search
menu

هتل آپارتمان مریم کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان مریم کاشان
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان مریم کاشان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان مریم کاشان


یکی از هتل‌های یک ستاره خوب شهر گل و گلاب ایران، هتل‌آپارتمان مریم کاشان است. مهمانانی که دوست دارند در سفر به کاشان اقامتی راحت و مقرون‌به‌صرفه داشته باشند، این هتل‌آپارتمان می‌تواند گزینه خوبی برایشان باشد. این هتل (Maryam Apartment Hotel) نوساز در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و امکانات رفاهی مناسب و مرغوب برای مهمانان فراهم آورده است. موقعیت مکانی هتل نیز بسیار خوب است و به بسیاری از جاهای دیدنی کاشان و همچنین ایستگاه قطار و ترمینال اتوبوس دسترسی سریع و آسان دارد. کارکنان زحمتکش و مجرب هتل با تلاش شبانه‌روزی سعی در تأمین اقامتی راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارند.

امکانات عمومی هتل


بیشتر مهمانانی که بلیط هواپیما اصفهان می‌خرند، مطلقاً چند روزی از سفرشان را به سفر به کاشان و بازدید از جاذبه‌های آن اختصاص می‌دهند. مهمانان می‌توانند در این هتل‌آپارتمان با بهره‌مندی از امکانات رفاهی متنوع و اساسی اقامتی دل‌چسب تجربه کنند. مهمانانی که به جای رزرو بلیط هواپیما کاشان یا اصفهان با خودروی شخصی‌شان به کاشان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگی که در نزدیکی هتل قرار دارد برای پارک ماشینشان استفاده کنند و نگران پیدا کردن جا پارک مناسب نباشند. مهمانان می‌توانند در سراسر هتل به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته و تمام امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و مهمانان در آن مورد استقبال قرار گرفته و پذیرش می‌شوند. در لابی امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، تاکسی‌سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خشک‌شویی (لاندری)، صبحانه رایگان، فتوکپی و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. کارکنان هتل و پذیرش بسیار صمیمی و خوش‌برخورد هستند و مهمانان را به‌خوبی هدایت می‌کنند.

اتاق‌های هتل


در این هتل یک طبقه ۷ باب اتاق وجود دارد. مهمانان می‌توانند از میان اتاق‌های هتل با امکانات گوناگون اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای این هتل شامل واحدهای یک خوابه دونفره، واحد دوخوابه چهارنفره و سوئیت دونفره هستند. وضعیت دید اتاق‌ها را نمایی از خیابان تشکیل می‌دهد. نظافت و تمیزی اتاق‌ها بسیار رضایت‌بخش و قابل‌اطمینان هستند. خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. داخل واحدها تمام امکانات رفاهی اساسی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز، یخچال، تلویزیون با شبکه‌های استانی و پخش فیلم دیجیتال، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام (دوش، وان) و دمپایی (حمام، دستشویی) در نظر گرفته شده‌اند. داخل واحدها آشپزخانه‌های کوچک نیز طراحی شده‌اند که تمام لوازم ضروری برای پخت‌وپز نظیر اجاق‌گاز، کابینت، هود، ظروف پخت‌وپز و ظروف پذیرایی را دارند. بنابراین، مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه خودشان داخل واحدهایشان به آشپزی بپردازند. اقامت در اتاق‌های این هتل بسیار راحت و مقرون‌به‌صرفه است و مهمانان خود را همچون در خانه احساس می‌کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران بزرگ وجود دارد که در سه وعده غذای اصلی غذاهای خوشمزه و متنوع سرو می‌کند. وعده صبحانه همه‌روزه در ساعات معین صبح به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. در وعده‌های ناهار و شام نیز غذاهای بی‌نظیر ایرانی سرو می‌شوند. مهمانانی که ترجیح می‌دهند در سفر غذای آماده و باکیفیت بخورند، می‌توانند از غذاهای رستوران هتل امتحان کنند.

فاصله هتل‌آپارتمان مریم کاشان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع کاشان: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آقابزرگ‌: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا خانه طباطبایی‌های کاشان: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی بروجردی‌ها: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله تا باغ فین: ۹٫۱ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است