search
menu

اقامتگاه سنتی سپنج کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی سپنج کاشان
امکانات کلی اقامتگاه سنتی سپنج کاشان
اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه سنتی سپنج کاشان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی سپنج کاشان


اقامتگاه سنتی سپنج کاشان در بافت تاریخی کاشان و در خیابان فاضل نراقی واقع شده است. قدمت این اقامتگاه به ۲۰۰ سال قبل و اوایل دوره قاجار بر می گردد و از طراحی معماری حیرت انگیزی برخوردار است. این اقامتگاه در سال ۱۳۹۹ ساخته شد و مرمت آن ۵ سال به طول انجامیده است. یکی از مزایای این اقامتگاه نزدیک بودن به جاهای دیدنی و قدیمی کاشان از جمله مسجد آقا بزرگ، تپه سیلک، چشمه سلیمانیه، باغ فین و تیمچه امین الدوله است که موجب جذب گردشگران بسیاری شده است. این اقامتگاه تا فرودگاه کاشان ۱۸ کیلومتر فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما اصفهان و سفر به این شهر با اصالت را داشته باشید، Sepanj Boutique Hotel کاشان گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی اقامتگاه سنتی سپنج کاشان


اقامتگاه سنتی سپنج کاشان دارای ۳ طبقه و ۱۰ اتاق و سوئیت با کارکنانی مجرب و بسیار با اخلاق است. هر یک از فضا ها و اتاق ها دارای طراحی منحصر به فردی هستند که چشم هر بیننده ای را خیره می کنند. از جمله امکانات و خدمات این اقامتگاه می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور، رستوران و صرافی اشاره کرد. برای بازدید از جاذبه های گردشگری کاشان می توانید از تاکسی سرویس موجود در اقامتگاه استفاده کنید. پول و اشیای قیمتی خود را می توانید به صندوق امانات سپرده و با خیالی آسوده به گشت و گذار در شهر بپردازید. لابی هتل با ظرفیت ۱۰ نفر و اینترنت رایگان آماده پذیرایی از میهمانان است.
برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات تعبیه شده است. با وجود کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق در اقامتگاه از بروز حوادث ناگوار احتمالی جلوگیری به عمل می آید. خدمات خانه داری به صورت روزانه انجام می گیرد و اقامتگاه دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است. علاوه بر خدماتی که گفته شد، امکاناتی مانند اینترنت رایگان محدود، فکس، فتوکپی و پرینتر نیز در دسترس هستند. قبل از رزرو به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل اقامتگاه ندارید. برای کودکان زیر دو سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه ای دریافت نمی شود و برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال هزینه نیم بها دریافت می شود. ساعت تحویل اتاق در این اقامتگاه ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ ظهر است.

اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه


انواع اتاق ها در اقامتگاه سنتی سپنج کاشان عبارتند از: اتاق دو تخته تویین حیات، دو تخته تویین نگاه، دو تخته تویین نقش، دو تخته تویین آبی، دو تخته تویین ایوان ۱، دو تخته تویین ایوان ۲، دو تخته تویین روزنه، دو تخته تویین یاد، دو تخته تویین خیال وی آی پی، سه تخته پژواک.
از امکانات اتاق های این اقامتگاه می توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، رخت آویز، صندوق امانات و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب اشاره کرد. هر اتاق دارای حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی فرنگی به همراه لوازم بهداشتی و دمپایی است. اتاق ها دارای تلفن بوده و امکان سرو صبحانه در آن ها فراهم شده است. برای امنیت بیشتر سیستم اطفا حریق در اتاق ها تعبیه شده است. امکان شارژ وسایل الکترونیکی نیز در اتاق ها وجود دارد.

رستوران اقامتگاه


رستوران اقامتگاه سنتی سپنج کاشان در طبقه همکف قرار دارد. دارای ظرفیت ۳۰ نفر است و انواع غذاهای سنتی، گیاهی و فست فود را سرو می کند.

فاصله اقامتگاه سنتی سپنج کاشان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آقا بزرگ: ۱۴۰ متر
فاصله تا بازار کاشان: ۶۰۰ متر
فاصله تا حمام تاریخی سلطان امیر احمد: ۶۵۰ متر
فاصله تا تپه سیلک: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا حمام فین: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا چشمه سلیمانیه: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است