search
menu

هتل آریان کیش

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آریان کیش
امکانات عمومی هتل آریان کیش
امکانات تفریحی هتل آریان کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آریان کیش
رستوران هتل
فاصله هتل آریان کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آریان کیش


هتل آریان کیش به عنوان یکی از هتل‌های ۴ ستاره در کیش است که تأسیس آن به سال ۱۳۷۸ برمی‌گردد. این هتل زیبا در میدان امیرکبیر کیش ساخته‌شده و جزو مشهورترین هتل‌های این جزیره به شمار می‌رود. هتل آریان دارای ۳ طبقه بوده و در بهترین نقطه از جزیره کیش واقع‌شده و تا جاهای دیدنی مانند اسکله تفریحی، کشتی یونانی کیش، خانه ایران جزیره کیش است. سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور و جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند و با خرید بلیط هواپیمای کیش عازم این جزیره می‌شوند.

امکانات عمومی هتل آریان کیش


دسترسی به فضای مجازی از طریق اینترنت رایگان در همه نقاط هتل امکان‌پذیر است. اگر با ماشین شخصی به این جزیره سفر می‌کنید، در پارکینگ هتل آریان با ظرفیت ۲۰ خودرو به صورت رایگان آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. درصورتی‌که مایل به گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر کیش هستید، با خیال راحت می‌توانید از طریق تاکسی‌سرویس هتل آریان کیش به گشت‌وگذار بپردازید، در غیر این صورت می‌توانید اتومبیل‌های بدون راننده را از هتل اجاره کنید. در لابی این هتل ظرفیت برای ۳۰ مسافر به طور هم‌زمان وجود دارد. همچنین در ورودی هتل می‌توانید از دستگاه واکس کفش بهره‌مند شوید. خدمات خانه‌داری نیز رایگان و به طور روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمان با خوش‌رویی استقبال کرده و در هرچه بهتر شدن اقامتشان تلاش می‌کنند. خدماتی نظیر خشک‌شویی نیز در لابی این هتل انجام می‌گیرد که باید بابت استفاده از این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین تا زمانی که منتظر تحویل اتاقتان هستید، وسایل و چمدان‌هایتان را می‌توانید به اتاق چمدان بسپارید و در این مدت تلویزیون موجود در لابی را تماشا کنید. مهمانان می‌توانند به بخش تورهای گردشگری هتل بروند و درخواست تور کنند یا اینکه بلیط‌های جاذبه‌های دیدنی را تهیه کنند. کارمندان هتل آریان در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مسافرین هستند.

امکانات تفریحی هتل آریان کیش


هتل آریان کیش به فکر اوقات فراغت مسافران در هتل است، از این‌رو در لابی هتل سالن بیلیارد در لابی دایر کرده‌اند. با بلیط چارتری کیش می‌توانید عازم این جزیره شده و با اقامت در این هتل زیبا لحظات خوشی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آریان کیش


این هتل دارای ۶۷ واحد اقامتی است. انواع گوناگون اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق دو تخته لوکس، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته لوکس، اتاق چهار تخته، سوئیت چهار نفره و سوئیت پنج نفره. همه اتاق‌ها مجهز به امکاناتی مانند تلویزیون، مینی بار، کمد لباس، صندوق امانت، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی هستند. پنجره‌های اتاق‌ها رو به محوطه هتل باز‌ می‌شوند.

رستوران هتل


برای راحتی مهمانان امکان صرف صبحانه در اتاق‌ها وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به صورت سلف‌سرویس و رایگان میل کنید ولی برای وعده‌های دیگر باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. بعد از یک روز گشت‌وگذار در مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی در جزیره کیش سری‌ به چایخانه سنتی هتل بزنید. همچنین رستوران آریان در طبقه همکف با تنوعی از غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود آماده پذیرایی از مهمانان هتل است.

فاصله هتل آریان کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید دامون دريا ۱ و۲: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا اسکله تفریحی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک مرجان: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین‌ها: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار سنتی: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
1
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
سید مسعود طباطبایی
۲۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۴‌

هتل خوبی بود ...
people_outlineدوستان
todayآبان