search
menu

هتل کابانا گاردن ارم کیش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کابانا گاردن ارم کیش
امکانات عمومی هتل کابانا گاردن ارم کیش
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران هتل
فاصله هتل کابانا گاردن ارم کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل کابانا گاردن ارم کیش


هتل کابانا گاردن از هتل‌های ۳ ستاره کیش است که در محوطه هتل بزرگ ارم واقع‌شده است. این قسمت از هتل به‌صورت سوئیت و واحدهای ویلایی بوده و جزو بهترین انتخاب‌ها در هنگام سفر به کیش به شمار می‌رود. با توجه به اینکه این ویلاها در سال ۱۳۸۴ ساخته‌شده‌اند و از آن موقع موردتوجه مسافران زیادی قرارگرفته‌اند و همواره طرفدار دارند، به‌طوری‌که مسافران و گردشگران در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این ویلاها اقدام می‌کنند. کیش به‌عنوان جزیره مشهور گردشگری و با توجه به موقعیت جغرافیایی خود یکی از مراکز بین‌المللی گردشگری و تجارت شناخته‌شده است و در طول سال مسافران زیادی با پرواز تهران کیش از سراسر کشور و حتی خارج از کشور عازم این جزیره می‌شوند و سفری خاطرات انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند.
کیش جزو جاهایی است که برای سفرهای خانوادگی و کاری مناسب بوده و برای همه مسافران با هر نوع سلیقه‌ای جاذبه‌های دیدنی و گردشگری دارد؛ ازجمله جاهای دیدنی مشهور در جزیره کیش عبارت‌اند از پارک دلفین و پارک پرندگان، آب‌انبار سنتی، شهر حریره، برج ایفل کیش و شهر زیرزمینی کاریز.
هتل کابانا گاردن ارم فاصله اندکی تا برخی از جاذبه‌های دیدنی کیش دارد که بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. به‌عنوان‌مثال؛ از این هتل تا ساحل حدوداً ۲ دقیقه، تا مرکز خرید پردیس ۱ و۲ حدوداً ۴ دقیقه، تا مرکز تجاری کیش و مرکز خرید زیتون حدوداً ۵ دقیقه، تا بازار و ساحل مرجان حدوداً ۵ دقیقه، تا اسکله بزرگ تفریحی حدوداً ۹ دقیقه و تا کشتی یونانی ۱۸ دقیقه فاصله وجود دارد. بنابراین می‌توان گفت این هتل برای دوستداران خرید پیشنهاد می‌شود تا هم اقامتی به‌یادماندنی داشته باشند و هم از این مراکز خرید کنند. هتل کابانا گاردن ارم تا فرودگاه بین‌المللی کیش نیز ۹ دقیقه فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است.

امکانات عمومی هتل کابانا گاردن ارم کیش


این هتل زیبا دارای امکانات مناسبی است که سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی برایتان به ارمغان می‌آورد. ازجمله امکانات این هتل می‌توان به خشک‌شویی اشاره کرد که با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. همچنین اتاق چمدان نیز در این قسمت از هتل دایر کرده‌اند تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان وسایل و بارهایتان را به این اتاق بسپارید. همچنین برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر کیش می‌توانید از تاکسی‌سرویس این هتل تاکسی بگیرید. به یاد داشته باشید که به دلیل هم‌سطح بودن این ویلاها برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، یکی از بهترین سفرها خواهد بود.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


همان‌طور که می‌دانید کابانا به معنی اتاق یا سوئیت است که با کف زمین هم‌سطح بوده و پنجره زیبایی رو به محوطه اطراف دارد. در داخل این ویلاها می‌توانید از خدماتی مانند کمد لباس، تختخواب‌های استاندارد، ملافه و بالش‌های تمیز، کاناپه تخت شو، میز چای‌خوری بهره‌مند شوید. با توجه به اینکه با اقامت در این ویلاها می‌توانید از امکانات هتل ارم بهره‌مند شوید. همچنین فضای داخلی این ویلاها بسیار مناسب و زیبا هستند، بنابراین خدمات رفاهی خوب در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. این هتل زیبا در بلوار خیام واقع‌شده و چشم‌انداز دل‌نشینی رو دریا و ساحل را می‌توانید با اقامت در این هتل تجربه کنید.

رستوران هتل


هتل کابانا گاردن ارم شامل رستوران و کافی‌شاپ بوده و در صورت اقامت می‌توانید از انواع غذاهای محلی و ایرانی سفارش داده و نوش جان کنید. همچنین در محوطه این هتل کافه تراس دایر کرده‌اند که در این کافه می‌توانید چشم‌انداز زیبایی را تماشا کرده و بهترین نوشیدنی‌های سرد و گرم را میل کنید.

فاصله هتل کابانا گاردن ارم کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز تجاری کیش: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل مرجان: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا اسکله بزرگ تفریحی کیش: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین کیش: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است