search
menu

هتل آپارتمان مهر اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان مهر اصفهان
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
فاصله هتل‌آپارتمان مهر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان مهر اصفهان


معمولاً گردشگرانی که بلیط هواپیما اصفهان را می‌خرند، ترجیح می‌دهند در نزدیکی جاهای دیدنی اصفهان اقامت کنند تا گشت‌وگذار در شهر و بازدید از جاذبه‌ها برایشان آسان باشد. یکی از هتل‌های خوب و مقرون‌به‌صرفه اصفهان که نزدیکی میدان نقش‌جهان واقع شده، هتل‌آپارتمان مهر اصفهان است. این هتل‌آپارتمان یک ستاره با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب برای مهمانان، سعی دارد اقامتی راحت و دل‌نشین برای آن‌ها تأمین نماید. هتل‌آپارتمان مهر اصفهان (Mehr Apartment Hotel) در ضلع غربی میدان نقض جهان واقع شده و موقعیت مکانی عالی دارد. کارکنان هتل نیز بسیار خوش‌برخورد و خونگرم هستند و به‌خوبی از مهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات عمومی هتل


مهمانانی که دوست دارند به‌جای تهیه بلیط هواپیما با خودروی شخصی‌شان به اصفهان سفر کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۱۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت و پیدا کردن جا پارک مناسب نگرانی و دغدغه نداشته باشند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل اعم از اتاق‌ها و لابی امکان‌پذیر است و مهمانان می‌توانند تمام امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، کپسول آتش‌نشانی، تلفن، تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی، سرویس بهداشتی ایرانی دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌های آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال و یا نیاز و برای دریافت خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، پرینت، خشک‌شویی (لاندری)، خدمات اینترنتی، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل و پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


در این هتل مهمانان می‌توانند در اتاق‌هایی با امکانات مناسب اقامت راحت و دل‌چسب داشته باشند. هتل‌آپارتمان مهر در دو طبقه ساخته شده و درمجموع دارای ۸ باب اتاق است. داخل اتاق‌ها با امکانات رفاهی اساسی چون مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، تلفن (داخلی)، یخچال، سرویس بهداشتی خصوصی و حمام فراهم شده‌اند. همچنین، داخل واحدها آشپزخانه‌های کوچک طراحی شده‌اند که تمام وسایل ضروری پخت‌وپز مانند اجاق‌گاز، ظروف پخت‌وپز و ظروف پذیرایی را دارند. بنابراین مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت داخل واحدهایشان به آشپزی بپردازند. مهمانان در این اتاق‌ها همچون در خانه خودشان احساس راحتی می‌کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است، برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال به صورت نیم‌بها و برای کودکان بالای ۱۲ سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد.

فاصله هتل‌آپارتمان مهر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان نقش‌جهان: ۳۰۰ متر
فاصله تا عمارت عالی‌قاپو: ۲۴۰ متر
فاصله تا کاخ چهل‌ستون: ۵۵۰ متر
فاصله تا بوستان هشت بهشت: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا سی‌وسه پل: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای وانک: ۳٫۸ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است