search
menu

هتل ارم کیش

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ارم کیش
امکانات عمومی هتل ارم کیش
امکانات تفریحی هتل ارم کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ارم کیش
رستوران هتل ارم کیش
فاصله هتل ارم کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ارم کیش


هتل ارم کیش در شمال شرقی جزیره کیش واقع‌شده است. این هتل زیبا ۴ ستاره بوده و در مقیاس بزرگ و ۹ طبقه ساخته‌شده است. هتل ارم کیش سالانه از صدها مسافر و توریست داخلی و خارجی میزبانی می‌کند. از ویژگی‌های بارز هتل ارم کیش نزدیکی آن به دریا است، همچنین به دلیل دسترسی آسان به مراکز خرید کیش در میان گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است. مسافران زیادی از نقاط مختلف کشورمان با تهیه بلیط چارتر کیش عازم این جزیره بی‌نظیر می‌شوند و لحظات خوشی را برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند.

امکانات عمومی هتل ارم کیش


در قسمت پذیرش هتل ارم کیش به‌صورت شبانه‌روزی آماده استقبال و پذیرایی از مسافرانی هستند که با رزرو تور کیش عازم این منطقه هستند. مسافران می‌توانند در فضای لابی این هتل به‌صورت رایگان به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند. پارکینگ این مجموعه نیز با ظرفیت ۵۰ خودرو بوده و برای بهره‌مندی از این پارکینگ باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. از امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر رفت‌وبرگشت برای تماشای جاذبه‌های دیدنی، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس و آرایشگاه اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل ارم کیش


از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به سالن ورزشی، استخر، سونا و زمین تنیس اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، مسافران در اوقات فراغت خود می‌توانند به‌صورت رایگان از میز بیلیارد استفاده کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ارم کیش


اتاق‌های این هتل بی‌نظیر در دو بخش ساختمان اصلی و محوطه هتل قرار دارند. در کل، هتل ارم کیش دارای ۲۱۰ واحد اقامتی است که شامل ۳۰ اتاق رویال و ۱۴۰ سوئیت معمولی است. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوتخته جزیره، اتاق دوتخته دریا، اتاق دوتخته کابانا گاردن، اتاق سه تخته جزیره، اتاق سه تخته دریا، اتاق سه تخته کابانا گاردن محوطه و سوئیت چهار نفره رویال دریا. در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو این هتل با توجه به تعداد نفرات و بودجه و سلیقه‌تان می‌توانید اتاق یا سوئیت موردنظرتان را رزرو کنید. از جمله امکانات رفاهی ارائه‌شده در تمامی اتاق‌ها می‌توان به یخچال، سیستم تهویه مطبوع، مبل راحتی، تلویزیون ال سی دی و حمام اختصاصی اشاره کرد. با توجه به اینکه، ظرفیت این هتل درمجموع ۸۲۴ نفر است و به‌صورت تختخواب در اتاق‌های هتل ارم کیش قرار داده‌شده‌اند، در صورت درخواست تخت اضافی در سوئیت‌ها باید به قسمت پذیرش اطلاع دهید. بسیاری از اتاق‌های هتل ارم کیش رو به دریا قرار دارند و چشم‌انداز منحصربه‌فردی از خلیج‌فارس را می‌توانید از اتاق‌هایتان تماشا کنید که احساس آرامش دل‌نشینی را در هنگام اقامت برای مسافران به ارمغان می‌آورد، بی‌شک یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایتان را در این هتل تجربه خواهید کرد. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به یخچال، میزتحریر، رخت‌آویز، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار با هزینه، تلویزیون، تلفن، چای‌ساز، مبلمان، کمد لباس و حمام اختصاصی.

رستوران هتل ارم کیش


صبحانه به‌صورت رایگان و سلف‌سرویس هرروز صبح در رستوران هتل ارم کیش سرو می‌شود. همچنین برای سایر وعده‌های غذایی می‌توانید از منوی رستوران متنوع‌ترین غذا‌های ایرانی و فرنگی را انتخاب کنید، مطئمنا مسافران متناسب با هر ذائقه‌ای می‌توانند غذای دلخواهشان را انتخاب کنند. همچنین در کافی‌شاپ موجود در این هتل می‌توانید انواع آبمیوه‌های تازه و دسر‌های متنوع را نوش جان کنید. علاوه بر موارد ذکرشده، برای صرف میان وعده در طول روز می‌توانید به کافی‌شاپ هتل ارم کیش سر بزنید.

فاصله هتل ارم کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک هنگام: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا اسکله تفریحی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین کیش: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است