search
menu

هتل گلدیس کیش

star_border star_border star star star
درباره هتل گلدیس کیش
هتل گلدیس کیش یکی از قدیمی‌ترین و خوش‌منظره‌ترین هتل‌های شهر زیبای کیش است که در مکانی بسیار مناسب (بلوار ایران) و در نزدیکی بسیاری از تفریحگاه‌های جذاب و دیدنی کیش قرار گرفته است. این هتل سه ستاره با داشتن ۷۵ واحد اقامتی مجهز به‌تمامی امکانات رفاهی، یکی از برترین گزینه‌های اقامتی برای گردشگرانی بشمار می‌رود که قصد دارند با تهیه بلیط کیش لحظه آخری و با صرف بودجه‌ای اندک از تمامی مزایا و امکانات هتلی سه ستاره بهره‌مند گردند.
میهمانان با انتخاب هتل گلدیس کیش قادر خواهند بود که واحد اقامتی موردنظر خود را از میان گزینه‌های مختلف اتاق‌های دوتخته، سه تخته و چهار تخته برگزیده و از امکانات مختلف و خدمات متعدد این هتل در طول اقامت خود بهره‌مند گردند.
همان‌طور که گفته شد، هتل گلدیس کیش لقب یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های کیش را یدک می‌کشد؛ این هتل برای اولین بار در سال ۱۳۵۴ افتتاح گردید و پس از مدتی کوتاه و با تلاش بی‌وقفه پرسنل زحمت‌کش خود، به یکی از بهترین هتل‌های شهر کیش مبدل گشت. البته باید گفت که هتل گلدیس امروزی با هتل گلدیس سال‌ها قبل تفاوت‌های زیادی دارد. این هتل چند سال قبل (سال ۱۳۹۵ ) به‌طورکلی بازسازی و مرمت شد و با ظاهری مدرن و امروزی فعالیت خود را از سر گرفت. امروزه هتل گلدیس کیش با تجهیزاتی پیشرفته و امکاناتی بی‌شمار توانسته است جایگاهی مناسب را میان سایر هتل‌های شهر کیش برای خود دست‌وپا کند و موردتمجید و تحسین بسیاری از گردشگران واقع گردد.
هتل گلدیس کیش مانند سایر هتل‌های سه ستاره، از امکانات بسیاری برخوردار است: فضای سبز، نمازخانه، رستوران (ظرفیت ۱۲۵ نفر)، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، کپسول آتش‌نشانی، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، دستگاه فتوکپی، دورنگار، کافی‌شاپ و هر آنچه گردشگران برای اقامتی آسوده بدان نیاز دارند، در هتل گلدیس کیش جای گرفته است. علاوه بر امکانات فوق، زمین ورزشی مناسبی نیز در هتل گلدیس تعبیه شده است تا میهمانان ورزشکار بتوانند اوقات فراغت خود را با فعالیت‌های ورزشی و سالم سپری کنند. همچنین برای اهالی کتاب نیز، کتابخانه‌ای در داخل هتل قرار گرفته که از آرشیوی بسیار خوب برخوردار بوده و قادر است طیف وسیعی از کتب ادبی را به میهمانان کتاب‌خوان هتل ارائه دهد. از دیگر امکانات هتل گلدیس کیش می‌توان به پارکینگ هتل اشاره کرد که با ظرفیت ۲۵ خودرو می‌تواند خیال میهمانان را از بابت پارک خودروی خود آسوده کند.
گفتنی است که واحدهای اقامتی هتل گلدیس کیش از نظر امکانات هیچ کم و کسری نداشته و به کلیه اسباب و لوازم اقامتی از قبیل: میزتحریر، یخچال، مبلمان، تلویزیون، مینی‌بار، دراور، سیستم اعلام حریق، آباژور، لوازم بهداشتی و استحمام، سرویس بهداشتی فرنگی و سنتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، تلفن، رخت‌آویز و کمد لباس مجهز شده‌اند. به منظور رفاه حال میهمانان هتل، خدمات خانه‌داری، لباسشویی و نظافت اتاق‌ها به‌طور منظم و در هر زمان از روز (در صورت درخواست میهمانان هتل) صورت می‌پذیرد. علاوه بر خدمات ذکر شده، هتل گلدیس کیش خدمات متنوع دیگری چون خدمات گشت و تور، اینترنت رایگان، خدمات برای معلولین، خدمات حمل بار، کرایه اتومبیل، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدارباش و غیره را نیز به میهمانان هتل عرضه می‌دارد.
از آنجایی که هتل گلدیس کیش در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرار گرفته است، مزیت سهولت دسترسی میهمانان به جاذبه‌های گردشگری شهر دیدنی کیش را باید از دیگر مزایای تمام‌نشدنی آن برشمرد. گفتنی است که فاصله اندک این هتل از اماکن تفریحی و تجاری مثل پارک دلفین‌ها، شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی، و مراکز خرید دامون، مرجان، مروارید و پردیس ۱ و ۲ موجب شده است که دسترسی میهمانان هتل به این اماکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر شود.
اماکن نزدیک هتل گلدیس کیش
فاصله هتل گلدیس کیش تا شهر باستانی حریره: ۳ کیلومتر
فاصله هتل گلدیس کیش تا مرکز خرید مروارید: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل گلدیس کیش تا مرکز خرید ونوس: ۶.۵ کیلومتر
فاصله هتل گلدیس کیش تا باغ پرندگان: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله هتل گلدیس کیش تا کشتی یونانی: ۱۲.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است