search
menu

هتل آرامیس کیش

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرامیس کیش
اماکن نزدیک به هتل آرامیس کیش

درباره هتل آرامیس کیش


یکی از بهترین هتل‌هایی که می‌تواند آرامش و رفاه شما را در جزیره تأمین کند، هتل آرامیس کیش است. این هتل ۴ ستاره و نوساز با برخورداری از امکانات روز دنیا و بهره‌مندی از استانداردهای جهانی، شرایط بسیار مناسبی را برای اقامت مسافران فراهم کرده است تا با پرواز تهران به کیش و رزرو این هتل سفری خوشی را تجربه کنند. با اقامت در هتل آرامیس کیش، بی‌شک از مشتری‌های همیشگی خواهید شد. هتل چهار ستاره آرامیس کیش واقع در میدان پردیس در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز نمود.
ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۶۴ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید جزیره از جمله پردیس یک گردیده است. هتل آرامیس کیش با محیطی آرام و دلنشین قصد دارد تا بهترین خاطره از اقامت را به میهمانان ارجمند هدیه دهد. هتل آرامیس کیش از مناسب‌ترین گزینه‌های اقامتی در جزیره کیش است. اقامتگاهی ۴ ستاره و نوساز که با ظاهری دل‌نشین دارای امکانات رفاهی مناسبی می‌باشد. شما می‌توانید با رزرو هتل آرامیس کیش در اتاق‌هایی با اندازه‌های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم‌اندازهای زیبا و دلپذیرهتل آرامیس کیش لذت ببرید.
از هتل آرامیس کیش می‌توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و نیز به نقاط تفریحی جزیره کیش دسترسی داشته باشید. هتل آرامیس کیش دارای چشم‌انداز زیبا ، امکانات رفاهی مناسب و نزدیک بازار پردیس می‌باشد.فضای هتل آرامیس کیش به ۶۴ واحد تقسیم شده است. برخی از واحدها برای مسافرانی در نظر گرفته شده که ۲ نفره به کیش سفر کرده‌اند، این اتاق‌ها با ۱ تخت دونفره یا ۲ تخت تک نفره تجهیز شده‌اند. گروه‌ها یا خانواده‌های سه نفره نیز می‌توانند اتاق‌های سه تخته‌ی هتل آرامیس کیش را انتخاب کنند. اتاق‌هایی که برای برخی از آنها ۳ تخت یک نفره و برای برخی دیگر ۱ تخت تک نفره و ۱ تخت دونفره، در نظر گرفته شده است.
اتاق‌های چهارنفره که برای گروه‌های پرجمعیت‌تر در نظر گرفته شده، ۱ تخت دونفره و۲ تخت تک نفره دارند. از امکانات اتاق‌های هتل آرامیس می‌توان به رختخواب‌های راحت و تمیز، دستگاه واکس و مواردی از این دست اشاره کرد. نکته‌ مثبت اتاق‌ها، چشم‌انداز زیبای آنها از شهر یا دریاست. جالب است بدانید که برای لذت‌بخش شدن سفرتان می‌توانید غذاهای خوشمزه و لذیذی را در رستوران‌ هتل آرامیس کیش نوش‌جان کنید. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در رستوران هتل سرو می‌شود. اما اگر دلتان غذاهای سنتی‌تر بخواهد، می‌توانید به رستوران سنتی هتل سری بزنید و علاوه بر لذت بردن از معماری سنتی و زیبای این رستوران، غذاهای اصیل آنجا را هم امتحان کنید. کافی‌شاپ ۲۴ ساعته‌ هتل آرامیس کیش هم در تمام ساعات شبانه روز آماده است تا با انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه از شما پذیرایی کند.
بد نیست بدانید که در هتل آرامیس کیش، امکانات مناسبی برای رفاه میهمانان آماده شده است. از میان این امکانات می‌توان به لاندری، اتوشویی، روم سرویس، خدمات تور اشاره کرد.
در لابی و اتاق‌های هتل نیز اینترنت در دسترس است. برای تفریح و استراحت در هتل، علاوه بر محیط‌های دلنشین کافی‌شاپ‌ها می‌توانید از هتل بیرون بروید و از فضاهای سبز و روح‌بخش هتل لذت ببرید. جالب است بدانید که هتل آرامیس در موقعیت مکانی بسیار مناسب و قابل توجهی واقع شده و شرایط بسیار مطلوبی برای میهمانان فراهم آورده است.
نزدیک بودن به مراکز خرید از این شرایط است. مثلاً برای رسیدن به رویا مال، حدود ۲ دقیقه پیاده‌روی از هتل آرامیس در پیش دارید. پانیذ مال و مرکز خرید پردیس ۲ کیش نیز حدود ۵ دقیقه با هتل آرامیس فاصله دارند (پیاده). پارک هنگام کیش نیز به هتل بسیار نزدیک است و کمتر از ۱۰ دقیقه برای رسیدن به آن زمان نیاز خواهید داشت، البته اگر بخواهید این مسافت را با پای پیاده طی کنید. برای رسیدن به دیگر تفریحگاه جزیره، یعنی کارتینگ کیش نیز کمتر از ۱۵ دقیقه، پیاده‌روی نیاز است.

اماکن نزدیک به هتل آرامیس کیش


اسکله تفریحی تا هتل آرامیس کیش: ۱ کیلومتر
بولینگ مریم تا هتل آرامیس کیش: ۱ کیلومتر
بازار مروارید تا هتل آرامیس کیش: ۱ کیلومتر
پارک دلفین ها تا هتل آرامیس کیش: ۵ کیلومتر
شهر زیرزمینی کاریز تا هتل آرامیس کیش: ۷ کیلومتر
کشتی یونانی تا هتل آرامیس کیش: ۱۴ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است