است که هتل خاتم کیش در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی اساسی قرار گرفت تا تجربه چندین ساله این اقامتگاه با هنر مدرن تلفیق یابد و معجزه‌ای از جنس رفاه و آسایش را برای مهمانان به ارمغان آورد. هتل خاتم کیش مجهز به ۳۵ باب اتاق و سوئیت شیک و زیبا است. در این اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکانات مختلفی از قبیل یخچال، کمد، تلویزیون، تلفن، حمام، لوازم بهداشتی، مینی‌بار، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و شبکه پخش فیلم گنجانده شده تا مهمانان هتل خاتم کیش، در هر لحظه و هر ثانیه از اقامت خود، احساس راحتی و آرامش داشته باشند. جالب است بدانید که موقعیت مکانی هتل خاتم کیش برای دسترسی به نقاط مختلف شهر بسیار مناسب بوده و این هتل فقط ۲۰ دقیقه با ساحل فاصله دارد. بنابراین اقامت در هتل خاتم کیش به منزله، راحتی در رفت و آمد به نقاط مختلف جزیره خواهد بود.
از طرفی دیگر، تجربه چندین سال هتل‌داری باعث شده که مدیران و مسئولان هتل خاتم کیش در انتخاب پرسنل خود نهایت دقت را به خرج دهند و افرادی کاملا مجرب و شایسته را برای خدمت گذاری انتخاب نمایند. درباره Khatam Hotel Kish بد نیست این را هم بدانید که اقامتگاه مد نظر دارای رستورانی با ظرفیت ۹۰ نفر است. در این رستوران، رِنج گسترده‌‌ای از غذاهای لذیذ و خوش‌طعم طبخ و در محیطی بسیار دلنشین برای مهمانان سرو می‌شوند. جدا از این رستوران، هتل خاتم کیش دارای یک کافی شاپ و همچنین چایخانه سنتی است که فرصت میل کردن نوشیدنی‌های دلچسبی را برای مهمانان مهیا می‌کنند. اگر در سفر به کیش، مهمان هتل خاتم این شهر شدید، پیشنهاد ما به شما این است که از سرویس کرایه اتومبیل استفاده نمایید و برای گشت و گذار در جزیره زیبای کیش، اتومبیلی شیک و لوکس در اختیار داشته باشید. ضمنا، شما می‌توانید از سایر سرویس‌های اقامتگاه، مثل خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و پذیرش ۲۴ ساعته هم نهایت استفاده را ببرید.
ناگفته نماند که با توجه به انجام نظافت روزانه توسط خدمه هتل، محیط این مکان بسیار تر و تمیز بوده و حتی از نظر بسیاری از مهمانان، تمیزی هتل خاتم کیش، بارزترین و برجسته‌ترین ویژگی این اقامتگاه است. یکی دیگر از خدمات بسیار شایسته و قابل ذکر کارکنان هتل خاتم کیش هم سرو صبحانه در ساعات اولیه هر صبح است که باعث ایجاد انرژی مضاعفی در روح و جسم تک تک مهمانان می‌شود. هتل خاتم کیش از هر نظر می‌تواند گزینه مناسبی برای اقامت باشد. کافیست شما چند مورد از هتل‌های هم‌ ردیف و هم‌سطح هتل خاتم را با این اقامتگاه مقایسه کنید تا به خوبی متوجه شوید که به چه مکان خوب و مناسبی برای اقامتتان در جزیره زیبا و دل‌انگیز کیش آشنا شده‌اید.

اماکن نزدیک به هتل خاتم کیش


فاصله هتل خاتم کیش تا بازار زیتون: ۷۰۰ متر
فاصله هتل خاتم کیش تا اسکله تفریحی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل خاتم کیش تا پلاژ آقایان: ۱ کیلومتر
فاصله هتل خاتم کیش تا بازار پردیس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل خاتم کیش تا مسجد خاتم الانبیا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل خاتم کیش تا خانه بومیان: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل خاتم کیش تا شهر باستانی حریره: ۷.۵ کیلومتر
فاصله هتل خاتم کیش تا بولینگ مریم: ۸ کیلومتر
فاصله هتل خاتم کیش تا شهر زیرزمینی کاریز: ۹ کیلومتر
فاصله هتل خاتم کیش تا فرودگاه: ۱۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است