search
menu

هتل سبز نیاسر کاشان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سبز نیاسر
اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
امکانات عمومی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سبز نیاسر

درباره هتل سبز نیاسر


هتل سبز نیاسر، یکی از زیباترین هتل‌های ۳ ستاره در شهر کاشان است که ۴۰۰ متر مربع زیربنا و ۳۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. این هتل ۴ طبقه در مجموع دارای ۳۰ واحد اقامتی و ۱۲۰ تخت بوده و نخستین بار فعالیتش را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است. موقعیت این هتل در استان اصفهان، در فاصله ۲۰ کیلومتری از مرکز شهر کاشان و در فاصله ۱۵ کیلومتری آزادراه کاشان-قم در شهر سبز نیاسر قرار دارد. هتل سبز نیاسر تا مرکز شهر کاشان به اندازه ۳۰ دقیقه و تا خروجی آزادراه ۱۰ دقیقه فاصله دارد.
شهرستان نیاسر و کاشان از طریق راه ارتباطی اتوبان دو بانده و دو طرفه به هم متصل می‌شوند. امکانات مدرن و مجهز هتل سبز نیاسر آن را به یک اقامتگاه راحت و دلنشین تبدیل کرده است. از جمله نکات مثبت اقامت در هتل سبز نیاسر داشتن دسترسی آسان به بسیاری از اماکن مهم همچون کاخ صفوی (تالاری به روی آتشکده ساسانی)، چهارتاقی نیاسر و آبشار نیاسر، گرمابه صفوی و برج دیدبانی می‌باشد. از خدمات رایگانی که در این هتل ارائه می‌گردد می‌توان اینترنت وای فای و پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت ۱۰۰ خودرو را نام برد. کادر مجرب هتل سبز نیاسر در سراسر سال از مهمانان استقبال می‌کند.

اتاق های هتل


زمان تحویل اتاق‌ها در هتل سبز نیاسر ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. در همه واحدهای اقامتی هتل امکاناتی نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، یخچال (مینی بار با هزینه)، رخت آویز، کمد لباس، دراور، آب رایگان، اینترنت، تلفن، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی و لوازم بهداشتی وجود دارند. خدمات روم سرویس، خانه داری و صبحانه در اتاق نیز به تمام اتاق‌ها تعلق داشته و ارائه می‌گردد. برخی اتاق‌ها د ارای بالکن بوده و دید کلی اتاق‌ها از نمای شهر، نمای باغ، نمای کوه و نمای رو به حیاط تشکیل شده است.

امکانات تفریحی هتل


در هتل سبز نیاسر برای تفریح و رفاه مهمانان امکاناتی چون پینگ پنگ و فوتبال دستی در نر گرفته شده و همچین یک فضای سبز عالی با حوض آب، مسیر پیاده روی، باغچه، فضای باغ و فضای بیرون برای صرف شام در نظر گرفته شده اند تا اوقات مهمانان را رنگین و نشاط بخش کنند. در سالن چند منظوره هتل نیز برنامه‌های متعددی همچون سمینار، همایش و مراسمات مختلف برگزار می‌شوند.

رستوران هتل


در طبقه همکف هتل یک رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر وجود دارد که در سه وعده اصلی برای مهمانان غذاهای خوشمزه و متنوع تهیه و سرو می‌کند. ساعات کاری رستوران در وعده صبحانه از ساعت ۷:۳۰ الی ۹:۳۰، در وعده ناهار از ساعت ۱۲:۰ الی ۱۵:۰ و در وعده شام از ساعت ۱۹:۰ الی ۱:۰ بامداد می‌باشد. علاوه بر این در همین طبقه همکف یک کافی شاپ با ظرفیت ۳۰ نفر نیز وجود دارد که از ساعت ۹:۰ الی ۲۳:۰ یک‌سره فعالیت داشته و انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع و خوشمزه برای مهمانان تدارک می‌بیند.

امکانات عمومی هتل


لابی هتل سبز نیاسر به اندازه ۳۰ نفر ظرفیت دارد و برای رعایت حال مهمانان و آسایش آن‌ها امکاناتی چون میز، مبل، تلویزیون، موسیقی زنده، اینترنت، صندوق امانات، آسانسور، نمازخانه، تلفن، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی فراهم گردیده است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی به تمام نیازها و سوالات مسافران پاسخ می‌دهد. مهمانان در صورت نیاز به هرکد ام از خدمات لاندری، خشکشویی، اتو، فکس، پرینت، فتوکپی، خدمات اینترنتی، خدمات خانه داری، روم سرویس، خدمات باربری، خدمات بیدارباش و تبدیل ارز می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز به پذیرش مراجعه کنند.
کارکنان پذیرش و هتل بسیار صمیم و خوش برخورد هستند و مهمانان را با حوصله راهنمایی و هدایت می‌کنند. کادر مجرب هتل به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند و با آغوش باز پذیرای مهمانان خارجی هستند. تمام سعی کادر هتل سبز نیاسر بر این است تا اقامتی آسوده و دلنشین برای مهمانان فراهم کنند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سبز نیاسر


فاصله تا مجموعه تاریخی نیاسر: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله تا مشهد اردهال: ۲۴٫۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه سهراب سپهری: ۲۷٫۸ کیلومتر
فاصله تا چشمه سلیمانیه: ۳۰٫۶ کیلومتر
فاصله تا باغ فین: ۳۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا حمام فین: ۳۰٫۷ کیلومتر

اگر قصد سفر به کاشان و شهر نیاسر را دارید، می‌توانید بلیط هواپیما اصفهان را از سفرمارکت تهیه کنید و مقاله راهنمای سفر به کاشان را پیش از سفرتان مطالعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است