search
menu

هتل آپارتمان حکیم اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان حکیم اصفهان
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل آپارتمان حکیم اصفهان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان حکیم اصفهان


هتل آپارتمان حکیم اصفهان، یکی از هتل های یک ستاره و رده پایین اصفهان است که در خیابان حکیم واقع شده. این هتل دسترسی آسانی به جاهای دیدنی اصفهان مثل میدان نقش جهان و بازار دارد و برای آن ها که به قصد بازدید و تفریح به اصفهان سفر کرده اند مناسب است. هتل آپارتمان حکیم در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده و در سال ۱۳۹۰ در جهت ارتقای کیفیت خدمات تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت. اصفهان یکی از تاریخی ترین گردش پذیرترین شهرهای ایران است. به خاطر همین انواع هتل های یک ستاره تا پنج ستاره با بهترین موقعیت ها در این شهر وجود دارند اما اگر دنبال هتلی ارزان هستید که به جاذبه ها هم نزدیک باشد هتل آپارتمان خیام هتلی مناسب است. با خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو این هتل که نسبت به هتل های دیگر امکانات خوب و قیمت مناسبی را دارد را انتخاب کرده واز شهر زیبا و تاریخی اصفهان لذت ببرید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


HAKIM HOTEL اصفهان در دو طبقه و ۱۰ واحد اتاق خود ظرفیت پذیرایی از ۴۰ مهمان را دارد. این هتل آپارتمان اتاق های متنوعی دارد که از جمله آن ها آپارتمان یک خوابه کوچک یک نفره، آپارتمان یک خوابه بزرگ یک نفره، آپارتمان یک خوابه کوچک دو نفره (که قابلیت ۱ نفر اضافه را دارد) و آپارتمان یک خوابه بزرگ دو نفره (که ظرفیت یک نفر اضافه دارد) را نام برد. رزرو همه اتاق ها همراه با صبحانه است. نمای دید اتاق ها به خیابان های اطراف یا به کوچه است. هتل آپارتمان حکیم امکانات خیلی خوبی را برای مهمان ها فراهم کرده، از جمله آن ها خدمات روم سرویس است که شما هر وقت خواستید می توانید با تماس خدمات سفارش غذاهای خود را در اتاق در اختیار داشته باشید. همه اتاق های این هتل مجهز به یخچال، مبلمان، دراور، کمد لباس، رخت آویز و آشپزخانه هستند.
وجود آشپزخانه در اتاق خواب برای راحتی مسافران است تا بتوانند غذای مورد علاقه خود را در آن بپزند. همچنین این هتل مجهزبه حمام اختصاصی با تجهیزات بهداشتی مثل صابون، شامپو، حوله و دمپایی حمام است. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی همراه دمپایی دستشویی وجود دارد. برای سرگرمی مهمانان عزیز، اتاق ها همگی مجهز به تلویزیون صفحه تخت با قابلیت پخش شبکه های شده و همچنین تلفن که فقط برای استفاده هتل و تماس بین اتاق ها امکان پذیر است. اتاق ها به سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی کولر آبی، پاورسوئیچ و قفل درب کارتی مجهز و در همه اتاق ها اینترنت با هزینه قابل دسترسی است.

رستوران هتل


هتل آپارتمان حکیم دارای رستوران و کافی شاپ است. این رستوران در محیطی دلپذیر و آرام به سرو غذاهای متنوع ایرانی می‌پردازد. ظرفیت این رستوران ۱۰۰ نفر است. کافی شاپ هتل آپارتمان نیز برای سرو یک نوشیدنی دل انگیز بعد از گشت و گذار و رفع خستگی، می تواند گزینه خوبی باشد.

امکانات و خدمات کلی هتل


هتل آپارتمان حکیم به خاطر نزدیکی به اماکن و جاهای تاریخی دارای موقعیت عالی است. لابی این هتل ظرفیت ۲۰ نفر را داشته و امکاناتی مثل خدمات کامپیوتری شامل فتوکپی، فکس، پرینتر را در کنار تلویزیون و آسانسور برای راحتی مسافران ایجاد کرده است. خدمات باربری، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، خدمات لاندری، خدمات تهیه بلیط، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و آژانس مسافرتی دیگر خدمات و امکاناتی است که این هتل ارائه می کند. همه این امکانات همراه با موقعیت عالی هتل را می توانید با خرید بلیط هواپیما اصفهان و رزرو هتل حکیم تجربه کنید.
امکانات دیگری نیز در این رابطه وجود دارد از جمله آن ها می توان به پارکینگ (باهزینه) با ظرفیت ۲۰ خودرو، سیستم تهویه مطبوع و مینی بار با هزینه اشاره کرد. این هتل با پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، آژانس مسافرتی، اتاق چمدان و خدمات تهیه بلیط هواپیما، کارخیلی از مسافران را در رابطه با امور تبدیل ارز و گردشگری راحت تر کرده است. با وجود صندوق امانات در هتل دیگر می توانید با خیال راحت گردش در شهر و بازدید از اماکن دیدنی را بدون نگرانی از امنیت وسیله های ارزشمند خود تجربه کنید.

فاصله هتل آپارتمان حکیم اصفهان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار شهر اصفهان :۳ دقیقه پیاده روی
فاصله تا میدان نقش جهان: ۱۴ دقیقه پیاده روی
فاصله تا سی و سه پل: ۱۰ دقیقه با خودرو
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۲۷ دقیقه با خودرو
فاصله تا فرودگاه: ۲۸ دقیقه با خودرو
فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۸۸ دقیقه با خودرو
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است