search
menu

اقامتگاه سنتی بابا افضل کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی بابا افضل کاشان
امکانات کلی اقامتگاه سنتی بابا افضل کاشان
اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه سنتی بابا افضل کاشان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی بابا افضل کاشان


اقامتگاه سنتی بابا افضل کاشان یکی از هتل های سنتی شهر کاشان است که در مرکز این شهر واقع شده و در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده است و یکی از آثار دوره قاجار به شمار می آید. دسترسی آسان هتل به اماکن توریستی و جاذبه های گردشگری کاشان از جمله بازار سنتی کاشان، مسجد آقا بزرگ، خانه تاریخی طباطبایی، خانه بروجردی ها و حمام سلطان امیر احمد توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است. فاصله این اقامتگاه تا فرودگاه کاشان تقریبا ۱۹ کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن ۵.۱ کیلومتر است. اگر قصد تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا را داشته باشید، Baba Afzal Hotel گزینه ای بسیار مناسب برای اقامت در یک فضای سنتی است.

امکانات کلی اقامتگاه سنتی بابا افضل کاشان


این اقامتگاه دارای سه طبقه و ۱۳ واحد اقامتی است. لابی اقامتگاه با ظرفیت ۵ نفر و امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان و مینی بار با پرداخت هزینه پذیرای میهمانان گرامی است. این اقامتگاه دارای سیستم اعلام حریق و کپسول آتش نشانی بوده و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری می شود. خدمات تور، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس و فتوکپی نیز از دیگر امکانات هتل سنتی بابا افضل به شمار می آیند. هتل دارای تراسفر رفت و برگشت بوده و با پرداخت هزینه اضافی می توانید از امکانات آن استفاده کنید.
برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات تعبیه شده است. همچنین سرویس بهداشتی ایرانی در حیاط نیز وجود دارد. اقامتگاه بابا افضل بسیار تمیز بوده و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. این اقامتگاه دارای کتابخانه بوده و برای پر کردن اوقات فراغت گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید. توجه داشته باشید که در این هتل نمی توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ببرید. برای اقامت کودکان زیر دو سال هزینه ای دریافت نمی شود و هزینه اقامت برای کودکان دو تا شش سال نیم بهاست. کارکنان با اخلاق و با تجربه اقامتگاه با رویی گشاده آماده میزبانی از میهمانان گرامی هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های اقامتگاه


انواع اتاق های اقامتگاه سنتی بابا افضل کاشان عبارتند از: اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق نمک، اتاق ماه عسل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق چهار تخته مخمل، اتاق چهار تخته سرداب و اتاق پنج تخته. سرویس اضافی نیز به صورت کف خواب موجود است. اتاق های این اقامتگاه به صورت سنتی طراحی شده اند و برای آسایش و راحتی مهیمانان امکانات متعددی از جمله سیستم تهویه مطبوع، کولر، سیستم گرمایشی، یخچال، دراور، میز تحریر، کمد لباس، تلفن و روم سرویس در آن ها تعبیه شده است. امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق ها وجود دارد. حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق ها موجودند. اتاق ها دارای بالکن بوده و منظره ای رو به محوطه اقامتگاه دارند. امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز وجود دارد.

رستوران اقامتگاه


اقامتگاه سنتی بابا افضل کاشان دارای رستورانی در طبقه همکف است که با محیطی دلنشین و غذاهای لذیذ ایرانی پذیرای مسافران عزیز است. ظرفیت این رستوران ۳۰ نفر است. صبحانه رایگان به صورت سلف سرویس سرو می شود.

فاصله اقامتگاه سنتی بابا افضل کاشان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۹۵۰ متر
فاصله تا بازار کاشان: ۱ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی سلطان امیر احمد: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی بروجردی ها: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه طباطبایی ها: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا تپه سیلک: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است