search
menu

هتل آنا کیش

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آنا کیش
اماکن نزدیک به هتل آنا کیش

درباره هتل آنا کیش


هتل آنا کیش از هتل‌های ۴ ستاره جزیره کیش است که در امر میزبانی و مهمان‌نوازی، شرایط بسیار خوبی دارد. این هتل که با امکانات مثال‌زدنی و بی‌نظیر خود شهرت بسیار زیادی به دست آورده، در سال ۱۳۷۷ و در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر به بهره‌برداری رسید. امروزه ساختمان ۲ طبقه آن با ۶۸ باب اتاق چشم‌نواز و دیدنی، قابلیت رقم زدن اقامتی دنج و رویایی برای تک تک مهمانان خود دارد. اتاق‌های Ana Hotel که به نقطه قوت این اقامتگاه در جلب رضایت مهمانان تبدیل شده‌اند، دارای امکاناتی از قبیل یخچال، مبلمان، آباژور، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی و سایر ملزومات اساسی هستند. همچنین دکوراسیون این اتاق‌ها بسیار خوب بوده و اکثر مهمانانی که با پرواز تهران کیش عازم این جزیره می‌شوند، احساس رضایت دارند. غیر از اتاق‌های هتل آنا کیش، محیط‌های اشتراکی این هتل نیز دارای تجهیزات بسیار نوین و مدرنی هستند.
برای مثال در این هتل می‌توان گهگداری سری به رستوران زد و با میل کردن غذاهای لذیذ و دلچسب، خاطراتی ماندگار از سفر به جزیره کیش و اقامت در هتل آنا برای خود ساخت. البته این هتل دارای دو کافی شاپ در حیاط و لابی خود نیز هست که نوشیدنی‌های گرم و سرد برای مهمانان سرو می‌کنند. بنابراین از بابت خورد و خوراک شما هیچ مشکلی در هتل آنا کیش نخواهید داشت. از طرف دیگر، تجهیز شده هتل آنا کیش به یک پارکینگ رایگان نیز خیال مهمانان را از این بابت هم آسوده می‌کند. مهمانان هتل آنا کیش می‌توانند از آتلیه این اقامتگاه برای گرفتن عکس‌های یادگاری نهایت استفاده را ببرند. اتاق چمدان هتل نیز در راحتی و ارتقاء کیفیت اقامت مهمانان نقش پر رنگی ایفا می‌کند. جالب است بدانید که در هتل آنا کیش، خدمات و امکانات لازم برای راحتی افراد معلول نیز به خوبی فراهم آورده شده است. سرویس‌های تحویل روزنامه، نظافت روزانه و تاکسی سرویس هم از خدماتی هستند که کارکنان پر تلاش Ana Hotelدر اختیار مهمانان این هتل قرار می‌دهند.
مهمانان هتل آنا کیش می‌توانند از دستگاه‌های کپی، فکس و پرینت این هتل برای اهداف مد نظر خود به راحتی استفاده نمایند. یک نکته جالب دیگر هم در مورد هتل آنا کیش، مختصات مکانی بسیار خوب و ایده‌آل این هتل برای دسترسی به اکثر نقاط دیدنی و جاذبه‌های گردشگری کیش است. اقامت در هتلی با چنین موقعیت مکانی خوب در جزیره‌ کیش می‌تواند راحتی سفر را در حد چشم گیری افزایش دهد. زیرا با اقامت در هتل آنا کیش، فقط ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده روی آرام برای دسترسی به خیل عظیمی از جاذبه‌های توریستی جزیره کیش کافی خواهد بود. ناگفته نماند که اطراف این هتل پر از مراکز خرید بوده و حتی هایپر مارکت کیش نیز فاصله چندان زیادی با هتل آنا کیش ندارد. بسیار جالب و زیباست که بدانید کلمه آنا در زبان ترکی به معنای مادر می‌باشد. از این رو، هتل آنا کیش نیز که این کلمه را به عنوان نام خود برگزیده است، همانند یک مادر مهربان به استقبال مهمانان خود رفته و همواره آغوشی گرم و دلنشین بر روی مهمانانش باز می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید با انتخاب یکی از اتاق‌های این هتل، اقامتی رویایی و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

اماکن نزدیک به هتل آنا کیش


فاصله هتل آنا کیش تا بازار مروارید: ۵۰۰ متر
فاصله هتل آنا کیش تا کارتینگ: ۸۰۰ متر
فاصله هتل آنا کیش تا بولینگ مریم: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آنا کیش تا رستوران توتی فروتی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل آنا کیش تا کیبل اسکی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل آنا کیش تا پلاژ آقایان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل آنا کیش تا پلاژ بانوان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل آنا کیش تا شهر زیر زمینی کاریز: ۶ کیلومتر
فاصله هتل آنا کیش تا شهر باستانی حریره: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل آنا کیش تا آب انبار سنتی: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است